Miljaar wat een wind!

Gestart door Zwerver, 18 januari, 2007, 16:42:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwerver

Net thuis na een windering ritje vanuit Tilburg naar Oud Valkenburg...
Behoorlijk stormachtig! Hoop dat er straks niemand meer de weg op hoeft met zijn motor, was soms erg verrassend die windvlagen,gaat zelfs een dikke gs en dito rijder nog van zwabberen!
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Labello

Citaat van: "Zwerver"Net thuis na een windering ritje vanuit Tilburg naar Oud Valkenburg...
Behoorlijk stormachtig! Hoop dat er straks niemand meer de weg op hoeft met zijn motor, was soms erg verrassend die windvlagen,gaat zelfs een dikke gs en dito rijder nog van zwabberen!

mag toch hopen dat je niet op de motor zat.... ik moest in de auto al met 2 handen aan het stuur.... anders woei ik weg !  :lol:

Joepie1958

Het was inderdaad uitkijken geblazen :oops: , vanmorgen ging het nog wel ondanks dat de regen niet echt prettig was, vanmiddag was het niet leuk meer, je moest zeer alert zijn om tussen de lijntjes te blijven :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "Labello"
Citaat van: "Zwerver"Net thuis na een windering ritje vanuit Tilburg naar Oud Valkenburg...
Behoorlijk stormachtig! Hoop dat er straks niemand meer de weg op hoeft met zijn motor, was soms erg verrassend die windvlagen,gaat zelfs een dikke gs en dito rijder nog van zwabberen!

mag toch hopen dat je niet op de motor zat.... ik moest in de auto al met 2 handen aan het stuur.... anders woei ik weg !  :lol:

Zwerver rijdt alleen maar motor :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Is er nog iemand in voor een avondrit?

Liefst offroad

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Is er nog iemand in voor een avondrit?

Liefst offroad

Mafketel :? 1 motorrijder in ut land is al dodelijk verongelukt

CiteerIn Leersum is donderdag aan het eind van de middag een motrorrijder om het leven gekomen door een omgevallen boom. Of de boom op de man terecht kwam, of dat hij tegen een op de weg gevallen boom reed is volgens een woordvoerder nog onbekend. Het ongeval gebeurde rond 17.00 uur op de Rijksstraatweg in Leersum
Nu.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Achjah, als je dood moet moet je dood he.

Ben maar thuis gebleven, Bianca vond het niet zo'n goed plan  :roll:

WhomBom

rondwaaiende takken moet je niet mee spotten  :idea:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bianca

er zijn al 5 mensen dood... zelfs een kind van 5 jaar :cry:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"er zijn al 5 mensen dood... zelfs een kind van 5 jaar :cry:

wel heftig ja
Ik heb mijn zoontje zelfs naar zijn vriendje gebracht om te spelen, al is dat maar 500 meter verderop, ik vond het onverantwoord om hem met de fiets of te voet alleen te laten gaan :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Met die wind motorrijden is de goden verzoeken. Getuigd niet van gezond verstand imo.

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Ben maar thuis gebleven, Bianca vond het niet zo'n goed plan :roll:

:rofl: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

Is ook de goden verzoeken...
Ben tegen 15:00 vertrokken uit Tilburg met het idee dat wanneer het te erg zou worden, ik altijd nog stapvoets het eerst beste plaatsje kon bereiken om daar te overnachten.
Omdat ik toch al elke week een keer in Tilburg overnacht had ik al mijn spullen bij me dus dat was geen probleem geweest.
Eerste stuk van Tilburg naar Eindhoven was redelijk goed te doen, pas na Eindhoven kwam de wind meest uit een verkeerde hoek en begon het enerverend te worden, zeker door de paar debielen met vierwielers die gewoon 120+ blijven rijden, en niet begrijpen dat je als motor iets meer tijd wil nemen bij het inhalen van vrachtverkeer (meest rustig beginnen en gas erop op het moment dat je de extra wind krijgt).

Vriendin was trouwens in eerste instantie niet blij toen ik thuiskwam, ze had al naar mijn werk gebeld met de mededeling dat ik maar in Tilburg moest blijven. Helass was ik toen al vertrokken..
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

karz

Ik wilde gisteren ook de gok wagen, met dezelfde gedachte, rustig rijden. Maar op de snelweg en zeker bij de geusselt tussen de auto's door, een flinke windstoot in de flank krijgen is niet zo fijn. Zeker bij de lage snelheden tussen de auto's door, ben je zo uit balans.

Vanmorgen was het zelfs nog flink tegenhangen langs het vliegveld.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Toen ik naar huis reed rond half 1 zat er op de autosnelweg ook een motorrijder achter me, die hing behoorlijk tegen de wind in en bleef achter mij rijden. Ik reed gewoon 120.

Je bent gek als je met dat weer van gister op een motor stap :!: :!: :!: En ze hebben er woensdag al voor gewaarschuwd....