Hoofdmenu

EINE NUUJE

Gestart door Menke, 19 januari, 2007, 13:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Menke

Hallo allemaal. Ik wilde me eigenlijk voorstellen in het Limburgs juist op deze pagina. Maar omdat dat misschien niet te lezen is voor iedereen maar zo.
Vroeger gestart op een snelle Kreidler, vond ik het toch leuk om op latere leeftijd het motorrijbewijs te halen. Dit heb ik nu sinds een jaar.
En vorig jaar heb ik het meest in mijn uppie wat rond gereden en ervaring opgedaan. Nu was ik wat contacten aan het zoeken, en kwam via google op dit forum terecht. Zag er allemaal leuk en gezellig uit, en ook nog vooral Limburgs.
Ik ben 45 jaar en woon in een klein dorpje aan de maas. Nou zullen eens afwachten wat dat hier wordt.

karz

welkom :cool:

Klein dorpje aan de maas he... dat zijn er nogal wat :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Dan zal je wel af en toe natte voeten krijgen :mrgreen:

iig Welkom @ MFL 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Menke

Citaat van: "karz"welkom :cool:

Klein dorpje aan de maas he... dat zijn er nogal wat :mrgreen:

Ja zijn er idd meer ! Tip: in midden Limburg :!:

B-Witch

Hoi Menke, welkom @ MFL  8)

mooiste dorp in het midden van Limburg aan de maas dat is Ohe en Laak :lol:
verder zijn er nog: Roosteren, Stevensweert, Maasbracht, Wessem, Heel en Thorn....

Enne natte voeten krijgen we hier niet meer gelukkig toch :?:
bij mij ligt op het moment zelfs een baggermolen zowat in de achtertuin op ong 50 mtr afstand :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Welkom bij MFL!

Zündapp is beter :shutup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Menke

Citaat van: "suzuki-girl"Hoi Menke, welkom @ MFL  8)

mooiste dorp in het midden van Limburg aan de maas dat is Ohe en Laak :lol:
verder zijn er nog: Roosteren, Stevensweert, Maasbracht, Wessem, Heel en Thorn....

Enne natte voeten krijgen we hier niet meer gelukkig toch :?:
bij mij ligt op het moment zelfs een baggermolen zowat in de achtertuin op ong 50 mtr afstand :wink:

noch net get wiejer stroum aafwaarts :D Ja enne oppe Laak :?:Dao neet  :!:

angel

Menke

hier op het MFL

(is remunj auche ein durp??, hihi)

Hakinnen


Bianca

Welkom hier! :mrgreen:

AngelInMe


HD4ever

Citaat van: "Menke"Ik ben 45 jaar en woon in een klein dorpje aan de maas. Nou zullen eens afwachten wat dat hier wordt.

Hè Menke,

Ook namens mij Welkom@MFL !!

Tja welke 'oldtimer' heeft aanvang 80er jaren niet een snelle kreidler gehad? Even het 50CC cilindertje van de RS erop, ander carburateurtje erop en gaan met die banaan.  :D

En als je nog noordelijker dan Thorn woont en in een klein dorpje aan de Maas is het mischien Linne, Ool. Merum of Leeuwen. Na Leeuwen wordt het al Noord-limburg, want Swalmen is al bijna Brabant  :lol:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

@Nippon


Menke

Citaat van: "angel"Menke

hier op het MFL

(is remunj auche ein durp??, hihi)
Remunj ein durp ? denne woont geer zeker in Amsterdam of zo :D

Menke

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Menke"Ik ben 45 jaar en woon in een klein dorpje aan de maas. Nou zullen eens afwachten wat dat hier wordt.

Hè Menke,

Ook namens mij Welkom@MFL !!

Tja welke 'oldtimer' heeft aanvang 80er jaren niet een snelle kreidler gehad? Even het 50CC cilindertje van de RS erop, ander carburateurtje erop en gaan met die banaan.  :D

En als je nog noordelijker dan Thorn woont en in een klein dorpje aan de Maas is het mischien Linne, Ool. Merum of Leeuwen. Na Leeuwen wordt het al Noord-limburg, want Swalmen is al bijna Brabant  :lol:

Is waal gaaf zo kwisje :lol: maar idd eine snelle RS mit eine gooie kabreteurke.  :thumbsup: ja plaetjes kin ich nog neet, det kump waal  :!: