Hoofdmenu

MFL Ride-Out 24-09-05

Gestart door DeWitte, 21 september, 2005, 14:05:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wie heeft er zin om zaterdagmiddag 24-09-05 (zondag regent het nl. alweer) een stukkie te gaan sturen. Bakkie doen aan de Ruhrsee en dan met een grote boog naar huis.

Denk eraan zo rond 13:00uur te vertrekken en rond 17:30 weer thuis te zijn :P

Wie??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

ikke nie.

ik moet de Nederlandse eer aan de teek verdedigen t.o.v. wat Britten  8) (óók 's middags, ja!)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Wie heeft er zin om zaterdagmiddag 24-09-05 (zondag regent het nl. alweer) een stukkie te gaan sturen. Bakkie doen aan de Ruhrsee en dan met een grote boog naar huis.

Denk eraan zo rond 13:00uur te vertrekken en rond 17:30 weer thuis te zijn :P

Wie??

klinkt goed, alleen moet me bike van het weekend voor een beurt gaan (ja vorige week ik, nu de bike) dus wordt moeilijk....... (of ik moet bij jou achterop kruipen, maar weet niet of dat zo'n goed idee is)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"Wie heeft er zin om zaterdagmiddag 24-09-05 (zondag regent het nl. alweer) een stukkie te gaan sturen. Bakkie doen aan de Ruhrsee en dan met een grote boog naar huis.

Denk eraan zo rond 13:00uur te vertrekken en rond 17:30 weer thuis te zijn :P

Wie??

Helaas niet, mijn kinderen komen dit weekend en dat gaat uiteraard voor.

karz

Wat zondag regent het ?  :evil:   Ik kom dan terugrijden van ardennen/luxemburg
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Karin

Ik denk dat ik wel meega. Moet morgen even afstemmen met mijn werk ivm standby staan. Maar moet eigenlijk geen probleem zijn, maar toch eerst ff overleggen. Heb wel zin om even in de Eifel te rijden.

DeWitte

ech wel Karz, helaas :? hebbe ze regen gemeld (laten we hopen dan dat ze het mis hebben :wink: )

en ikke kan pas na 15:00uur hoor ik net, de baas moet wereke :? ff kijken of Oma wil oppassen :P zodat ik eerder weg kan 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Ik moet weken op zaterdag :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

B-Witch

Helaas kan ik ook niet zaterdag, werken en andere verplichtingen. :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Gezien de kans op regen komende zaterdag. Heb ik besloten om vanmiddag en morgenmiddag lekker te gaan toeren. Neem gewoon lekker verlof. Ik zal vanmiddag ook wel even een ijsje gaan eten bij de ijsboer in Epen. Dus voor diegene die zin hebben om vanmiddag ook een rondje te gaan rijden. Zal er rond 3 uur zijn.

Busaberke

Citaat van: "Karin"Gezien de kans op regen komende zaterdag. Heb ik besloten om vanmiddag en morgenmiddag lekker te gaan toeren. Neem gewoon lekker verlof. Ik zal vanmiddag ook wel even een ijsje gaan eten bij de ijsboer in Epen. Dus voor diegene die zin hebben om vanmiddag ook een rondje te gaan rijden. Zal er rond 3 uur zijn.

:shock:

some girls have all the luck!

enjoy!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

nog liefhebbers voor mogguh ??? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Even het weer:

Zaterdag morgen kleine kans op een bui, in de middag grotendeels bewolkt maar wel droog. Zondag lijkt het de hele dag droog te blijven.

ôt moooon

Pooltje

Is het nu 13:00 of 15:00 uur?
En: WAAR ??

De GruS,

En misschien kom ik dan ook ff kijken.
[/size]
Na wrijving komt glans".

Karin

15.00 zou ik ook kunnen halen. Moet morgen eerst nog sporten en dan is 13.00 net te krap in tijd voor me.