Ducati Marlboro Team 2007-Desmosedici GP07

Gestart door DeWitte, 19 januari, 2007, 19:17:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

de onthulling van de Desmosedici GP07 met het nieuwe kleurenschema en compacte uiterlijk. Aan het vorige ontwerp is een chromen afwerking toegevoegd met daarnaast een ander chassis wat de motor lichter zal maken op de baan.



Domenicali vertelde op de persconferentie:

"We zijn verheugd dat we de nieuwe Desmosedici GP07 kunnen presenteren. Deze motor combineert technologie en de ontwikkelingen die we tijdens de eerste tests op de baan hebben verzameld."

"Ik ben er voornamelijk trots op dat we Loris hier bij ons hebben. We begonnen samen aan dit avontuur en vijf jaar later zijn we er nog steeds en bereiden we ons voor op nog een seizoen als onderdeel van een project dat volwassen is geworden, is gegroeid en beter is geworden."

"Sommigen zeggen dat ik de Dinosaurus van de MotoGP ben en daarom heb ik besloten op het Capirex logo te veranderen in Capi-T-Rex," grapte Capirossi later. "Het is mijn 18e seizoen in het wereldkampioenschap en een ding is zeker: ik heb het nog steeds naar mijn zin op de motor en ik ben er klaar voor om alles te geven in het komende seizoen."

"Ik heb in Ducati een familie gevonden, dat is iets waar ik trots op ben en dat maakt me blij," voegde de veteraan toe.

Vanaf morgen zal het team richting Sepang vertrekken voor de eerste MotoGP test van 2007.


BRON: Ducati Marlboro Team / Dorna
Disclaimer en copyright ©
Bewerking: Rene van der Does; rene@racesport.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away