wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

HD4ever

Mijn oude Audi A6 rijdt nu waarschijnlijk ergens in Polen. :yes6rs: Het was wel een aantal maanden wennen om van een 2,8ltr V6 Automaat over te stappen naar een 1.4 geschakeld 4 cilindertje van Toyota. Ach, alle opties zitten erop en het is ook wel lachen aan de pomp.  Scheelt een hoop duiten !  :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

Beter van zo'n A6 overstappen naar een Corollala :oops: dan dat je je HD inruilt en een Hyosung koopt :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

ben bijna een jaar geleden van een bmw 5-serie 2.2 6 in lijn aut  overgestapt op een 1.6 corolla verso. 
Nog geen spijt van.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: karz op 20 februari, 2011, 11:23:55
ben bijna een jaar geleden van een bmw 5-serie 2.2 6 in lijn aut  overgestapt op een 1.6 corolla verso.  
Nog geen spijt van.

?? geen spijt in de zin van "goedkoper" rijden? dat kan ik me goed voorstellen.  :yes6rs: Maar geen spijt in de zin van dat een Verso net zo fijn rijdt/stuurt/staat dan een beemer 5 serie 6cil automaat? dat geloof ik je echt niet. :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Nee dat klopt uiteraard. Maar die betere rij-eigenschappen merk je niet als je dagelijks aanschuift bij de Geusselt.
Dus op een gegeven moment gaat de glans ervanaf en is het alleen nog maar een duur en onpraktisch apparaat.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Citeerals je dagelijks aanschuift bij de Geusselt

Denk er eens over of je misschien motor kunt gaan rijden, kun je genieten van de natuur en lekker tussen de blikken doorrijden bij de Geusselt :worship-cool:
voor mij was dat dé reden om te gaan motorrijden :-X en daarna bleek ik het nog leuk te vinden óók  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 20 februari, 2011, 19:32:47
Citeerals je dagelijks aanschuift bij de Geusselt

lekker tussen de blikken doorrijden bij de Geusselt bleek ik nog leuk te vinden óók  :yes6rs:

Ja Ja.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: Joepie1958 op 20 februari, 2011, 19:32:47
Citeerals je dagelijks aanschuift bij de Geusselt

Denk er eens over of je misschien motor kunt gaan rijden, kun je genieten van de natuur en lekker tussen de blikken doorrijden bij de Geusselt :worship-cool:
voor mij was dat dé reden om te gaan motorrijden :-X en daarna bleek ik het nog leuk te vinden óók  :yes6rs:

? :dunno: dat doe ik al jaren.  Dus of de beemer stond op de oprit, of stond aan te schuiven bij de Geusselt. 
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Op zich wel leuk op de motor naar het werk, maar als je je bedrijfsauto mee naar huis neemt dan moet je wel met de auto en dus aanschuiven. Een voordeel is het wel...het kost me geen cent om op het werk te komen. Dan kan ik als ik klaar ben met mijn werk ook meteen en rechtstreeks naar huis zonder dat ik de auto hoef terug te brengen naar de zaak. Mijn collega's mogen niet met de bedrijfs auto naar huis en moeten dus altijd de bus gaan inleveren op de zaak...

Maar goed, als het straks weer lekker weer word ga ik toch wel een paar keer op de motor..... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

De laatste tijd staat het vanaf het vliegveld richting Maastricht stil  :roll:, dus ik ga zoveel mogelijk met de motor.
Ik moet alleen af en toe 's morgens de kinderen wegbrengen, en dan win ik niks qua tijd door weer terug naar huis te rijden , pak aanwurmen en de motor te pakken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joep

Ik heb weer een bus aangeschaft. Is nog een hoop aan te doen, maar ach leuk project.

Een Mercedes L206D

En ik moet zeggen valt niet tegen. 100km/u is goed te doen en doortrekken naar 110 km/u om een vrachtwagen in te halen gaat ook "vlot"

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

#553
hmm eigenlijk wel cool zoiets (niet die van Joep)  :



Een bus is wel praktisch, maar het lijkt me hell om dat plaatwerk te onderhouden/opknappen (als dat aan de orde is)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

deze types waren eigenlijk van Hanomag Henschel, MB heeft hier later zijn ster op geplakt. Hanomag (ja die van de tractoren) is helaas ter ziele

http://www.hanomag-henschel.net/NL/MAIN.HTM

wel coole bus, dat klopt. In Simpelveld rijdt er ene in legergroen :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away