wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Als de prijs en specs vergelijkbaar zijn, zou ik de donkere kiezen.
Die zilvere heeft een errug hoge leasebak uitstraling.

Prachtige auto's, die Alfa's. Heb ik laatst ook nog naar staan kijken.
Jammer dat de benzinemotoren zo'n hoogtoerig karakter hebben.
Zeker een waardige opvolger voor m'n S60, zodra de gebruikte 159 turbo betaalbaar wordt.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

#586
Citaat van: SuzukiLimburg op 23 maart, 2011, 08:40:50
Mmmm...ik vind die bovense wel erg donker. Wat is er eigenlijk sport aan? Ik zie van buiten alleen andere velgen, voor de rest identiek. Heeft die een dikkere motor, kuipstoelen o.i.d? Die zilveren vind ik wat meer klasse hebben.
De overstap van MB naar AR vind ik overigens wel een aparte keuze, lijkt mij dat je dat absoluut niet met elkaar kunt vergelijken.

klopt, de Benz is veel beter afgewerkt en qua karakter heel anders (laagtoerig veel koppel en een mooie reisauto) ook de uitstraling is anders, maar de Alfa, het zou mijn 4e worden is o zo mooi (en dan net als mooie vrouwen erg wispelturig :twisted:) de AR stuurt wel stukken sportiever, daarvoor heeft de Benz veel meer luxe (erg stil van binnen, hoor je bijna niet lopen) Iig, ik hoor vanmiddag of de grijze voor mij is, die heeft door de selespeed (en meer opties) mijn voorkeur. wbt die zwarte is ook verlaagd en heeft een sportonderstel (kiek mer eens goed, ze staan beiden op 17". Mja we zullen zien, in sittard staat ook nog eentje bij een particulier.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik vind de zwarte ook mooier, hoewel ik de (gedateerde Alfa) velgen die eronder zitten spuuglelijk vind.

Steefke™

Leuk speelgoed  :yes6rs:


ik heb de westfalia wegens tijdgebrek in de verkoop gegooid ik ga me later een T2 zonder werk kopen.
Smells like rubber

DeWitte

alle twee frikandellen :?, die zwarte versnellingsbak kapot  :yes6rs: en die grijze elektronicaprobs. Dus verder zoeken, het alfa avontuur eindigt denk ik.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citaat van: Steefke™ op 23 maart, 2011, 18:43:54
ik heb de westfalia wegens tijdgebrek in de verkoop gegooid ik ga me later een T2 zonder werk kopen.

Jammer van de Westy, maar je mag straks mijn T2a kopen. Kun je alvast beginnen te sparen  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 25 maart, 2011, 07:07:19
alle twee frikandellen :?, die zwarte versnellingsbak kapot  :yes6rs: en die grijze elektronicaprobs. Dus verder zoeken, het alfa avontuur eindigt denk ik.

is dat dan iets nieuws voor alfa haha de enigste alfa die oke is komt uit de fles of de tap hahahaha :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

ik heb een jolf (5) gekocht :-X :yes6rs: :oops: :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 25 maart, 2011, 19:30:43
ik heb een jolf (5) gekocht :-X :yes6rs: :oops: :lol:

Och ja ut ried toch haha :mrgreen:
Smells like rubber

Timeeh


DeWitte

#596
kon um niet laten staan, goeie handel. Dus wie op zoek is naar een echt zgan en zuinige FSI jolf 5 en weinig km's ?




En in de tussentijd koetsch ik ermee :yes6rs: tenminste als die clown um brengt vandaag :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

 :( :( :( ik ben zeeeeeer teleurgesteld.................. een golfkarretje :oops: :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Heeft dit model Golf ook nog steeds het stuur in het midden ?   :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

crazy j

ik vind um sjiek :D

is me alleen een beetje te duur  :oops:
living the life the way it comes