wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 27 maart, 2011, 11:19:15
ik vind um sjiek :D

is me alleen een beetje te duur  :oops:

Eerst je motorrijbewijs en dan een motor en dan pas aan een andere auto gaan denken.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

joa maarja motorrijbes heb ik alweer vooruit moeten schuiven.
aangezien begin van het jaar de laptop kapot ging en een nieuwe heb gekocht waren alweer euro's wat eigelijk voor rijbewijs waren geplant
en nu heb ik de auto wat ik heb ook kapot dus het zit niet mee
living the life the way it comes

Herr Tod

Wat is kapot dan? Een rondje langs de sloop en je bent vaak voor een paar tientjes weer op de weg.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

ja dat is dus t probleem hij staat al 5 weken nu bij garage en die kunnen niks vinden.
het olie lampje bleef branden terwijl er genoeg olie in t blok zat
living the life the way it comes

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Sjön die Jolf. Niks mis mee, alhoewel ik hem niet echt bij Dwars vind passen.
Maar voor te handelen is die prima. Misschien volgend jaar maar eens over praten als ik de lease-auto inlever en me zelf een auto ga kopen.
Als je hem dan nog hebt...
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: crazy j op 29 maart, 2011, 17:38:10
ja dat is dus t probleem hij staat al 5 weken nu bij garage en die kunnen niks vinden.
het olie lampje bleef branden terwijl er genoeg olie in t blok zat

oliedruk sensor ?   :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Of gewoon een fout (massaprobleem) in het instrumentenpaneel.
Maar het olielampje kan ook gewoon betekenen dat er te weinig druk is of dat de temperatuur te hoog is en dat heeft dan weer niets te maken met de hoeveelheid olie in het blok.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

of zelfs te veel druk...heb eens een honda accord 2.0 EX AMA (Amerikaanse automaatbak erin..) die gaf te veel druk op het oliesysteem, en ging er een lampje op het dashbord branden...tegelijk ging er een klepje open waardoor de druk minder werd en helaas vloog de oliefilter uit elkaar  :shock:...tot twee keer gehad. systeem laten reinigen en nieuw klepje en oliefilter..(en ja...ook nieuwe olie) en het probleem was opgelost...Kosten: totaal iets van 500 gulden toen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

t zal waarschijnlijk uitkomen op het aller duurste van olie systeem gedoe, en dat zou de complete oliepomp vervangen betekenen  :(
living the life the way it comes

Mounty

Citaat van: crazy j op 30 maart, 2011, 18:48:10
t zal waarschijnlijk uitkomen op het aller duurste van olie systeem gedoe, en dat zou de complete oliepomp vervangen betekenen  :(

... en die vind je ook op de sloop, vaak voor een prikkie, zoals herr tod al zei...
Gebruikt al vanaf een eurootje of 25 te vinden...nieuw zal zo rond de 165 kosten..tenzij je een orginele wil.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Vandaag de westfalia de straat uit zien rijden. Toch wel even slikken nu het dan echt zo ver was. Maar goed nu is er plaats voor een T2tje haha dus lekker op het gemakkie opzoek. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

eey toeval, hier gisteravond de miXxer de deur uit,

een nieuwe (nr3) is in aantocht :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away