wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: Dwars® op 06 juni, 2011, 18:05:03
waar ik nu weer over struikelde vandaag  :schater:





je meent het niet wah....geen cherokee??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

nope, voor die centen en in die staat kon ik deze niet laten staan. Echt heel mooi (in nieuwstaat) en met alle mogelijke opties. Dus voorlopig ff aan de Pt cruiser. Maar voor de juiste prijs stoot ik deze ook weer door hoor, tis niet dat ik er aan gehecht raak :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Leuke auto vind ik dat  :yes6rs:
zou ik zo willen hebben, tis alleen dat ik al wat teveel auto's heb staan
(Golf 2 Diesel momenteel in de verkoop) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Niet echt mijn ding een PT cruiser, maar ik heb het koekblik vandaag life gezien en ik moet zeggen de auto ziet er echt onberispelijk uit van binnen en van buiten en idd voorzien van alle denkbare opties, zelfs een uitklapbare StehTisch achterin haha.  'T is eens wat anders.  :yes6rs:

SuzukiLimburg

En de Jolf is alweer verkocht dan?
PT-cruiser is best leuk van buiten, maar van binnen vind ik ze zo plastic-achtig. Tenminste... de eerste modellen die in NL leverbaar waren.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: Joepie1958 op 06 juni, 2011, 18:24:45
aan de kant schoppen en gauw doorlopen :roll:
:stupid:

Blief aaaf van dé prulzooi amerikaanse auto's is niks.
Smells like rubber

DeWitte




zoek het verschil, Pimp my ride :mrgreen:



nu nog dikkere bling/bling wielen 18 of 19 inch (nog iemand mooie 5x100 liggen toevallig? Steef mss?) en de achterlampen van het nieuwe model heb ik al besteld. :cool:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2011, 19:01:43
nu nog dikkere bling/bling wielen 18 of 19 inch (nog iemand mooie 5x100 liggen toevallig? Steef mss?) :cool:

jawel, 18 inch met 225/45-18.
Niet goedkoop, maar dan krijg je er wel een S60 2.5T bij.
Enige haast is geboden, want de S gaat de deur uit.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

die wielen wil ik wel, maar die Vulva niet> wat ga je halen Robert? Toch weer een 9-3?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Nee, weer een Vulva, maar dan een V70 2.5T.
Ik ga weer aan de stationcar.
De uiteindelijke keuze is nog niet gemaakt, morgen ga ik met een aantal reeds bezichtigde auto's testrijden.

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ligt aan het exemplaar dat ik kies.
Voor mij is een automaat helemaal niet belangrijk , en met de sleurhut er achter is een handgeschakelde 6-bak gunstiger én zuiniger dan de 5 traps geartronic.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Ik heb helaas niks meer liggen maar 5 x 100 zit ook op ne golf 4 mss dat je ff moet kijken op marktplaats de keuze is groot wat dat betreft.  :yes6rs:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 19 juni, 2011, 19:58:37
Ik heb helaas niks meer liggen maar 5 x 100 zit ook op ne golf 4 mss dat je ff moet kijken op marktplaats de keuze is groot wat dat betreft.  :yes6rs:

Let wel even op de goede ET waarde, die zijn voor veel auto's anders.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

En niet alleen de ET-waarde, maar ook nog de naafgrootte. Alhoewel je die wel kunt laten afdraaien als die te klein is of opvullen met een centreerring als die te groot is. Maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten.
Ziet er wel een stuk stoerder uit zo met dat zwarte dak. Nu nog de ramen achter blinderen, voor die echte gangsterlook.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!