wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

Ik heb nog een setje 18ers liggen. Zijn wel redelijk prijzig :p

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Kzal kijken of ik ze morge op de foon Kan zette. Leptop is dood.

DeWitte

#663
waar ik nu weer over struikelde :schater:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: De Witte op 08 juli, 2011, 09:06:21
waar ik nu weer over struikelde :schater:



Gewoon autohandelaar worden, kun je ze allemaal neerzetten.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Ik heb mezelf ook in het nieuw gestoken en er een 5e deur bij gekocht, zoek de 10 verschillen:  :mrgreen:


Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

ruilen voor een 6 cilinder S80 :-X
eventueel bijbetalen is bespreekbaar (als je genoeg geeft :yes6rs:)

eigenlijk niet zo'n auto om alleen in Eijsden rond te rijden :oops:
Veel plezier ermee :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

specs:
bouwjaar 2007 / MY 2008.
2.5 5-cilinder Turbo
200pk / 300Nm

Dit is de doorontwikkelde (geknepen!  :evil:) versie van het motorblok dat ik ook in de S60 had.
Het vermogen en koppel zijn ca. 5% afgenomen.
In combinatie met het hogere gewicht van de V70 is het verschil goed merkbaar.

Ik voel een bezoekje aan een chiptuner aankomen ...

@Joepie:
No way, 5 cilinders rule! (alleen al vanwege het geluid  :worship-cool:)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

die 2.9 liter  ongeblazen s80 is wel geliefd volgens mij.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

alleen als je zelf een tankstation bestierd volgens mij?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

neuh., schijnt ook nog redelijk zuinig te zijn..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

na 5 jaar in de truttenschudder gereden te hebben (Hyundai Atos) en al ruim over de 100.000km zitten, gisteren een Mazda 2 van 2005 gekocht...14i...prima gezinsautootje.

Eigenlijk waren we gaan kijken voor een Mercedes A140 maar de kwaliteit van die auto's laat toch te wensen over. daarnaast heb je voor een beetje meer een jongere japanner met alles erop en eraan.

Voor de zomer moet daar een Smart Cabrio bij komen voor de vrouw en natuurlijk voor mij een motor. gezien het slechte weer heb ik nog steeds geen testrit gemaakt op de X11 welke ik wil kopen. Ik hoop op snel een droge dag met een beetje leuk weer zodat ik de koop kan afronden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: Mounty op 03 december, 2011, 23:54:01
na 5 jaar in de truttenschudder gereden te hebben (Hyundai Atos) en al ruim over de 100.000km zitten, gisteren een Mazda 2 van 2005 gekocht...14i...prima gezinsautootje.

Eigenlijk waren we gaan kijken voor een Mercedes A140 maar de kwaliteit van die auto's laat toch te wensen over. daarnaast heb je voor een beetje meer een jongere japanner met alles erop en eraan.

Voor de zomer moet daar een Smart Cabrio bij komen voor de vrouw en natuurlijk voor mij een motor. gezien het slechte weer heb ik nog steeds geen testrit gemaakt op de X11 welke ik wil kopen. Ik hoop op snel een droge dag met een beetje leuk weer zodat ik de koop kan afronden...

Smart Cabrio staat ongeveer een straat verder van je huis te koop  :yes6rs: :mrgreen:

Een mooie zwarte...

DeWitte

wil je niet ontmoedigen maar zo'n smart is ook niet echt "goei poeier", daar liep ik met een grote boog omheen :yes6rs: koop dan ook voor je vrouw een jap (weet nog een hele mooie zuinige en onverslijtbare MX5 te staan volgend voorjaar trouwens :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away