wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: karz op 12 december, 2011, 07:54:52
Heeft niet iedere moderne auto zeik met die bobines ?   Je hoort het van alle merken :dunno:

is dat zo? zoals ik gehoord heb, vooral Vw en Renault? Maar goed ik dacht voor die paar tientjes ga ik me niet ergeren met een auto die slecht start of loopt. Gelijk vervangen, zeker voor de winter.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

volgens mij alles wat van VW afkomt ook .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Yvil

Nice Car!! Die franse luxe zou mij ook wel kunnen bevallen,
alleen is mijn monteur minder te spreken erover  :-X Maar goed,
daar hoeft jou niemand niks over te vertellen, zeker ik niet  ;) :mrgreen:

Enjoy!! En hou hem heel. M'n baas heeft z'n Volvo vrijdag nog
in een vouw gereden... (niet zijn schuld, maar toch) 

Grtz,
Y

Ps. "bijna alle opties".... Welke niet??? :-p

Gassie

he wat merk je dan want die van mij start slecht als ie warm is
KTM SMT 2011

@Nippon

Citaat van: karz op 12 december, 2011, 07:54:52
Heeft niet iedere moderne auto zeik met die bobines ?   Je hoort het van alle merken :dunno:

dat klopt , maar bij dit merk schijnt 't zo erg te zijn dat de dealers die bobines zelfs uit de showroom modellen geplunderd hebben  :-X

Diddl

de 1.6 16v van vokswagen heeft er last van je voelt gewoon dat de auto sotterd en op 3 cilinders loopt ik had van de week een skoda 1.4 bbl motor die verzoop bij een warme start daar bleek dat de koelwatertempratuursensor defect was die gaf een koude motor aan terwijk hij warm was en daardoor spoot hij teveel in
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

QuattroFrits

Citaat van: Diddl op 12 december, 2011, 17:12:38
de 1.6 16v van vokswagen heeft er last van je voelt gewoon dat de auto sotterd en op 3 cilinders loopt ik had van de week een skoda 1.4 bbl motor die verzoop bij een warme start daar bleek dat de koelwatertempratuursensor defect was die gaf een koude motor aan terwijk hij warm was en daardoor spoot hij teveel in

Ja, ja, het computertijdperk.
Een klein apparaatje defect en de hele auto doet raar.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: @Sambal op 12 december, 2011, 16:49:12
Citaat van: karz op 12 december, 2011, 07:54:52
Heeft niet iedere moderne auto zeik met die bobines ?   Je hoort het van alle merken :dunno:

dat klopt , maar bij dit merk schijnt 't zo erg te zijn dat de dealers die bobines zelfs uit de showroom modellen geplunderd hebben  :-X


lijkt me een broodje aap, want je krijgt ze van vele merken/toeleveranciers en bijna op elke hoek te haal. :yes6rs:
maar zo heeft elke auto wel wat, trouwens, langer dan 1 jaar loopt hier nooit een auto. Moet er nog zoveel af :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: Yvil op 12 december, 2011, 16:12:53
Nice Car!! Die franse luxe zou mij ook wel kunnen bevallen,
alleen is mijn monteur minder te spreken erover  :-X Maar goed,
daar hoeft jou niemand niks over te vertellen, zeker ik niet  ;) :mrgreen:

Enjoy!! En hou hem heel. M'n baas heeft z'n Volvo vrijdag nog
in een vouw gereden... (niet zijn schuld, maar toch) 

Grtz,
Y

Ps. "bijna alle opties".... Welke niet??? :-p

een goeie monteur (vakman) sleutelt aan elk merk.

opties wat ik mis is een schuifdak en zetelverwarming, de rest zit er op. heel mooi Alcantara leer, climate, super Renault-Cabasse audio, cruise en traction control, Pdc, 5gang automaat met tiptronic, xenon, alles elektriek uiteraard, afn trekhaak, separaat te openen achterruit en noem zo maar op. Moet wel nog een paar krassen laten wegwerken, maar dat is dan ook alles. ow ja uitlijnen nadat de winterbanden erop zitten. Stuurt heel comfortabel en daar heb ik hem ook voor gekocht, als familiekoetsch en voor vakanties etc en bagageruimte is groot. Tis geen sportwagen, maar echt een cruiser en nog redelijk zuinig ook voor zo'n grote auto. met 80 op de cruisecontrol maar 7 liter op de 100. bij 170  9 liter. Das redelijk imo.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

en ben ik blij dat ik niet meer zolang naar een storing hoef te zoeken sinds ik mijn mega macs 66 van hella heb  :worship-cool:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Motzippaldy

Citaat van: DeWitte op 12 december, 2011, 19:04:32



Cabasse audio

Actieve boxen van Cabasse zijn top classes  :worship-cool: Auto audio weet ik niet maar denkt dat man zijn naam hoog wil houden  ;)
Proud on the South  

Desmo-devil

De Witte heeft nu elke dag een stokbrood en een stuk brie bij zich op het werk , nog ff en hij draagt een alpino petje  :mrgreen: :mrgreen:

Yvil

#702
Citaat van: DeWitte op 12 december, 2011, 19:04:32
Citaat van: Yvil op 12 december, 2011, 16:12:53
Nice Car!! Die franse luxe zou mij ook wel kunnen bevallen,
alleen is mijn monteur minder te spreken erover  :-X Maar goed,
daar hoeft jou niemand niks over te vertellen, zeker ik niet  ;) :mrgreen:

Enjoy!! En hou hem heel. M'n baas heeft z'n Volvo vrijdag nog
in een vouw gereden... (niet zijn schuld, maar toch) 

Grtz,
Y

Ps. "bijna alle opties".... Welke niet??? :-p

een goeie monteur (vakman) sleutelt aan elk merk.

Doet hij ook wel, maar dan hoeft hij er nog geen fan van te zijn he  :mrgreen:

opties wat ik mis is een schuifdak en zetelverwarming, de rest zit er op. heel mooi Alcantara leer, climate, super Renault-Cabasse audio, cruise en traction control, Pdc, 5gang automaat met tiptronic, xenon, alles elektriek uiteraard, afn trekhaak, separaat te openen achterruit en noem zo maar op. Moet wel nog een paar krassen laten wegwerken, maar dat is dan ook alles. ow ja uitlijnen nadat de winterbanden erop zitten. Stuurt heel comfortabel en daar heb ik hem ook voor gekocht, als familiekoetsch en voor vakanties etc en bagageruimte is groot. Tis geen sportwagen, maar echt een cruiser en nog redelijk zuinig ook voor zo'n grote auto. met 80 op de cruisecontrol maar 7 liter op de 100. bij 170  9 liter. Das redelijk imo.

Wat voor moter ligt er eigenlijk in?

Citaat van: Desmo-devil op 13 december, 2011, 06:48:08
De Witte heeft nu elke dag een stokbrood en een stuk brie bij zich op het werk , nog ff en hij draagt een alpino petje  :mrgreen: :mrgreen:

Dan zullen de sandalen, al dan niet met witte sokken, wel niet lang op zich laten wachten :-p

DeWitte

Citaat van: Diddl op 12 december, 2011, 20:59:52
en ben ik blij dat ik niet meer zolang naar een storing hoef te zoeken sinds ik mijn mega macs 66 van hella heb  :worship-cool:

hoe werkt dat ding?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

Citaat van: DeWitte op 13 december, 2011, 11:20:40
Citaat van: Diddl op 12 december, 2011, 20:59:52
en ben ik blij dat ik niet meer zolang naar een storing hoef te zoeken sinds ik mijn mega macs 66 van hella heb  :worship-cool:

hoe werkt dat ding?

helemaal geweldig draadloos uitlezen kan gewon aan tafel blijven zitten met een kop koffie en hij maakt ook direct verbinding via internet met hella in duitsland waardoor je oplossingen krijgt als je er niet uitkomt staan en 4 man in nieuwegein voor je klaar die je helpen en terug bellen wa ik allemaal met die kast kan wil je niet weten ik kan een complete setting anders zetten bassisinstellingen veranderen noem het maar op kan alleen geen updates en sleutels inleren omdat dat nog altijd bij een dealer moet
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away