wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

karz

superfoto die middelste, je ziet de spanning en opwinding in de ogen van het kind.

En die luuj maar dènke, wie kump zwoanne  @$!#!  noe aan zwoanne auto ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Gaaf man. Wanneer houdt A. eens een open dag?  :D
Wel handig dat de route door een tankstation ging...die paarden zijn nogal dorstig volgens mij.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: karz op 02 oktober, 2012, 08:33:42
En die luuj maar dènke, wie kump zwoanne  @$!#!  noe aan zwoanne auto ?

wie kunt inge hond aan vlooien wa? :mrgreen:



@ suzuki-limburg> zelden open huis, helaas.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Voor spotters, vanmorgen Ferrari club nl bij kasteel Vaalsbroek. Die vertrekken van daar voor een ritje eifel.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Volgens mij loopt deze harder dan een krat Heineken of Bavaria.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

De madam heeft haar MiXer ingeruild op een New Mini Cabrio ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 07 november, 2012, 15:20:09
sjun heur mooi ding

Nu heeft de madam dus weer een hele leuke auto die er op de foto heel goed uitziet.  :yes6rs:  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

#761
Sinds een week hebben we deze voor erbij, overgenomen van mijn zoon
Nissan 100 NX, 18 jaar oud en slechts 108.000 km op de teller, puntgave auto.



QuattroFrits

Ook die ziet er heel goed uit, beide goed voor Ride4Fun.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

De MINI vandaag laten (chip-) Tunen. De ONE uitvoering 1.6 is "geknepen" doordat ie softwarematig zijn gasklep maar 70% opent. Nu is door het overschrijven van de software een COOPER geworden (+/- 25 pk erbij) :cool: Gasklep gaat nu volledig open, onsteking is ook aangepast en hij hapt ook meer lucht (ik moet wel nog kijken voor een ander KN? luchtfilter) Het wagentje heeft nu echt ballen, reageert op elke beweging van je rechterteen en een wegligging als een kart. Echt geinig :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away