wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Motzippaldy op 15 augustus, 2008, 21:04:22
Sinds 4 weken Motzy rijdt vierwielige Yamaha  :-X maar het is geen Quad  :mrgreen:

Een motor met zijwieltjes.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

KTM SMT 2011

Diddl

jaja nu weet ik dat ik heel vaal commentaar ga krijgen maar ik vertel het toch

ik heb vorige week een auto bij gekocht en wel een alfa 155 2.0 16v heb hem op mijn werk gekocht met motorschade en steekt een drijfstang buiten het blok uit het is ook nog eens een luxe uitvoering met airco,abs.stuurbekrachtiging,cv,4 elek ramen er zit zelfs climat control op en dat voor 350euries heb ook al een blok geregelt voor 150 euro dus op het einde lach ik het hardste heb ik een mooie zwarte alfa met nieuwe remmen nieuwe banden volle tank nieuwe draagarmen en nieuwe remslangen en nieuwe apk voor maar 500 euro  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lekker makelijk als jezelf monteur bent
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Yvil

Citaat van: diddl TL-R op 01 oktober, 2008, 17:47:06
jaja nu weet ik dat ik heel vaal commentaar ga krijgen maar ik vertel het toch

ik heb vorige week een auto bij gekocht en wel een alfa 155 2.0 16v heb hem op mijn werk gekocht met motorschade en steekt een drijfstang buiten het blok uit het is ook nog eens een luxe uitvoering met airco,abs.stuurbekrachtiging,cv,4 elek ramen er zit zelfs climat control op en dat voor 350euries heb ook al een blok geregelt voor 150 euro dus op het einde lach ik het hardste heb ik een mooie zwarte alfa met nieuwe remmen nieuwe banden volle tank nieuwe draagarmen en nieuwe remslangen en nieuwe apk voor maar 500 euro  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lekker makelijk als jezelf monteur bent


:laughing49so: :rofl: :schater:


En dat na alles wat jij zelf hebt zitten verkondigen over Alfa's in de auto opweg naar de achterhoek  :twisted:


Maaruh... have fun with the car!! Zal allicht sneller gaan, op en neer naar Valkenburg  :-X ;)


Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

:rofl: :rofl: en dat voor ene die anti Alfa was  :lol:

Maar veel plezier ermee, enne gauw komen laten kijken als ie loopt he??  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: diddl TL-R op 01 oktober, 2008, 17:47:06
jaja nu weet ik dat ik heel vaal commentaar ga krijgen maar ik vertel het toch

ik heb vorige week een auto bij gekocht en wel een alfa 155 2.0 16v heb hem op mijn werk gekocht met motorschade en steekt een drijfstang buiten het blok uit het is ook nog eens een luxe uitvoering met airco,abs.stuurbekrachtiging,cv,4 elek ramen er zit zelfs climat control op en dat voor 350euries heb ook al een blok geregelt voor 150 euro dus op het einde lach ik het hardste heb ik een mooie zwarte alfa met nieuwe remmen nieuwe banden volle tank nieuwe draagarmen en nieuwe remslangen en nieuwe apk voor maar 500 euro  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lekker makelijk als jezelf monteur bent


ik heb nog een stel trappers liggen.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

heb alfa altijd mooie auto's gevonden maar ja de kwaliteit he
KTM SMT 2011

Joep

Weit neet of det ich hie al ins höb gereageerd, mèr ach maak 't oet wo.

Ich riej in eine Fiat Scudo 1.9td EL
Normale Scudo mèr dan verlengd, kin ich de motor fijn achterin verveure en es ich ins ein paar daag gaon tuffen op de baan höb ich metein ein fijn sjlaopplaats :D

Herr Tod

De Aajsjinketransportmobiel :schater:

Ik wil mn CR 250 inruilen op een Golf of Clio diesel :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

jij wou toch een beemer 3 serie en liefst een 6cil??  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Citaat van: Herr Tod op 01 oktober, 2008, 22:26:08
De Aajsjinketransportmobiel :schater:

Idd, gans vergaete d'r bie te tiepe  :mrgreen:
Mèr waat blief is det 't ein fijn buske is wo ich erg kontent mit bön (zo lang es d'r blief loupe netuurlik (aafkloppe  :-X ))

Herr Tod

Citaat van: Dwars® op 02 oktober, 2008, 07:28:11
jij wou toch een beemer 3 serie en liefst een 6cil??  :shock:

Toen werkte ik nog :lol: Nu moet ik het doen met de studiefinanciering. Ben wel op zoek naar een weekendbaan bij een of andere fabriek als onderhoudsmonteur :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DaMaX

Och haal allemaal gewoon een Opeltje (Corsa) ;).
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DaMaX

Citaat van: Suzuki-Babe op 14 augustus, 2008, 10:33:58
Ik rij sinds een tijdje weer in een nieuwe auto.
Het is nu een golf 1 cabrio geworden.

De golf 3 carbio is iets kleiner geworden nadat ik er een ongeluk mee heb gehad,, en was ook totalloss.

Foto's van de nieuwe/oude golf 1 cabrio volgen snel!

Ooh ja dat was natuurlijk daar bij Spaubeek-Geleen (is nu 60 km/uur) en kijk uit voor die boom of was het nou lantaarnpaal?
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.