wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Citaat van: DaMaX op 03 oktober, 2008, 16:53:53
Citaat van: Suzuki-Babe op 14 augustus, 2008, 10:33:58
Ik rij sinds een tijdje weer in een nieuwe auto.
Het is nu een golf 1 cabrio geworden.

De golf 3 carbio is iets kleiner geworden nadat ik er een ongeluk mee heb gehad,, en was ook totalloss.

Foto's van de nieuwe/oude golf 1 cabrio volgen snel!

Ooh ja dat was natuurlijk daar bij Spaubeek-Geleen (is nu 60 km/uur) en kijk uit voor die boom of was het nou lantaarnpaal?

Het was de boom, en de week erop lantaarnpaal (weliswaar niet door Suzuki-baby dit keer)
Ik zou bijna zeggem; diegenen wat ervoor gezorgd heeft dat je daar nog maar 60 mag, moesten ze kapot knuppelen. Maar ja, dat is ook zo cru, dan krijg ik problemen thuis  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: DaMaX op 03 oktober, 2008, 16:53:53

Ooh ja dat was natuurlijk daar bij Spaubeek-Geleen (is nu 60 km/uur) en kijk uit voor die boom of was het nou lantaarnpaal?

Het was een boom.

Vanuit spaubeek mag je bij het bord "einde bebouwde kom", dus nog vóór de verkeerslichten, 80 Km/h tot net na het autobaanviaduct en daar wordt het pas 60 Km/h, dit is gewoon een belachelijke situatie.
Vanuit Geleen is het 60 Km/h tot net vóór het viaduct en dan mag je weer 80 Km/h tot aan het bord "bebouwde kom", dus net na de verkeerslichten.
Wie zich zoiets bedenkt moesten ze afknallen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Diddl

er is er een hier die snapt nog het nog niet helemaal KOOP EEN OPEL er is niets ergers dan een opel ik koop nog liever een lada dan dat ik in een opel gezien wil worden
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

SuzukiLimburg

Citaat van: diddl TL-R op 03 oktober, 2008, 17:45:09
er is er een hier die snapt nog het nog niet helemaal KOOP EEN OPEL er is niets ergers dan een opel ik koop nog liever een lada dan dat ik in een opel gezien wil worden

:stupid:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:

300% mee eens! In een (Sl)opel wil ik zowel levend als dood niet gezien worden. En zeker niet in die oude gebakjes, alhoewel die zichzelf snel genoeg uitroeien.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

1000% eens

Er is maar 1 echte duitse auto en die hebben ze standaard voorzien van een vizier :mrgreen: (blij as die jolf hier ook het veld ruimt)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Kut Mercedes hoddele... die hebben inderdaad een vizier, voor EN achter, gericht op onschuldige Suzuki piloten :evil: :evil: Zelfs die vuilakken van de VROS rijden er mee, dat zegt genoeg :banghead4rv: Er is inderdaad maar 1 echte Duitse auto, dat is een Porsche. Maar bij gebrek aan financiele middelen is er het alternatief van BMW en Audi :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 03 oktober, 2008, 19:08:55
Kut Mercedes hoddele... die hebben inderdaad een vizier, voor EN achter, gericht op onschuldige Suzuki piloten :evil: :evil: Zelfs die vuilakken van de VROS rijden er mee, dat zegt genoeg :banghead4rv: Er is inderdaad maar 1 echte Duitse auto, dat is een Porsche. Maar bij gebrek aan financiele middelen is er het alternatief van BMW en Audi :yes6rs:

Die vizierauto's hebben het niet alleen gemunt op suzukipiloten...ook witte bedrijfdbussen zijn een te proberen doelwit. Vandaag toch zeker tien keer me geërgerd aan die pruuse  :mrgreen: Durven niet te rijden en kunnen niet rijden..alleen op de autobahn in duitsland willen ze dat je schuift maar hier in NL durven ze niet harder dan 80 op de autoweg en sorteren rechts voor om linksaf te slaan waarbij ze me met mijn bus proberen weg te drukken.
ik weet dat het mij niks kost als ik geraakt word dus heb ze wel ff laten schrikken :mrgreen: :yes6rs:...ene gooide zowaar het stuur naar de andere kant waardoor hij daar ook bijna tegen iemand aanreed...sukkel. enne......toeval of niet...alles dat merk met die ster en witte platen...


Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

SuzukiLimburg

Maybach is hetzelfde, maar dan een ander visies op de kap.  :-X
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Mw. Dwars viert haar bevordering ook met een up-date :cool: 2.0Turbo, Full-options

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

yep. de verwende prie geet 160 paardjes temmen. 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

miljaar wat heit die veur eun baan danne :-X
KTM SMT 2011

B-Witch

Sjieke bak :yes6rs:

Enne Preficiat aan dien vruike  ;)

Oh joa waal schnel es komme showe he!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.