wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

#211
Citaat van: Gassie op 09 oktober, 2008, 15:43:21
miljaar wat heit die veur eun baan danne :-X

die is buiten dat ze mijn baas is, nog meer baas van bazen geworden. :cool: (kan ik minder gaan werken :mrgreen:)

die grijze gaat het iig niet worden, kwam er vandaag achter dat die auto voor 11.490 euro ex btw schade had gehad: La maar staan dus. wrak was opgekocht vd verzekering, opgeknapt en weer op de weg gezet. Snap niet dat ze het kenteken daar niet van hebben ingetrokken na dat ongeluk. Morgen ga ik kijken voor ne sjwatse 9-3. Piccie's volgen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

e voila, meadje ooch wear gelukkig :mrgreen: Scania 9-3, 2.3i automaat met 150 paardjes :cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 14 oktober, 2008, 15:51:10
e voila, meadje ooch wear gelukkig :mrgreen: Scania 9-3, 2.3i automaat met 150 paardjes :cool:



idd heel mooie auto  :yes6rs: ... zeg maar tegen P dat we snel eens gaan shoppen  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 14 oktober, 2008, 15:51:10
e voila, meadje ooch wear gelukkig :mrgreen: Scania 9-3, 2.3i automaat met 150 paardjes :cool:



Wat een patserbak :mrgreen:

Zuut er good oet :thumbsup:
Smells like rubber

Diddl

daar koopt die gekke dwars een SAAB hat je geen tank kunnen kopen is hetzelfde

wel een mooi bakkie

zomer 2009 gaan we samen langs de terrasjes he dwars  :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Steefke™

#217
Ik heb mijn oog op iets leuks laten vallen :mrgreen:

372 Kph BMW M6 By G-Power- 232 miles

http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=8ac5bd21-a755-4e40-b0f7-9b3000cb7d04
Smells like rubber

Joepie1958

raap dat oog maar weer gauw op :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

ben nu ook aan het kijken voor een ander koekblik

iemand nog tips van auto bedrijven waar ik zeker moet wegblijven

heb er nu 3 uitgeselecteerd een alfa romeo 147 uit 2002
een citroen C3 uit 2004 of een Renault Clio uit 2005

weet nog niet wat het word
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 24 oktober, 2008, 21:46:47
ben nu ook aan het kijken voor een ander koekblik

iemand nog tips van auto bedrijven waar ik zeker moet wegblijven

heb er nu 3 uitgeselecteerd een alfa romeo 147 uit 2002
een citroen C3 uit 2004 of een Renault Clio uit 2005

weet nog niet wat het word

Ik heb hier nog een mooie Audi 90 quattro 2.3 ltr uit 1988 voor je te koop.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

#223
Citaat van: Gassie op 24 oktober, 2008, 21:46:47
ben nu ook aan het kijken voor een ander koekblik

iemand nog tips van auto bedrijven waar ik zeker moet wegblijven

heb er nu 3 uitgeselecteerd een alfa romeo 147 uit 2002
een citroen C3 uit 2004 of een Renault Clio uit 2005

weet nog niet wat het word

Ik koop het liefst particulier, prijzen zijn beduidend lager en het zgn. risico niet veel hoger voor een miskoop. Mits uiteraard goed onderzoek gedaan naar de auto/type (+ en -) en de te kopen auto door een geoefend oog wordt nagezien :yes6rs:. Mijd ook bepaalde woonwijken in sommige steden. Bedoel als je op Vinkenslag de slag van je leven wil slaan, kan ik je vertellen dat je dat nooit gaat lukken :roll:. Garanties en beloftes heb ik in mijn (jonge) jaren de buik vol van gekregen bij zowel auto als moto handelaren/dealers. Veelal is zo'n garantie het papier niet waard waar het op geschreven staat. Kijk je mag wel gelijk hebben bij een twist met een bedrijf, maar als je het niet krijgt afgedwongen, blijf je met een onbevredigd gevoel zitten en vertrouw je het product (auto/moto) niet. Dan betaal ik liever tot 30-40% minder en loop het risico wel zo zelf: of dat er wat aan versleuteld zou moeten worden. En ik mag je zeggen, nog nooit de boot ingegaan op deze wijze: en geloof me, hier staat elk jaar wel minstens 1 ander (soms zelfs heel oud) koekblik op de oprit. De saab 9-3 cabrio die ik nu voor mijn vrouw heb gekocht heb ik van een particulier uit nrd limburg overgenomen: de verkoper was een keurige welvarende huisvader in een hele sjieke buurt die ook nog eens een vette lease audi A6 op de oprit had staan. Zijn vrouw had nu een A3 als lease auto gekregen dus was de Saab overbodig (Dat was de 1e indruk dus al) :cool: Afgestempeld boekje zaten erbij, keuring was geen probleem en proefrit ook niet. En ik heb die man bestookt met vragen, zelf de hele auto nagezien en getest. Ik had mezelf al weggejaagd zo lastig was ik (ja ik kan me centen ook maar 1x uit geven) Maar ik had wel gelijk, de auto is 200% in orde en ik heb um dik 35% onder de dealerprijs gekocht. Bedoel maar, daar kan nog een hoop voor kapot draaien. Wist je trouwens dat een dealer/handelaar altijd een auto minstens 2500-3000 hoger inzet ivm garanties? (die betaal je dus gewoon zelf he?)

mja zo doe ik ut, hoeft niet voor iedereen zo te werken he?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

klopt maar ik heb particulier en autobedrijf gekocht en tot nu toe bij alle twee geen bult gevallen
het is eigenlijk simpel als een auto bij een bedrijf staat en de prijs verschilt teveel met andere bedrijven zit er meestal wat fout
KTM SMT 2011