wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 06 december, 2008, 07:09:49
[jalouse-mode on] BENZ, ne auto met vizier is UT helemaal :worship-cool:[jalouse-mode off]

Je hoeft niet jaloers te zijn Hub, je had er een en die moest perse weg.  :yes6rs:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 06 december, 2008, 10:30:17
Citaat van: Dwars® op 06 december, 2008, 07:09:49
[jalouse-mode on] BENZ, ne auto met vizier is UT helemaal :worship-cool:[jalouse-mode off]

Je hoeft niet jaloers te zijn Hub, je had er een en die moest perse weg.  :yes6rs:  ;)

auto's hebben voor mij geen emotie: als ik er mee kan rijden, spreek 1 jaartje of slechts 1 winter en dan voor de zelfde centen kan doorverkopen ben ik dik tevreden. Sommige zelfs met een leuke winst (de 2cv bijv. toch bijna 2 jaar mee gekoetscht en nog eens 500 euro op verdiend  :cool:) Kijk hier deze Daihatschi Domino (cuore) echt in 100% conditie met pas 79dzd echte (nap) km's verbruik 1 op 20 (weegt maar 640 kg :rofl:, mijn kruiwagen is zwaarder :-X) gaat  na de winter weer gewoon weg ondanks dat ut ding maar 11 euro wegenbelasting en 8 euro verzekering per maand doet. Liefhebbers mogen zich al aanmelden :mrgreen:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Gassie

heb het al in de gaten  :lol:jij rijdt liever motor  :worship-cool:
KTM SMT 2011

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 05 december, 2008, 23:16:18
Nou ja dan kan ik tussendoor ffkes mijn 2de koekblik presenteren:

Noa de Alfa :cry:, unne Benz  :cool:



Mr.Kawa mag hier voorlopig in cruisen, en ik moet heel eerlijk bekennen dat het wel errug lekker rijdt  :yes6rs:

Hopelijk is zijn toeter niet versleten. Vast van een oudijzerboertje geweest.  :mrgreen:


Ik heb zelf ook een jaartje of 6 met ne 2.6e 6 cilinder automaat rond getuft. liep echt heerlijk :yes6rs:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Ik heb zelf sinds een week of 3 ook een nieuw karretje om aan te knutselen.
Unne Jolluf!!!

De auto is bedoeld als restauratieproject. Ik wil hem helemaal opknappen zodat hij weer uitziet alsof hij net uit de fabriek komt.
Toen ik hem kreeg zag hij er redelijk uit, maar nu ziet hij er verre van fabrieksorigineel uit  :mrgreen:





Er horen kleine chromen bumpertjes op dit model uit 1977. Die moet ik echter nog zien te vinden.
Het enige wat niet origineel zal worden aan de auto zijn de 14" (nog te polijsten) velgjes.



Doel is om de auto voor juli helemaal uit elkaar te hebben gehad, roest verwijderen, spuiten en opnieuw opbouwen.
Nog genoeg te doen...

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

zie ik nou achter dat eenrichtingsbord een audi quattro staan?
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: Joepie1958 op 08 december, 2008, 21:52:03
zie ik nou achter dat eenrichtingsbord een audi quattro staan?

jah, daar woont een zeer bekend iemand  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

 :shock: is dat DIE buurt dan??  :-X

tjeemig  :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Boh.... dat is wel een hendig ruige auto :yes6rs: Sjiekste model ooit van VW :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 09 december, 2008, 05:10:52
:shock: is dat DIE buurt dan??  :-X

tjeemig  :mrgreen:



  :twisted: Ja, let maar op want daar woont uitschot wat met zo'n quattro rondrijd.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

wij hebben er sinds vandag ook eentje na lang zoeken uit 2004 met 38000 km op de teller
met alles erop en eraan

KTM SMT 2011

Joepie1958

da's een Clio >:( en echnie geen quattro :-X
Toch veel plezier ermee!! :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

idd veel plezier en veilige km's ermee  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away