wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 15 maart, 2009, 19:07:58
frits en Timeeh alletwee mooie auto,s

alleen die polo is geen drempel vreter vrees ik  :mrgreen:

Die polo is ook een hele mooie auto maar het is dus wel een drempelvreter, op sommige plaatsen in Valkenburg vreet hij gegarandeerd aan de drempels, ik persoonlijk vind dat altijd zonde.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Citaat van: QuattroFrits op 15 maart, 2009, 21:13:02
Citaat van: Gassie op 15 maart, 2009, 19:07:58
frits en Timeeh alletwee mooie auto,s

alleen die polo is geen drempel vreter vrees ik  :mrgreen:

Die polo is ook een hele mooie auto maar het is dus wel een drempelvreter, op sommige plaatsen in Valkenburg vreet hij gegarandeerd aan de drempels, ik persoonlijk vind dat altijd zonde.

dat bedoelde ik ook  :yes6rs:
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 15 maart, 2009, 21:22:49
Citaat van: QuattroFrits op 15 maart, 2009, 21:13:02
Citaat van: Gassie op 15 maart, 2009, 19:07:58
frits en Timeeh alletwee mooie auto,s

alleen die polo is geen drempel vreter vrees ik  :mrgreen:

Die polo is ook een hele mooie auto maar het is dus wel een drempelvreter, op sommige plaatsen in Valkenburg vreet hij gegarandeerd aan de drempels, ik persoonlijk vind dat altijd zonde.

dat bedoelde ik ook  :yes6rs:

Ik hou daar wel van  :lol:. Maar, het is gelukkig niet mijn dagelijkse auto anders was het echt niks!

DeWitte

Citaat van: YZF_Ron op 21 maart, 2009, 21:34:56
Vandaag ff stukje heuevelland gereden na een tevergeefs bezoekje aan huize Dwars

sorry Ron, Maar wij zaten met het dakloos koekblik in de eifel. (onze dochter was uit logeren en wij twijfelden of met de moto of met de Caab) Heeft echt wel wat  :worship-cool: met dak open, muziekje op de achtergrond, zetelverwarming aan en verwarming op Hi rondtuffen. Lekker met mw Dwars naar Monschau (vorkje prikken in de zon) en nog ff naar Simmerath (bij vrienden die daar een hotel hebben aan de koffie). Op de terugweg nog wat sjonnies gepest met de Caab, in de sportstand wil die automaat wel uit de voeten komen :mrgreen: :yes6rs:. 's avonds werd ut wat fris en moest de muts op :mrgreen: Heerlijk luxe (patser)auto, je zoeft over de weg, vermogen zat en alle denkbare luxe aan boord die je wensen kan: En bij tempo 70-80 een verbruik van maar 6,6 liter per honderd km/h. :shock: (onder het sjonnies pesten dan wel ook 17 liter100km/h :-X) gemiddeld doet ie 11 liter/100km. mja voor een auto(maat) van bijna 1500 kg :roll:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

#274
 :cool: moggel ga ik met deze mini op aankoopkeuring (25 jaar oud en in Cooper uitvoering :mrgreen: ) duimen maar ;)


edit by dwars (echte foto toegevoegd)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Leuk ding. Leuk om mee te koetschen, ligt volgens als een blok op de weg.

En mocht de motor ooit stuk gaan, dan haal je het front er af en maak je er een dissel aan. Heb je een leuke aanhanger.  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

sjiek dingk man
gein economiese recesie in ees zeen ich
KTM SMT 2011

Steefke™

leuk speledingetje. Ik ben alleen bang dat je hem snel moe bent. 'k heb er zelf ook een gehad na een maand of 2 was de lol er wel af. Tenzij je van karten houd. :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

voor mij is dat koekblikken gedoe allemaal maar hobby/handel. Wel voornamelijk allemaal "echte" auto's (koekblikken met geschiedenis) Van 1 voiture heb ik pas spijt dat ie weg is en dat is de eend. Deze mini (als ie dalijk goedgekeurd word) is ook maar voor de lol voor erbij: kost geen drol/62 pleuro p/jaar aan verzekering en klaar. En wss als een leuk bod langskomt is ie volgende week bij wijze van spreken, weer weg. Zoniet dan koetschen we er gewoon mee naar de aldi en zo :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Leuk autootje..  :yes6rs:

Leuk om kleine stukjes mee te tuffen  :cool:
Voor de autobaan beetje minder geschikt.. (net als mijn jimny.. die mag ook weg) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Mijn trouwe (offroad) Golf :mrgreen:







Al 16000 km's gemaakt sinds 22 november :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

#281
Citaat van: Herr Tod op 06 april, 2009, 17:50:46
Mijn trouwe (offroad) Golf :mrgreen:



ja, die zie ik bijna elke dag in de oprit staan in wijlre..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

Jow :mrgreen:

Die Mini van Dwars is RUIG :mrgreen: :yes6rs: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: