wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Timeeh

DankU...

Hoop dat we er lang plezier van kunnen hebben. En wat het zuipen betreft... Zolang je niet alles binnendoor rijdt valt het wel mee. Hij heeft n 6-bak :D

DeWitte

hou um heel (laat uw meiske er maar mee koetsche :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 28 mei, 2009, 19:56:50
hou um heel (laat uw meiske er maar mee koetsche :mrgreen:)

Die weet anders ook wel hoe ze de turbo moet laten fluiten! :D
Ze vind het leuk om naar het actuele verbruik te kijken...  :-X

Yvil

Citaat van: Timeeh op 28 mei, 2009, 19:50:57
DankU...

Hoop dat we er lang plezier van kunnen hebben. En wat het zuipen betreft... Zolang je niet alles binnendoor rijdt valt het wel mee. Hij heeft n 6-bak :D

Oh ja, want dan zetten we hem niet ff in de 3 om in te halen zeker  :twisted: :mrgreen:

Timeeh

Citaat van: Yvil op 29 mei, 2009, 11:55:51
Citaat van: Timeeh op 28 mei, 2009, 19:50:57
DankU...

Hoop dat we er lang plezier van kunnen hebben. En wat het zuipen betreft... Zolang je niet alles binnendoor rijdt valt het wel mee. Hij heeft n 6-bak :D

Oh ja, want dan zetten we hem niet ff in de 3 om in te halen zeker  :twisted: :mrgreen:

:oops: :-X

De Sjeng

#336
gone
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

citaat: als een 1600 cc kart
En ik geloof het niet helemaal, met dat voorbandje kun je mi. toch niet zo haaks de bocht om als met een kart :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Sjeng

#339
stug!! schakelen gaat stroef(kever techniek) alsof je van de bijrijderstoel schakeld. Stuggeveerd. Je zit wel open, maar mist het hangen in de bochten zoals bij een motor. Wel leuk, genoeg bekijks. Maar je moet continue opletten met de breedte(180cm)

Citaat van: Joepie1958 op 04 juni, 2009, 19:52:54
citaat: als een 1600 cc kart
En ik geloof het niet helemaal, met dat voorbandje kun je mi. toch niet zo haaks de bocht om als met een kart :-X
Moet alleen opletten dat hij niet rechtdoor glijd over het smalle voorbandje
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Ik vind wel dat het koekblik op die foto er niet mooi opstaat.  :roll:



Of ging het ergens anders over ?  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.


DaMaX

Moet ff alles inhalen hier op MFL...dus hier onze koekblik, pas gepoetst natuurlijk.

Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Steefke™

#343
Een weekie verder (na de diefstal van mien VR6ke) heb ik iets nieuws gekocht.  :yes6rs: Ik wou eerst een 5 serie BMW maar het is uiteindelijk een 3 serie touring geworden. Tis een 320i automaat geworden met vol leer, airco, cruisecontrole, alles (ramen schuifdak spiegels stoelen)electrisch, stoelverwarming. Ook zat er nog een set winterbanden op alu velgen en een 17 inch M3 velgen bij. De volledige historie is bekent want alle rekeningen van af de eerste 10.000km beurt zitten bij de auto.

Ik ben nu 2 daagies met hem naar het werk geweest en ik moet zeggen ondanks dat het maar een 320 is valt ie niet tegen.

Volgend week moet ik hem afgeven  :mrgreen: en ga ik weer met ut golffie diesel werken. Ook onze oude beemer E30 touring gaat zaterdag de weg af richting sittard naar zijn nieuwe baasie.

Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away