wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Mocht ik een touring aanschaffen zou ik ook voor een 3 i.p.v. 5 gaan, 320 lijkt me dan meer dan zat.
Als ie na 2000 is dan heeft ie toch 170 pk ipv 150. Veel plezier ermee
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: karz op 05 augustus, 2009, 08:13:42
Mocht ik een touring aanschaffen zou ik ook voor een 3 i.p.v. 5 gaan, 320 lijkt me dan meer dan zat.
Als ie na 2000 is dan heeft ie toch 170 pk ipv 150. Veel plezier ermee

Zo dacht ik ook. De 5 serie is ook nog eens 200 kilo zwaarder deze weegt 1355 kilo, een 5 serie ongeveer 1580. Het vermogen gaat daardoor bij een 5 serie voor een groot deel verloren. Ook de zit en laadruimte van de 3 is minimaal minder dan de 5.

Citaat van: karz op 05 augustus, 2009, 08:13:42
Veel plezier ermee

Bedankt, dat zal zeker gaan lukken. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

sow de financiëel directeur heeft ne nieuwe miXXer :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

netjes, vooral die achterkant van die serie vind ik erg geslaagd.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: karz op 28 november, 2009, 14:37:34
netjes, vooral die achterkant van die serie vind ik erg geslaagd.



klopt, deze serie toont "dikker", vooral het kontje.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil


Steefke™

Smells like rubber

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Timeeh op 28 november, 2009, 15:45:15
netjes...
Is dit een Us-uitvoering?

je zou ut denken aan die side-lights te zien, de auto komt uit Duisburg. Er zit wel gewoon een km teller in (geen mijlen dus)
Ik denk dat het een extra was die de 1e eigenaar erbij had genomen? Die lampjes zien wel goed uit op dat zwartmetallic.
Er lagen ook nog 17" zwarte lenso wielen op, deze heb ik niet genomen, maakte de auto kitschig en zeer oncomfortabel met die dunne bandjes. 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Mooie auto , Jij komt volgens mij vaker op het postkantoor voor een auto/motor over te schrijven dan ik voor postzegels.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Gassie

sjik dingk dwars feliciteer P maar met de nieuwe aanwinst
trouwens wist het al dat je een nieuwe had eerder dan dat je het hier neerzet  ;)
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 29 november, 2009, 07:43:34
Citaat van: Timeeh op 28 november, 2009, 15:45:15
netjes...
Is dit een Us-uitvoering?

je zou ut denken aan die side-lights te zien, de auto komt uit Duisburg. Er zit wel gewoon een km teller in (geen mijlen dus)
Ik denk dat het een extra was die de 1e eigenaar erbij had genomen? Die lampjes zien wel goed uit op dat zwartmetallic.
Er lagen ook nog 17" zwarte lenso wielen op, deze heb ik niet genomen, maakte de auto kitschig en zeer oncomfortabel met die dunne bandjes. 

Ja, ik dacht het inderdaad door die 'side-lights'. Maar ik zie nu ook op de foto dat achter een 'normale' kenteken plaat gemonteerd is en geen kleine us. :D

Maar, iig Sjunne bak