wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

#375
Citaat van: Dwars® op 01 december, 2009, 17:10:37
Citaat van: BoxerQ op 01 december, 2009, 15:59:30
althans alleen nog maar tot december dan mot ik 'm inleveren  :cry:

watislosda?


er is geen werk meer voor me  :cry:












in de buitendienst   ;)

ik krijg een functie binnen :roll: op de tekenkamer (bedrijfsbureau) je kent dat wel  opmeten/tekenen/Troubleshooting
ik zal me de zak maar scheren :-X anders wordt 't zo warm op de stoel en de hele dag turen naar een 3d tekenprogramma  :mrgreen:



king-roy

Zal nog eens een fototje zoeken van mijn eerste achterwiel aandrijver. Deze had ik voor de manta, maar is helaas afgebrand  :cry:
vet koel

king-roy

vet koel

Gassie

oe de enige echte met 1.9 motor of niet mijn neef heeft ook zo,n gt/e gehad
KTM SMT 2011

king-roy

vet koel

Steefke™

Ik rijd sinds vandaag een Caddy van 2008 met 20.000 op het tellertje. Van de zaak (zelf uitgezocht). Er zitten bijna meer extra's op als den Beemer die we prive rijden.
Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: Steefke™ op 01 december, 2009, 21:31:59
Ik rijd sinds vandaag een Caddy van 2008 met 20.000 op het tellertje. Van de zaak (zelf uitgezocht). Er zitten bijna meer extra's op als den Beemer die we prive rijden.

is dat zo'n hok waar de stuurbekrachtiging via een canbus wordt aangestuurd  :roll:

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 02 december, 2009, 15:34:54
Citaat van: Steefke™ op 01 december, 2009, 21:31:59
Ik rijd sinds vandaag een Caddy van 2008 met 20.000 op het tellertje. Van de zaak (zelf uitgezocht). Er zitten bijna meer extra's op als den Beemer die we prive rijden.

is dat zo'n hok waar de stuurbekrachtiging via een canbus wordt aangestuurd  :roll:

Geen idee. Ik heb nog niet onder de kap gekeken. Deze mag uitdrukkelijk alleen bij de garage gemaakt worden. Ik mag er van de baas (m'n pa) niet aankomen. Hahaha. Hij wil dat ik van het sleutelen af kom. Niet dat ik het erg vind.
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

really ? zo'n S-type ?

Als je voorin zit, wel eerst de mensen achterin laten uitstappen  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

#385
yep ik vin um vet, een XJ is me TE groot, alhoewel :lol:

maar ik heb naar benz E en S klasse en beemer 7 en 5 serie gekeken, tsja en dan is ut kampgehalte weer hoog of ze zijn afgetrapt, Althans binnen mijn gesteld budget. Een Audi A6 is me te gewoontjes? mag je dat zeggen? Ik bedoel dat het een onopvallende auto is. Een A8 is me ook weer te groot? Persoonlijk vindt ik van de moderne auto's de Citroen c6 zeer mooi, mja niet te betalen met dwarscentjes :-X Ik wil voor niet al te veel centen een echt full options auto (leer/automaat/schuifdak, ecc, ccc en boel pk's) en dan is de S type echt te betalen. Laat um dan een paar liter meer gebruiken? Ik weet het nog niet

mja eerst de Caab goed slijten en daar is ut ut weer nog niet voor ;) we zien wel.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Is een lexus GS300 dan niets voor je ? Allicht wat betrouwbaarder





sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 30 januari, 2010, 16:02:40
Een Audi A6 is me te gewoontjes? mag je dat zeggen? Ik bedoel dat het een onopvallende auto is.

Yep, maar het gaat er toch uiteindelijk om wat je ziet als je de motorkap open maakt en hoe de betrouwbaarheid is, en niet de uiterlijke bling bling.  :yes6rs:
Na 16 jaar en 320000 km achter de rug loopt het nog als nieuw.  :mrgreen:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

de audi is zeker gelijk die Lexus een betrouwbare auto, maar niet de mijne zeg maar ;). Trouwens qua betrouwbaarheid schijnt de S-type in de hoek van Beemer 7 en A6 te zitten volgens de ADAC.

Mja zo zit er ook sterk over te denken om de Caab gewoon te houden, het feit dat je met 4 volwassenen open kunt rijden is echt zalig. Maar als, dan ga ik wss voor een S-type :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 30 januari, 2010, 15:02:38
Ik ben verliefd  :worship-cool:



Dat kun je niet menen. Hadden ze trouwens geen foto waar die Jag er niet voor stond  :schater: :rofl:
Smells like rubber