wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Wat lig je nou te zeuren man, je hebt nota bene een Spyker!!  :mrgreen:
Zo'n jag lijkt me best relaxed. Een oom van me heeft er ook een en is daar zover ik weet erg tevreden over.
Je ziet deze inderdaad een stuk minder vaak als bijv. een A6.

Ik zeg DOEN!!  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

#391
morgen komt er iemand kijken voor de "Spyker" en als ik die prijs die ik heb staan er voor krijg dan heb ik weer 1,5 jaar voor nop gereden :mrgreen:
morgen ga ik ook met een S Type rijden, ff voelen en overmorgen nog een E klasse Benz testrit. Twijfel twijfel

of toch een A6?

of een A8?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 31 januari, 2010, 17:39:28
een S Type

of toch een A6?

of een A8?

Doe maar wat, als je maar goed en betrouwbaar vervoer hebt.
En doe maar geen A4 want die heb ik al.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

de S-type Jag wordt het niet, beetje te stoffig van binnen, ouwe leem, vergane glorie en gewoon niet mooi. Getverdemme wat een lelijkerd van binnen. Stoelen zitten ook niet fijn. De vorm vd koets daarentegen blijft schitterend imo. Mja het hele plaatje moet kloppen wa?

morgen met mijn all-time favo, een V6 320 Benz E klasse proefrijden.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 01 februari, 2010, 15:57:48
de S-type Jag wordt het niet, beetje te stoffig van binnen, ouwe leem, vergane glorie en gewoon niet mooi. Getverdemme wat een lelijkerd van binnen. Stoelen zitten ook niet fijn. De vorm vd koets daarentegen blijft schitterend imo. Mja het hele plaatje moet kloppen wa?

morgen met mijn all-time favo, een V6 320 Benz E klasse proefrijden.

Benzer v6  :worship-cool: Suc6 :yes6rs:
Smells like rubber

the Stig

#395
Hoe is het afgelopen met de "kijker" voor de "Spyker"  :mrgreen:

DeWitte

Die had geen centen, sommige mensen geloof je niet  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

 :schater: Wat nkunppele keal. Waarom nemen ze dan de moeite om langs te komen?!?

DeWitte

zo ver was ut niet gekomen :-X  anders had ik um moeten uitlachen :mrgreen: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

yep, machtige motor zo'n 320 (220pk) uiteraard met automaat :worship-cool:. mja eerst die andere slijten en ik ben bang als het weer beter wordt dat ik de scania-spyker niet wil missen. Die is welliswaar niet zo krachtig maar ook een zeer luxe comfortabele cruiser met dat cabriodak als zeer groot pluspunt, dan is ut toch maar behelpen met een dicht koekblik.

tjsa keuzes......... ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Lastig he? die luxe keuzes...
Die Cabrio is anders ook een heel mooie auto, zonde om weg te doen imo.  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

En een Volvo? Een mooie S60 of S80 is ook niet verkeerd. Let wel op of er vanaf een kliometerstand van een 130.000 een nieuwe luchtmeter opzit. Schijnt een euvel te zijn.
Smells like rubber

Busaberke

Citaat van: Steefke™ op 03 februari, 2010, 12:00:22
En een Volvo? Een mooie S60 of S80 is ook niet verkeerd. Let wel op of er vanaf een kliometerstand van een 130.000 een nieuwe luchtmeter opzit. Schijnt een euvel te zijn.


Denk svp ook een beetje aan de dagwaarde voor de overige S60 rijders.
Saab is al naar de kl?te gegaan ...
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: Steefke™ op 03 februari, 2010, 12:00:22
En een Volvo? Een mooie S60 of S80 is ook niet verkeerd. 

Nope, volvo is voor ouwe lullen


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away