wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Dan blijf nog maar 2 jaar met die Spijker rijden, kun je dan een Volvo kopen :thatsgay: :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: Steefke™ op 03 februari, 2010, 12:00:22
En een Volvo? Een mooie S60 of S80 is ook niet verkeerd. Let wel op of er vanaf een kliometerstand van een 130.000 een nieuwe luchtmeter opzit. Schijnt een euvel te zijn.


..Tot edition II (model < 2004)

De S60 viel me de beenruimte achter wat tegen. S80  :yes6rs:  en dan wel de 2.9 , niet die turbo zut..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: karz op 04 februari, 2010, 12:36:35
Citaat van: Steefke™ op 03 februari, 2010, 12:00:22
En een Volvo? Een mooie S60 of S80 is ook niet verkeerd. Let wel op of er vanaf een kliometerstand van een 130.000 een nieuwe luchtmeter opzit. Schijnt een euvel te zijn.


..Tot edition II (model < 2004)

De S60 viel me de beenruimte achter wat tegen. S80  :yes6rs:  en dan wel de 2.9 , niet die turbo zut..

Mijn broertje heeft een S80 2.9 kon me ook wel bevallen  :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Dat wordt niks, die leveren pas als je betaald hebt :oops:
btw, weet je hoe slecht zo'n auto voor je rug is, vooral met in- en uitstappen, en al dat geld dat op je rug moet groeien om te tanken maakt het alleen maar erger :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Ik heb zo ene gekocht (zelfde kleur) met Kompressor :cool:



echte foto's volgen snel
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Plak er een sticker van VV. Vinkenslag op en je kunt 'm met open deuren overal parkeren :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 02 maart, 2010, 18:55:48
Ik heb zo ene gekocht (zelfde kleur) met Kompressor :cool:



echte foto's volgen snel

Toch weer ene Benz. :cool:

En de spijker ingeruild?
Smells like rubber

Steefke™

Gisteren ff voor een set Carat bumpers, grill met vierkante lampen en zijkappen naar Achthuizen (zeeland) gekoetst. Ik heb ook nog ff getwijfeld of ik ff bij Frans Bauer op de koffie zou gaan. Ik kwam er toch langs :mrgreen:
Smells like rubber

Gassie

Citaat van: Joepie1958 op 02 maart, 2010, 19:39:04
Plak er een sticker van VV. Vinkenslag op en je kunt 'm met open deuren overal parkeren :twisted:

proficiat dan saab kwijt dan
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Steefke™ op 02 maart, 2010, 20:02:42
Citaat van: Dwars® op 02 maart, 2010, 18:55:48
Ik heb zo ene gekocht (zelfde kleur) met Kompressor :cool:



echte foto's volgen snel

Toch weer ene Benz. :cool:

En de spijker ingeruild?

nope Spijker is verkocht aan een liefhebber uit Friesland ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Tja, met al die nieuwe aankopen hier konden wij ook niet achterblijven en wij hebben ons wagenpark uitgebreid met zoiets als hieronder, maar dan met lichtmetalen velgen:



Een Seat Arosa uit '99. Klein, goedkoop en behoorlijk pittig met z'n 1.4 motortje  :yes6rs:
De Golf 1 Cabrio die door de Arosa vervangen wordt mag blijven aangezien deze belastingvrij wordt van de zomer en dus bijna geen kosten meer met zich mee brengt. Dit wordt een rijdend projectje waar ik me mee ga amuseren.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!