wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 02 maart, 2010, 21:17:53
Tja, met al die nieuwe aankopen hier konden wij ook niet achterblijven en wij hebben ons wagenpark uitgebreid met zoiets als hieronder, maar dan met lichtmetalen velgen:


Een Seat Arosa uit '99. Klein, goedkoop en behoorlijk pittig met z'n 1.4 motortje  :yes6rs:
De Golf 1 Cabrio die door de Arosa vervangen wordt mag blijven aangezien deze belastingvrij wordt van de zomer en dus bijna geen kosten meer met zich mee brengt. Dit wordt een rijdend projectje waar ik me mee ga amuseren.

Is het die waar je op zaterdagmiddag voor naar helmond gereden bent?
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Beide gefeliciteerd met de aankopen en veel plezier en veilge km's gewenst!!

@ Dwars: Heb je wat meer info? Bj, motor, pk's...

Ik neem iig aan dat het een full-options is met automatische bak  :mrgreen:

DeWitte

#423
Uiteraard alle toeters en bellen, automaat/tiptronic behalve leer, 200 Kompressor met bekans 170 pk :cool: rap zat; 9 tellen tot de 100 en top van 227 km/h ;)

maar,

Zal je wat grappigers vertellen, vanmorgen kreeg ik een sms dat hij de verkoop ongedaan wil maken, waar op ik hem uiteraard heb gebeld en gevraagd heb de deal na te komen. Zijn argumentatie was, let op, dat hij teveel moest bijleggen op een nieuwe auto en dan nu zonder auto zat? Geloof je zo'n clown nu?

Ik heb 4x met die man gebeld, hij heeft me detailfoto's gestuurd, waarop ik ben wezen kijken (200km v.v.) Na een proefrit een mondelinge deal gemaakt en hij heeft mijn hand geschud. Een mondelinge deal is ook een deal, hij vroeg of ik aub het geld contant wou meebrengen, ik heb nog gevraagd of ik moest aanbetalen. Dat laatste hoefde niet en hij bood me ook nog aan om me op te halen op het station vd week. Gisteravond stuurde hij me nog een email met de meldcode/gewicht etc om het de auto te verzekeren.

Geloof me ik laat het er echt niet bij zitten al maak ik er een project van. Eens kijken wie de langste adem heeft, daar mag de rechtsbijstand zijn tanden in zetten, ik wil minimaal 10% vd afgesproken prijs.  Zoiets doe je gewoon niet. had hij zich maar eerder moeten bedenken.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 09:35:10
Uiteraard alle toeters en bellen, automaat/tiptronic behalve leer, 200 Kompressor met bekans 170 pk :cool: rap zat; 9 tellen tot de 100 en top van 227 km/h ;)

maar,

Zal je wat grappigers vertellen, vanmorgen kreeg ik een sms dat hij de verkoop ongedaan wil maken, waar op ik hem uiteraard heb gebeld en gevraagd heb de deal na te komen. Zijn argumentatie was, let op, dat hij teveel moest bijleggen op een nieuwe auto en dan nu zonder auto zat? Geloof je zo'n clown nu?

Ik heb 4x met die man gebeld, hij heeft me detailfoto's gestuurd, waarop ik ben wezen kijken (200km v.v.) Na een proefrit een mondelinge deal gemaakt en hij heeft mijn hand geschud. Een mondelinge deal is ook een deal, hij vroeg of ik aub het geld contant wou meebrengen, ik heb nog gevraagd of ik moest aanbetalen. Dat laatste hoefde niet en hij bood me ook nog aan om me op te halen op het station vd week. Gisteravond stuurde hij me nog een email met de meldcode/gewicht etc om het de auto te verzekeren.

Geloof me ik laat het er echt niet bij zitten al maak ik er een project van. Eens kijken wie de langste adem heeft, daar mag de rechtsbijstand zijn tanden in zetten, ik wil minimaal 10% vd afgesproken prijs.  Zoiets doe je gewoon niet. had hij zich maar eerder moeten bedenken.


Ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen!! ben bang dat je aan het kortste eind gaat trekken.(of nog gaat afzeiken voor jij hem krijgt)
God Forgives, I Don't

DeWitte

ik ga um op zijn minst flink de pis lauw maken
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 09:35:10
Uiteraard alle toeters en bellen, automaat/tiptronic behalve leer, 200 Kompressor met bekans 170 pk :cool: rap zat; 9 tellen tot de 100 en top van 227 km/h ;)

maar,

Zal je wat grappigers vertellen, vanmorgen kreeg ik een sms dat hij de verkoop ongedaan wil maken, waar op ik hem uiteraard heb gebeld en gevraagd heb de deal na te komen. Zijn argumentatie was, let op, dat hij teveel moest bijleggen op een nieuwe auto en dan nu zonder auto zat? Geloof je zo'n clown nu?

Ik heb 4x met die man gebeld, hij heeft me detailfoto's gestuurd, waarop ik ben wezen kijken (200km v.v.) Na een proefrit een mondelinge deal gemaakt en hij heeft mijn hand geschud. Een mondelinge deal is ook een deal, hij vroeg of ik aub het geld contant wou meebrengen, ik heb nog gevraagd of ik moest aanbetalen. Dat laatste hoefde niet en hij bood me ook nog aan om me op te halen op het station vd week. Gisteravond stuurde hij me nog een email met de meldcode/gewicht etc om het de auto te verzekeren.

Geloof me ik laat het er echt niet bij zitten al maak ik er een project van. Eens kijken wie de langste adem heeft, daar mag de rechtsbijstand zijn tanden in zetten, ik wil minimaal 10% vd afgesproken prijs.  Zoiets doe je gewoon niet. had hij zich maar eerder moeten bedenken.

Auwhoer niet, dan valt je toch niks meer in!!  :shock:

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de afloop van dit verhaal.

Succes en keep us posted!!

SuzukiLimburg

@Steefke: Dit is inderdaad de auto waar ik voor naar Helmond ben gereden. Dat bleek dus niet voor niets te zijn gelukkig.
De zondag erna ben ik nog naar Zeeland (Goes) gereden voor een bumperset voor de Cabrio.
Had ik geweten dat jij die Carat set was gaan halen hadden we samen kunnen rijden  :)

@Dwars: Ik wilde je veel plezier wensen met je nieuwe aanwinst maar na het lezen van bovenstaand bericht krijgt dit verhaal een apart bijsmaakje. Wat een lollie om zich op het laatste moment nog te bedenken. Als je een auto verkoopt weet je toch dat je moet bijleggen op een nieuwe. Zoiets bedenk je je van te voren anders zet je je auto niet te koop. En dan ook nog via een SMS de koop ongedaan willen maken, dan heb je gewoon geen kl*ten!
Succes er mee in ieder geval.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

#428
Vreemde gang van zaken  :?  .
Ik zou blij zijn als ik die merc verkocht had, niets mis mee, maar je moet hem maar zien kwijt te raken.
Dat ik tijdelijk geen auto zou hebben ving ik wel op met een gebakje  van 500 euro ofzo .

Anyway ,goede keuze een kennis van me heeft dezelfde.
Ik vind het een mooie auto.


sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 03 maart, 2010, 10:20:32
@Steefke: Had ik geweten dat jij die Carat set was gaan halen hadden we samen kunnen rijden  :)

Had gekunt. Ik vrees alleen dat je niet zo blij was geweest. Om dat spul in den golf te krijgen moest ik zelfs de voor stoel naar voren klappen, was dus een beetje krap geweest. :mrgreen:

Ik moest naar Achthuizen. Zeeland maar dan vlak onder Dordrecht.

Goes is ook niet echt naast de deur. Op de terugweg heb ik er 1 uur en 35 minuten overgedaan (over nederland). Lekker geplankt met der diesel. :yes6rs:
Smells like rubber

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 09:35:10
Uiteraard alle toeters en bellen, automaat/tiptronic behalve leer, 200 Kompressor met bekans 170 pk :cool: rap zat; 9 tellen tot de 100 en top van 227 km/h ;)

maar,

Zal je wat grappigers vertellen, vanmorgen kreeg ik een sms dat hij de verkoop ongedaan wil maken, waar op ik hem uiteraard heb gebeld en gevraagd heb de deal na te komen. Zijn argumentatie was, let op, dat hij teveel moest bijleggen op een nieuwe auto en dan nu zonder auto zat? Geloof je zo'n clown nu?

Ik heb 4x met die man gebeld, hij heeft me detailfoto's gestuurd, waarop ik ben wezen kijken (200km v.v.) Na een proefrit een mondelinge deal gemaakt en hij heeft mijn hand geschud. Een mondelinge deal is ook een deal, hij vroeg of ik aub het geld contant wou meebrengen, ik heb nog gevraagd of ik moest aanbetalen. Dat laatste hoefde niet en hij bood me ook nog aan om me op te halen op het station vd week. Gisteravond stuurde hij me nog een email met de meldcode/gewicht etc om het de auto te verzekeren.

Geloof me ik laat het er echt niet bij zitten al maak ik er een project van. Eens kijken wie de langste adem heeft, daar mag de rechtsbijstand zijn tanden in zetten, ik wil minimaal 10% vd afgesproken prijs.  Zoiets doe je gewoon niet. had hij zich maar eerder moeten bedenken.

Zo'n merc is niet mijn ding , maar veel suc6 met de afhandeling.
Ik kan me voorstellen dat je die man nog ff de zeik lauw wilt maken maar ik zou die auto niet meer willen hebben.
Als hij 'm uiteindelijk tóch aan je verkoopt , dan gaat dat niet van harte en weet je dus ook niet of hij je via de auto een loert probeert te draaien.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

nee ik wil die auto ook niet meer, ik orienteer me nu breder, kijk zelfs naar Beemer en Vulva :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Preficiat met de Arosa, zijn leuke autotjes!  :lol:

En wat n gezeiks met die Benz. Wat nne knuppel! Ben benieuwd hoe het verder loopt.

Busaberke

Citaat van: Timeeh op 03 maart, 2010, 15:15:19
En wat n gezeiks met die Benz. Wat nne knuppel!

wat had je dan gedacht ?  :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Timeeh