wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

ben ook bezig nu met zo'n Vulva S60 2.4T (200 paardjes) maar voorwaarde is voor die groninger dat ie um brengt naar Limburg. Kijken hoe graag ie er van af wil :mrgreen: of toch weer een Benz Kompressor?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Dat is wel een aardige voorwaarde. Ik zou echt niet naar iemand toerijden in de hoop dat hij hem gaat kopen.
Maar, zal ik hem voor je gaan halen?  :lol:

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 16:59:25
ben ook bezig nu met zo'n Vulva S60 2.4T (200 paardjes) maar voorwaarde is voor die groninger dat ie um brengt naar Limburg. Kijken hoe graag ie er van af wil :mrgreen: of toch weer een Benz Kompressor?

Kun je ff test gaan rijden bij Busaberke. Die heeft toch ook een Tje?
Smells like rubber

DeWitte

klucht deel 3> net belde die lullo dat ie zijn excuus aanbood (wat heb ik um toch in zijn oor gefluisterd :mrgreen:) en dat ie de auto toch wil verkopen. Dus net ff een breeje geregeld mee te gaan Benz halen  :yes6rs:, ben niet op mijn achterhoofd gevallen, je hoort de gekste verhalen. Ben us benieuwd  :roll:

de Benz heeft toch mijn voorkeur, echt fijne snelle auto met alle comfort!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 19:56:47
klucht deel 3> net belde die lullo dat ie zijn excuus aanbood (wat heb ik um toch in zijn oor gefluisterd :mrgreen:) en dat ie de auto toch wil verkopen. Dus net ff een breeje geregeld mee te gaan Benz halen  :yes6rs:, ben niet op mijn achterhoofd gevallen, je hoort de gekste verhalen. Ben us benieuwd  :roll:

de Benz heeft toch mijn voorkeur, echt fijne snelle auto met alle comfort!

Mooi dan kunnen we met de benz maar Aken :mrgreen:
Smells like rubber

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: Steefke™ op 03 maart, 2010, 19:53:33
Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 16:59:25
ben ook bezig nu met zo'n Vulva S60 2.4T (200 paardjes) maar voorwaarde is voor die groninger dat ie um brengt naar Limburg. Kijken hoe graag ie er van af wil :mrgreen: of toch weer een Benz Kompressor?

Kun je ff test gaan rijden bij Busaberke. Die heeft toch ook een Tje?

:shock:
heb jij die dorpsgek dan nog nooit in een auto zien rijden ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Citaat van: Busaberke op 03 maart, 2010, 21:46:10
Citaat van: Steefke™ op 03 maart, 2010, 19:53:33
Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 16:59:25
ben ook bezig nu met zo'n Vulva S60 2.4T (200 paardjes) maar voorwaarde is voor die groninger dat ie um brengt naar Limburg. Kijken hoe graag ie er van af wil :mrgreen: of toch weer een Benz Kompressor?

Kun je ff test gaan rijden bij Busaberke. Die heeft toch ook een Tje?

:shock:
heb jij die dorpsgek dan nog nooit in een auto zien rijden ?

nee :mrgreen:
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Dwars® op 03 maart, 2010, 19:56:47
klucht deel 3> net belde die lullo dat ie zijn excuus aanbood (wat heb ik um toch in zijn oor gefluisterd :mrgreen:) en dat ie de auto toch wil verkopen. Dus net ff een breeje geregeld mee te gaan Benz halen  :yes6rs:, ben niet op mijn achterhoofd gevallen, je hoort de gekste verhalen. Ben us benieuwd  :roll:

de Benz heeft toch mijn voorkeur, echt fijne snelle auto met alle comfort!

Niet iedereen hoeft te weten dat ik mee ga he Hub....













:mrgreen: :schater:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ben benieuwd. Wanneer verwacht je terug te zijn? Als we je dan niet online hebben gezien, kunnen we conclusies gaan trekken!  :lol:

DeWitte

afhandeling ging prima (kheb nog eens wat van de prijs afgepingeld :mrgreen:) twas gewoon een simpele ziel die verkoper (hij telde 3x zijn geld) Dat zei ook mijn schoonvader die mee was,

Maar zo'n kompressor-benz loopt als een tierelier :worship-cool:. en een weglegging (met ESP) daar zeg je u tegen, zo hard kan je daar mee hoeken. Alsof je schummi bent.  :cool: Van de week eens goed laten nakijken door mijn monteur (beurtje, ff puntjes op de i) een paar grote beurtjes heb ik wel uitgehandeld :twisted:

ik maak morgen wat foto's :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Alvast heel veel plezier ermee Hub.
Leuk spul he die ESP, zit ook in mijn audi en werkt ook bij gladheid alsof hij vierwiel aangedreven is.
Ik wacht wel op de foto's, of je moet een showdag vaststellen, dan kunnen we allemaal kijken en eventueel een proefrit maken.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Feli , nu plaats eens wat foto's van dat hok..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh