wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 maart, 2010, 22:14:42
Netjes, is in feite gewoon een VW Polo met een andere koets.
Nette betrouwbare autootjes.

dat geloof ik je graag aangezien er op genoeg onderelen zijn waar het VW logo opstaat
maar voor mij is het gewoon een seat ibiza  :cool:
living the life the way it comes

Steefke™

#481
Hey J,

gefeliciteerd manne :thumbsup:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

J, Steefke heeft nog een hoop VW onderdelen voor je heb ik gezien op Volksforum.
Die is zijn garage aan het uitmesten geloof ik  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 30 maart, 2010, 14:48:02
J, Steefke heeft nog een hoop VW onderdelen voor je heb ik gezien op Volksforum.
Die is zijn garage aan het uitmesten geloof ik  ;)


interesse :mrgreen: :mrgreen:
Smells like rubber

crazy j

haha bedankt voor de info

maar ik heb geen onderdelen nodig  :)
living the life the way it comes

Joepie1958

nog niet..................... :shock:
Mijn vrouw rijdt met een iets kleinere sjeat, maar daar staat ook heel groot VW op het blokje, volgens mij hebben jullie zelfs dezelfde velgjes :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

#486
ja ik weet ut, tis een koekblik :oops:. Maarrrrrrrrrrrr als ik van ut weekend de lotto win, wil ik deze zoals ik um vandaag live in Heerlen gezien en gesnoven heb :-X

:worship-cool: :headbang: :cum:

boh ee wat een waanzinnig mooie en bloedsnelle auto> Porsche Panamera turbo 500HPv8

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Zal wel iets van ene Heuts zijn, heb dat ding ook al hier in het dorp gespot en hier hebben we daar een heel nest van :-X
Om het hoekje hiero rijdt er ook een met een Maserati Gran Turismo S :worship-cool: (maar alleen voor erbij, anders met de 750 i)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

kan je die gasten niet porren voor de R4F??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 23 april, 2010, 19:57:43
ja ik weet ut, tis een koekblik :oops:. Maarrrrrrrrrrrr als ik van ut weekend de lotto win, wil ik deze zoals ik um vandaag live in Heerlen gezien en gesnoven heb :-X

:worship-cool: :headbang: :cum:

boh ee wat een waanzinnig mooie en bloedsnelle auto> Porsche Panamera turbo 500HPv8



Als we dan toch met de flappen gaan gooien dat zo ik voor deze gaan.

http://www.youtube.com/v/59UXpaSewmg&hl=nl_NL&fs=1&

Smells like rubber

DeWitte

ivm aanschaf nw>

zeer mooie izgst gitzwarte MX5 NB 1.6i,  pas 118dzd km, nw apk tot aug 2011. Auto is recent prof. gepolijst (blinkt echt als een nieuwe)

Cabriokap en bekleding in perfecte staat. Nieuwe RVS rolbeugel. Stuurt, remt en start perfect. Probleemloze en zuinige auto.

Zien is kopen, auto is een plaatje. proefrit en foto's op verzoek! winterprijs!! PB of bel gerust



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Je hebt vergeten te vermelden dat hij altijd heeeeel rustig door een oud vrouwtje gereden is :lol: :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Deze week nog een 2e koekblik aangeschaft, want mijn oude V6 Audi gaat binnenkort in de verkoop tegen elk aanemelijk bod. :yes6rs: Hij loopt nog als nieuw, maar de verwarming is helaas kaduk en ik wil er in de winter ook warmpjes bij zitten  :twisted:
Het is een oudere Toyota Corolla geworden met een piepklein 1.4 motortje. Wel de full option versie gekozen met alles electrisch en aerco e.d.  :mrgreen: Toch wel even wennen als je na 25 jaar weer moet leren schakelen na al die dikke V6 en V8 automaat sloepen.  ;) Maar wat een verademing aan de benzinepomp !  :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

ben zelf overgestapt van een bmw 5-serie naar een corolla verso. Heb er nog geen spijt van.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Een paar jaar geleden hebben uit oogpunt van de financien een kleine auto aangeschaft. Omdat we toch niet met de auto op vacantie gingen en eigenlijk alleen nodig was voor boodschappen en woon werk verkeer hebben we toen onze huidige Atos uit 2001 aangeschaft. Nu worden de kids wat groter en worden de vlieg vacantie's wat duur...mischien toch eens met de auto op vacantie..Dus een grotere auto nodig.

Aangezien we zeer tevreden zijn over de hyunda zijn we aan het kijken voor een Hyunda matrix van een paar jaar oud. In mei moet de Atos op beurt en dan moet de distributieriem etc vervangen worden en de remschijven...dit willen we niet meer laten doen en dan meteen een andere auto kopen. Als iemand een tip heeft.. onze wensen..
Liefst MPV of lookalike...
bouwjaar vanaf 2004..
redelijk zuinig in verbruik...
Niet te hoog in belastingen..
Liefst airco..

Voor de rest moet hij gewoon rijden. Voor ons is een auto een vervoermiddel en niet meer dan dat.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009