wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: YZF_Ron op 11 oktober, 2010, 16:03:56
ow....shjt, dan moet ik maar es snel gaan bellen, ik had laatst iemand met wat onderdelen van zo'n VFR, complete electro installatie...dacht dat je m al kwijt was  :oops:

Graag!! Ik hoor het wel als daar nog wat uitkomt!!

Yvil

Citaat van: karz op 11 oktober, 2010, 19:22:33
coole wagen Yvil, ik heb dezelfde gehad maar dan de gt


Thnx!!

Was de GT niet het model hiervoor? Ben er in ieder geval zeer blij mee!!

Mounty

Citaat van: Yvil op 12 oktober, 2010, 07:53:36
Citaat van: YZF_Ron op 11 oktober, 2010, 16:03:56
ow....shjt, dan moet ik maar es snel gaan bellen, ik had laatst iemand met wat onderdelen van zo'n VFR, complete electro installatie...dacht dat je m al kwijt was  :oops:

Graag!! Ik hoor het wel als daar nog wat uitkomt!!

Helaas is ie alles al kwijt..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: Yvil op 20 oktober, 2010, 23:17:03
Citaat van: karz op 11 oktober, 2010, 19:22:33
coole wagen Yvil, ik heb dezelfde gehad maar dan de gt


Thnx!!

Was de GT niet het model hiervoor? Ben er in ieder geval zeer blij mee!!

Nope , poeh ik heb er zelfs nog een foto van :lol:



Eigenlijk is de GT een xedos met de body van een F  .
Alles is anders , intereur, velgen zijn 5 gaats en standaard 16" , veerpoten, uitlaten, (motor 2.0 v6) noem maar op.
Altijd lachen bij de garage, want bijna niets van een 'gewone' F past, en wat wel past was meteen 3x zo duur en nooit op voorraad :roll:
Er zijn er maar 20 van naar Nederland gekomen in die tijd.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ik heb deze barbieporsche op ut oog voor de madam :-X


mja ook voor mij als ik me verveel :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 17 januari, 2011, 20:46:54
ik heb deze barbieporsche op ut oog voor de madam :-X


mja ook voor mij als ik me verveel :mrgreen:



:worship-cool: ik ben ook aan het sparen voor zo'n ding de wielen heb ik al  :yes6rs: Aleen gaan die voorlopig op de bus  :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Vet... kunnen we de clash of the convertibles houden in de zomer als m'n pa zich bedenkt over een Golf I Cabrio :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 18 januari, 2011, 00:03:57
Vet... kunnen we de clash of the convertibles houden in de zomer als m'n pa zich bedenkt over een Golf I Cabrio :mrgreen:

die is op 17 sept (ride 4fun)

@Beemerbert, de MiXXer is er nog. (niet echt cabrioverkoopweer geweest de laatste tijd) te koop tegen gereduceerde prijs trouwens.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

Citaat van: Dwars® op 18 januari, 2011, 05:47:24
Citaat van: Herr Tod op 18 januari, 2011, 00:03:57
Vet... kunnen we de clash of the convertibles houden in de zomer als m'n pa zich bedenkt over een Golf I Cabrio :mrgreen:

die is op 17 sept (ride 4fun)

@Beemerbert, de MiXXer is er nog. (niet echt cabrioverkoopweer geweest de laatste tijd) te koop tegen gereduceerde prijs trouwens.

Heb al wat gevonden Hub



Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Nu we toch weer in dit topic bezig zijn. Leuk die Porsche Hub, heb ik ook wel eens voor gekeken. Heel betaalbare auto die veel plezier garandeerd mits je genoeg hebt aan 2 stoelen.

@herrTod: Ik heb een Golf 1 cabrio staan die te koop is voor weinig. Belastingvrij, wel wat werk aan. Mocht je vader interesse hebben...

Om het dan weer even naar mezelf toe te trekken, ik heb ook een uitbreiding gekocht voor mijn wagenpark.
Een zogenaamde Volkswagen T2a oftewel een VW bus uit 1969. Wordt ergens in februari voor de deur afgeleverd. Staat nog op Californisch kenteken en heeft wat technisch werk nodig aan remmen, motor, etc. aangezien deze sinds dec 1983 niet meer op de weg is geweest.





Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Leuke autotjes komen hier voorbij! :D

Ik heb de Leon inmiddels weer verkocht. De misses heeft een auto van de zaak en daardoor vond ik de auto wat overbodig voor die 200km per maand.