1e Limburgse Motor-forum meeting 1 apr Kerkrade RJC stadion

Gestart door karz, 08 februari, 2007, 10:39:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Dan ga ik dat weekend aardig wat km'tjes maken, in dat weeken of zelfs op die dag is ook al de TL meeting in de buurt van Utrecht......  :banghead4rv:  :banghead4rv:  :banghead4rv:

:roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Ik heb het zelf de tl1000 forum ingeworpen!!!
Maar volgens mij zijn er dan 2 TL meetings eentje van MF TL1000 en eentje van TL1000 forum, dus ja ik denk het wel en als goed is turbo ook.....
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

ohja, ik d8t dat dat dezelfde meetings waren.

Heb het zelf nooit echt de moeite gevonden. Om wat in kolonne over dijkweggetjes te koetsjen.  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Lijkt me wel leuk om eens te doen iedereen op unne TL....
Leer je gelijk eens de gezichten achter de namen op tl1000.nl

en de andere motoren bekijken!!!!

Lijkt me toch wel stoer om ergens op een plein in Utrecht (waarschijnlijk) un terras te pakken, met allemaal tl's samen te komen en ze allemaal samen te zien en horen weg te rijden, met redelijk wat gebulder!!!
8)  8)  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

DAt is idd wel kewl. Staan ergens filmpjes van in 1 van de oude TLrijders topics.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Heb ik idd stukjes van gezien en dat is echt ruig om te zien.....  8)
Wat gaat jouw volgende project worde??
Toch un TLS voor op het circuit??  :twisted:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Schop, anybody going ??  8)
ikke..als de zon schijnt tenminste..

Met de camionette :mrgreen:

DeWitte

in het bericht wordt gesproken over Kerkrade en 1 April????? :?  :roll:

CiteerM.M.K. Mega Meeting Kerkrade.Na zoveel inschrijvingen hierzo begint het mega te worden,en het is nog lang
geen april  

Wegens monstertruks demo is de parkeerplaats de geuselt afgesloten en word de
meeting bij het rodastadion te kerkrade gehouden.
Vlak om en nabij burgerking


Eindelijk is het ervan gekomen, de eerste meeting van 2007 is een feit.
Iedere motor rijder(ster) uit limburg,Mag hier aan meedoen.
Ik sla zelf voor de meeting bij burgerking te rodastadion kerkrade te houden
omdat daar genoeg parkeer ruimte is.
De datum!!!! 1 april en nee het is geen grap de eerste zondag van april 11.00 uur
Als iedereen zich hier inschrijft + welke motor Dan maak ik een mooi lijstje
Iedereen mag hier ook zijn of haar ideeen laten horen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"in het bericht wordt gesproken over Kerkrade en 1 April????? :?  :roll:


And your point is ? :?

Die meeting gaat echt wel door hoor. Er komt zelfs een bitubo stand heb ik gehoord :mrgreen: .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"in het bericht wordt gesproken over Kerkrade en 1 April????? :?  :roll:


And your point is ? :?

Die meeting gaat echt wel door hoor. Er komt zelfs een bitubo stand heb ik gehoord :mrgreen: .

mijn pointe is dat jij in dit topic 8 april zet :lol: en mc drek mestreech :? pas het dan aan :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"in het bericht wordt gesproken over Kerkrade en 1 April????? :?  :roll:


And your point is ? :?

Die meeting gaat echt wel door hoor. Er komt zelfs een bitubo stand heb ik gehoord :mrgreen: .

mijn pointe is dat jij in dit topic 8 april zet :lol: en mc drek mestreech :? pas het dan aan :wink:

:rofl:  is aangepast ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"in het bericht wordt gesproken over Kerkrade en 1 April????? :?  :roll:


And your point is ? :?

Die meeting gaat echt wel door hoor. Er komt zelfs een bitubo stand heb ik gehoord :mrgreen: .

mijn pointe is dat jij in dit topic 8 april zet :lol: en mc drek mestreech :? pas het dan aan :wink:

:rofl:  is aangepast ;)

:wink:

trouwens de pliessie zal ook wel komen kijken heb ik gehoord  :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away