The best biking roads in the alpes

Gestart door DeWitte, 22 september, 2005, 18:47:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

kijk da's nie eerlijk he :evil: vd piccie's plaatsen en wij zitten ons hier op ut werk op te vreten omdat we nie weg kunnen met de brommert :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Citaat van: "Dwars"kijk da's nie eerlijk he :evil: vd piccie's plaatsen en wij zitten ons hier op ut werk op te vreten omdat we nie weg kunnen met de brommert :cry:

Sorry! Had m'n gedachten er ff niet bij.....was zo lekker weg aan het dromen terwijl ik zit te genieten in m'n tuintje, van het zonnetje de strakblauwe lucht, fluitende vogeltjes, zacht briesje.... :wink:  :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Speedtwin

Citaat van: "Richard K."Heb hier voor mn GPS een Mapsource gdb bestand met 50 passen in Zwitserland/Oostenrijk/dolomieten en Alpes Maritimes.

Is wel handig bij t plannen van tochtjes die richting uit....

Die mag je mij sturen!!

Gummi-Kuh

Citaat van: "Speedtwin"
Citaat van: "Richard K."Heb hier voor mn GPS een Mapsource gdb bestand met 50 passen in Zwitserland/Oostenrijk/dolomieten en Alpes Maritimes.

Is wel handig bij t plannen van tochtjes die richting uit....

Die mag je mij sturen!!

Check this:http://www.gpstracks.nl/motorroutes-europa.php?id=1079
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Richard K.

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Check this:http://www.gpstracks.nl/motorroutes-europa.php?id=1079

klopt  
beter goed gekopieerd dan slecht zelf verzonnen 8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

rvs_gps

Alpen ....... daar kom ik nooit  :lol:  


Karin

Citaat van: "rvs_gps"Alpen ....... daar kom ik nooit  :lol:  


Wat een prachtige foto  8)

The Dominator

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "rvs_gps"Alpen ....... daar kom ik nooit  :lol:  


Wat een prachtige foto  8)

jammer van de tuf op de voorgrond eigenlijk...... anders was t een perfecte foto  8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Richard K.

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "rvs_gps"Alpen ....... daar kom ik nooit  :lol:  

Wat een prachtige foto  8)

inderdaad. Zie ik dat nou goed? Dat is toch het uitzicht vanaf de Gulpenerberg?  8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

WhomBom

Citaat van: "Richard K."
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "rvs_gps"Alpen ....... daar kom ik nooit  :lol:  

Wat een prachtige foto  8)

inderdaad. Zie ik dat nou goed? Dat is toch het uitzicht vanaf de Gulpenerberg?  8)

ja klopt.. als je goed kijkt zie je op de voorgrond links n gebruikte spuit liggen, en rechts een leeg zakje wiet  :?


een grote drugs-bende op die berg  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

op ut voorjaar ben ik echt van zinnen ri alpen te koetschen; mss wel een idee om een te peilen wie nog meer :wink:

wellicht wel leuk om met een paar man dezelfde uitvalsbasis te boeken?? Let op; het rijden zelf doe ik uitsluitend met mensen die ik goed ken en er eenzelfde stijl op na houden. maar mss wel leuk als je met een grote gezelschap 'savonds een pintje kan nemen en sterke verhalen kunt vertellen :idea:

shoot :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"op ut voorjaar ben ik echt van zinnen ri alpen te koetschen; mss wel een idee om een te peilen wie nog meer :wink:

wellicht wel leuk om met een paar man dezelfde uitvalsbasis te boeken?? Let op; het rijden zelf doe ik uitsluitend met mensen die ik goed ken en er eenzelfde stijl op na houden. maar mss wel leuk als je met een grote gezelschap 'savonds een pintje kan nemen en sterke verhalen kunt vertellen :idea:

shoot :?:

voor de mensen die je niet kennen misschien effe neerzetten wat je rijstijl is :mrgreen:

ik vindt ut idee top, laat maar horen wanneer, kijk ik wel of ik ut kan inplannen!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"voor de mensen die je niet kennen misschien effe neerzetten wat je rijstijl is :mrgreen:

ik rij een beetje stevig door zeg maar :twisted: daarbij pauzes heb ik al helemaal een bloedhekel aan (is een noodzakelijk iets imo)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"voor de mensen die je niet kennen misschien effe neerzetten wat je rijstijl is :mrgreen:

ik rij een beetje stevig door zeg maar :twisted: daarbij pauzes heb ik al helemaal een bloedhekel aan (is een noodzakelijk iets imo)

dus camelbag meenemen met drinken erin???  :?  :?
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl