FZ6 oet Bor

Gestart door Dutch FZ6, 20 maart, 2007, 18:19:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutch FZ6

Hallo allemaal,

op verzoek van ene suzuki-girl ;) bij deze een voorstelling van mijzelf en mijn fiets......

Over mezelf is niet zo heel veel te vertellen behalve dat ik in Bor woon en na een Honda, een Kawasaki, een Yamaha, een Suzuki, een Yamaha, een Yamaha nu een Yamaha rijd......yep een Yamaha FZ6. Nix geen plastic, nix geen tupperware maar gewoon een zwarte naked FZ6 8).

Ik kocht hem (of is 't "haar") vorig jaar maart en toen zag ie ongeveer zo uit:


Na de eerste week toch maar even bij mijn vaste motorzaak in Brunssum langsgegaan want dat stuur en die spiegels waren toch een portie lelijk:



Ook de remleidingen heb ik toen bij //www.Motorendesign.nl ingewisseld voor stalen exemplaren. Ook het achterlicht werd vervangen, net zoals de knippers. De cover voor de radiator en de bagster-tankhoes moesten er, met het oog op weer een tripje, toen ook maar op.



Zo reden we samen de eerste 6000 km en toen werd het zomer .... 8)

Eén ding viel me tamelijk tegen en dat was het naaimachine-geluid van de originele uitlaat dus voor een trip naar Oostenrijk werd die vervangen door een exemplaar van Remus en een K&N-filter.
Daarna sloeg het virus echt toe en heb ik de velgen en de voorvork laten polijsten, een speciaal voorspatbord laten maken, een gel-zadel en stalen koel-slangen gemonteerd en links en rechts nog wat kleine aanpassinkjes gedaan....

Dit was het resultaat net voor zijn / haar 1e verjaardag:







Een paar dingetjes staan nog op mijn verlanglijstje maar eerst dit voorjaar en zomer maar eens rijden met die fiets !


CU  :!:
Never be afraid to slow down....... 8)

DeWitte

Mooie fiets, welkom @ MFL  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Jep, echt een mooie fiets geworden  :thumbsup:

(de rest komen we nog wel achter, leeftijd, beroep, huwelijkse status, pincode...........) :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Dutch FZ6

Citaat van: "suzuki-girl"Jep, echt een mooie fiets geworden  :thumbsup:

(de rest komen we nog wel achter, leeftijd, beroep, huwelijkse status, pincode...........) :lol:


bedaaank voor die bloemuh !!


voor de rest: 45, account-manager, gelukkig getrouwd, 0000  8)

8)
Never be afraid to slow down....... 8)

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Hartelijk welkom hier met dat wonderschone fietske. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

alez... voor n yamaha kan ie ermee door  :wink:

welkom @ mfl!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Menke

Welkom@MFL met die mooie Yamaha FZ6 :thumbsup:

Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Welkom @ MFL  En je hebt je jammie mooi "geupdate" :D

AngelInMe

Welkom @ MFL ;) Mooie fiets!

Steefke™

FZ6 oet Bor welkom @ MFL

ich zeen ze auch leever naaks :wink: al hoewel latex auch neet verkjerd is
Smells like rubber

Bianca

welkom ! mooie bike!