Ridley Auto-Glide Chopper voor dames?

Gestart door DeWitte, 21 maart, 2007, 11:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"ik haal bier en chips  :lol:

ben je wel wat laat mee, tis al uitgevochten: onbeslist, gelijkspel :roll:

(we komen er wss toch nooit uit, mannen zijn gewoon te koppig) :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"

ben je wel wat laat mee, tis al uitgevochten: onbeslist, gelijkspel :roll:

(we komen er wss toch nooit uit, mannen zijn gewoon te koppig) :twisted:


Mannen hebben  langere  :shutup:  werktijden
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"ik haal bier en chips  :lol:

en nee Bianca, jij bent niet de beste  {:)  :)}

:shock: Ben jij dat dan Dwars ???? :shock:  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "karz"
Citaat van: "AngelInMe":stupid: Echt weer iets voor mannen om te denken dat ze in iets beter zijn dan vrouwen :banghead4rv:

Dit is geen gedachte, dit is een feit. Kijk naar de islam, of hebben vrouwen het daar goed geregeld ?
Wat willen jullie nu ?  fysieke gelijkheid. Dat is er niet basta.
De sterkste man zal altijd sterker zijn dan de sterkste vrouw op aarde.
Bij alle zoogdieren is er een fysiek verschil tussen man en vrouw, in het voordeel van de man.

Denk je dat wat wetten,hairstylingprodukten,stemrecht,rijbewijs etc. daar wat aan veranderen ?  nee..


bij de dieren zijn 't de wijfjes die de dienst uit maken  :wink: kijk maar bij de Hyena's daar hebben de vrouwtjes een neppenis  :roll: .

gelukkig is 't bij de mens anders  :!:  ik zie m'n vrouw al met n' penis  :lol: .

en bij de padden zijn de vrouwtjes groter  :shock: .


dus of vrouwen beter zijn of niet  :!: dat boeit me geen fuck  :wink:

als ze maar 'n lekker lijf hebben  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"ik haal bier en chips  :lol:

en nee Bianca, jij bent niet de beste  {:)  :)}

:shock: Ben jij dat dan Dwars ???? :shock:  :wink:

frits probeer eens tussen de regels te lezen :banghead4rv: ut ging over een vrouw :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Dwars"ik haal bier en chips  :lol:

en nee Bianca, jij bent niet de beste  {:)  :)}

oh lekker maog ig aog get?

bin ig waal lekker puh! :mrgreen:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"ik haal bier en chips  :lol:


Ik ook..  

:P

Wist dat karz hierop ging reageren..hahaha...!

Dit is geen gedachte, dit is een feit. Kijk naar de islam, of hebben vrouwen het daar goed geregeld ?
Wat willen jullie nu ? fysieke gelijkheid. Dat is er niet basta.
De sterkste man zal altijd sterker zijn dan de sterkste vrouw op aarde.
Bij alle zoogdieren is er een fysiek verschil tussen man en vrouw, in het voordeel van de man.

Denk je dat wat wetten,hairstylingprodukten,stemrecht,rijbewijs etc. daar wat aan veranderen ? nee..


Alez..hier kun je het mee eens zijn of niet..zijn wel feiten.



redelijk onmogelijke discussie verder..

http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw.php

vond het zelfs wel interessant om te lezen..





:wink:

oja..edit:  nog vergeten te melden..

Het simpele feit dat de meeste vrouwen een Fazer wel cool vinde..says it all..guys know better!  :mrgreen:

Bianca

http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw.php


dat is indd een geniaal stuk  :D Lach me kapot de halve tijd :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Het simpele feit dat de meeste vrouwen een Fazer wel cool vinde..says it all..guys know better!  :mrgreen:

:)}
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Leuke site ja, veel op waarheid berustende feiten :lol: Verder ga ik nergens op in.

mannen zijn (geweest) en blijven altijd het zwakke geslacht :mrgreen:

Dit is wel interessant:

Waarom hebben mannen tepels.

Uit onderzoek blijkt dat na de bevruchting de menselijke foetus zowel lichamelijk als geestelijk vrouwelijk van structuur is. Hierdoor bezitten mannen enige vrouwelijke kenmerken, zoals tepels en borstklieren die geen functie meer hebben. Een mannelijke foetus ontvangt tussen zes en acht weken na de bevruchting een enorme dosis mannelijke hormonen (androgenen) waardoor de teelballen zich ontwikkelen waarna een tweede dosis de hersenen verandert van een vrouwelijke naar mannelijke.

bron: http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw

:shutup:

karz

Citaat van: "AngelInMe"
Mannen zijn (geweest) en blijven altijd het zwakke geslacht :mrgreen:

:roll:...naakt de jungle intrappen zoiets..  :cool:

Citaat van: "AngelInMe"
Een mannelijke foetus ontvangt tussen zes en acht weken na de bevruchting een enorme dosis mannelijke hormonen (androgenen) waardoor de teelballen zich ontwikkelen waarna een tweede dosis de hersenen verandert van een vrouwelijke naar mannelijke.

Dus standaard zijn er vrouwen hersenen aanwezig, die geüpgraded moeten worden als het een mannetje wordt. :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Je leest verkeerd. Iedereen is in de eerste levensfase een vrouw. Om er een dom wezen van te maken wordt er een dosis mannelijke hormonen ingepompt ;)

Wat moet ik in de jungle? Beesten genoeg om me heen :rofl:

Desmo-devil

Citaat van: "suzuki-girl"ik had niet anders verwacht :?

keej meisjes zijn er mss wat minder mee bezig als ze jonger zijn, gaan wss ook vaker van brommer (scooter) naar auto, om het daar dan vervolgens verder bij te laten.
Gelukkig zijn de vrouwen aan een inhaalslag bezig.
En het zal mij niet verwonderen dat we achter een aantal jaar er helemaal niet meer gek van opkijken als er bijv vrouwen in de GP rijden.
Geslacht is geen graadmeter in het kunnen, bedoel dus te zeggen, dat vrouwen bij voldoende inzet zich best kunnen meten aan mannen.
Motorrijden heeft niet zoveel te doen met grote fysieke kracht in mijn opinie.
En fitheid en uithoudingsvermogen kunnen vrouwen net zoveel hebben als mannen.
kijk maar naar onze Dakar dame Mirjam Pol, zei is daar een voorbeeld
van.
mijn idee is nog steeds: vrouwen kunnen het net zo goed als mannen (als ze maar willen) :wink:

Er is maar een ding wat vrouwen missen om de echte top te halen en dat is een groot hart oftewel lef. Wellicht kan je dat ook vertalen in vrouwen zijn verstandiger !  Waarom zijn er geen vrouwen in de moto GP, superbike , formule 1, wk rally etc.etc. Ik heb ook nog geen vrouw gezien in het freestyle gebeuren. Dus de feiten sprken voor zich ondanks dat jullie dat graag anders zouden zien. Begrijp me goed ik zou er geen moeite mee hebben als er vrouwen meerijden maar de praktijk is anders.

Steefke™

Smells like rubber

Desmo-devil

Citaat van: "AngelInMe"Leuke site ja, veel op waarheid berustende feiten :lol: Verder ga ik nergens op in.

mannen zijn (geweest) en blijven altijd het zwakke geslacht :mrgreen:

Dit is wel interessant:

Waarom hebben mannen tepels.

Uit onderzoek blijkt dat na de bevruchting de menselijke foetus zowel lichamelijk als geestelijk vrouwelijk van structuur is. Hierdoor bezitten mannen enige vrouwelijke kenmerken, zoals tepels en borstklieren die geen functie meer hebben. Een mannelijke foetus ontvangt tussen zes en acht weken na de bevruchting een enorme dosis mannelijke hormonen (androgenen) waardoor de teelballen zich ontwikkelen waarna een tweede dosis de hersenen verandert van een vrouwelijke naar mannelijke.

bron: http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw

:shutup:

En wederom een waardevolle bijdrage ?
Wat een onzin.

Praatjes vullen geen gaatjes, dus laat maar eens zien wat je in huis hebt
op twee wielen.