Ridley Auto-Glide Chopper voor dames?

Gestart door DeWitte, 21 maart, 2007, 11:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

:shock:
ben ik blij dat ik niet zo uitzie..
knap lastig met motorrijden :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl":shock:
ben ik blij dat ik niet zo uitzie..
knap lastig met motorrijden :rofl:

daar waren we (allez wij mannen dan) het toch over eens dat vrouwen dat niet zo goed lukt  :)}
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Twee keer tuK  :shock: volledig tietloze  :?  :shock:
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl":shock:
ben ik blij dat ik niet zo uitzie..
knap lastig met motorrijden :rofl:

Als dat "iets" goed met de voeten kan sturen en de ogen in de kont heeft, moet dat kunnen lukken. :roll:

Alleen de helm nog even passend maken. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"Twee keer tuK  :shock: volledig tietloze  :?  :shock:

toch niet zo de ideale vrouw he......ut heeft geen tieten
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schalkseruiter®

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Motzippaldy"Twee keer tuK  :shock: volledig tietloze  :?  :shock:

toch niet zo de ideale vrouw he......ut heeft geen tieten
Lekker vettig eten,geen lichaamsbeweging,lekker op je luie kont en je krijg zelf tieten....wat wil je nou meer
Schalkse®

en je mag gratis naar m'n avater kijke!!!

B-Witch

geweldige Avatar schalkse :roll:

Ik schat een B cupje :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schalkseruiter®

ik heb ze in alle soorten meisie




cupje cc
mijn favoriet

schalkse®

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"geweldige Avatar schalkse

:stupid:  :thumbsup:  


:mrgreen:

AngelInMe

Citaat van: "karz"
Een andere graadmeter is de verhouding man/vrouw  , dader/slachtoffer bij een 1 op 1 verkrachtings of aanrandings misdrijf.

Ja wat betekend dat nou voor jullie als man? Wij gaan gewoon niemand verkrachten of wat dan ook voor wat voor reden dan ook  :?

DeWitte

nou, verkracht niet direct, maar misbruikt voel ik me wel af en toe  :?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "karz"
Een andere graadmeter is de verhouding man/vrouw  , dader/slachtoffer bij een 1 op 1 verkrachtings of aanrandings misdrijf.

Ja wat betekend dat nou voor jullie als man? Wij gaan gewoon niemand verkrachten of wat dan ook voor wat voor reden dan ook  :?

Nou,om te beginnen  betekent dat , dat een man fysiek sterker is. En het gaat nog steeds over jou eerste stelling waar je zelf de hele tijd van neigt af te wijken.
Dus waarin zijn mannen bijv. beter als vrouwen ... nou verkrachten en aanranden dus. Dat is al ene ;)  Of je daar blij mee moet zijn is een 2e.

De reden dat mannen verkrachten, en vrouwen minder is natuurlijk simpel.
Vergeet niet dat verkrachting en moord alleen door ordehandhaving enbeschaving gedefinieerd zijn en tevens daardoor worden tegengehouden. In principe horen die dingen net zo bij een man als slapen en eten.
Als je 5 mannenbabies en 5 vrouwenbabies in een groep vrij van beschaving en maatschappij , zonder opleiding of wat dan ook ,zou laten opgroeien, dan zal verkrachting of moord uiteindelijk altijd gebeuren binnen die groep. Dat zit gewoon erin. We zijn tenslotte gewoon apen ookal hebben we nintendoos.
Een vrouw zal niet snel verkrachten omdat zij geen reden heeft om iemand te bevruchten. Dat kan ze nl. niet, dus daar zal ook geen drift voor zijn. En daarbij zal een vrouw wat meer "werk" hebben om een man te kunnen verkrachten.
Daarom zullen er altijd moordenaars en verkrachters zijn, daar doe je niets aan, het enige wat je kunt doen is ze uit de maatschappij verwijderen. En dat moet ook want mannen die zoiets doen kunnen niet functioneren in deze maatschappij.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.