Hoofdmenu

ardennenen en eifelen

Gestart door karz, 25 maart, 2007, 18:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Niet zoveel tijd vandaag, dus via eupen naar monchau en dan via aken weer terug.
Beetje veel rechtdoor die weg.
Iemand tips om dat rondje op te leuken ?  Of in ieder geval een alternatief voor de N67, beetje sippe hobbelweg rechtdoor  :|  dat.


En na Eupen lag er nog sneeuw :shock: , pas aan de rand van Aken was de sneeuw weg   en was het stukken kouder dan bij ons  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Alternatieven zijn er zat; maar om die zo ffkes te vertellen :? veel leuker om die nog eens saampjes te koetsche :yes6rs:

ASAP 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Ja maar ik ondhoud de weg nooit. :(
Moet gewoon een sequentieel lijstje hebben met plaatsnamen zodat ik de borden kan volgen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

een heel makkelijke tip: :idea:  smorgens de zon aan je linkerkant houden (je rijdt zuidelijk en de zon komt op in het oosten) en na de middag dus ook :wink: zo hoef je geen plaatsnamen te onthouden :wink:

gewoon koetschen en kijken waar je uitkomt: zo kun je wel eens een rondje hetzelfde doen, maar zo leer je het wel onthouden :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik rij meestal de grens over en dan kijk ik op de borden en kies een plaats uit...onderweg veranderd dat wel vaak. Ik rij dan nooit of bijna niet over de snelwegen maar lekker binnendoor..doe ik in duitsland en in belgie..

Terug is vaak moeilijker omdat je niet goed weet welke plaats waar licht..maar meestal als je een paar keer geweest bent weet je wel wat...ben nog altijd thuis gekomen, al was het soms later als verwacht..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

vandaag de toer wat uitgebreidt :cool:



Beetje omweg om via Eupen te rijden :roll:   , persoonlijk kwam ik er wat laat achter dat we al zo dicht in buurt  van Eupen waren.



Volgende keer misschien dit eens proberen :cool:



Is qua km's nog geen 30km verder dan de eerste route :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

jij moet eens heel vroeg mee, met de BB/Dwars Special 8) laat je die "gewone" wegen ff links liggen.

maar vraag me niet die op papier aan te geven :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"jij moet eens heel vroeg mee, met de BB/Dwars Special 8) laat je die "gewone" wegen ff links liggen.

maar vraag me niet die op papier aan te geven :lol:

BB als in busabear ?  (rijdt die nog ?)  :shutup: :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"jij moet eens heel vroeg mee, met de BB/Dwars Special 8) laat je die "gewone" wegen ff links liggen.

maar vraag me niet die op papier aan te geven :lol:

BB als in busabear ?  (rijdt die nog ?)  :shutup: :mrgreen:

jow 8) Alleen moet ie alle zeilen bijzetten op die tuperware doos maar,
Tis een route waar je ne strakke plassert van krijgt  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"jij moet eens heel vroeg mee, met de BB/Dwars Special 8) laat je die "gewone" wegen ff links liggen.

maar vraag me niet die op papier aan te geven :lol:

BB als in busabear ?  (rijdt die nog ?)  :shutup: :mrgreen:

jow 8) Alleen moet ie alle zeilen bijzetten op die tuperware doos maar,
Tis een route waar je ne strakke plassert van krijgt  :worship-cool:


:shock: als een busa alle zeilen moet bijzetten dan zal het wel U-turns off the road zijn oder wass :cool:

Maareh, when will the cardanman be ready to hit the pavement ? ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Tomzel

Heej Heej,
Was in 3 kwartiertjes thuis vanmiddag.

Leuke route, next time till the end.
SEIZE THE CARPE (or something like that!)
Honda NTV650

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"jij moet eens heel vroeg mee, met de BB/Dwars Special 8) laat je die "gewone" wegen ff links liggen.

maar vraag me niet die op papier aan te geven :lol:

BB als in busabear ?  (rijdt die nog ?)  :shutup: :mrgreen:

jow 8) Alleen moet ie alle zeilen bijzetten op die tuperware doos maar,
Tis een route waar je ne strakke plassert van krijgt  :worship-cool:


:shock: als een busa alle zeilen moet bijzetten dan zal het wel U-turns off the road zijn oder wass :cool:

Maareh, when will the cardanman be ready to hit the pavement ? ;)

Behalve op een (lang) recht stuk heb je aan Pk's geen ruk :twisted: doe mij maar een strak stuurbare Twin (liefst boXer :twisted: )met een sloot bruikbaar koppel voor Ardennen/Eifel/Mergelland/Alpen/Pyreneen.........
eigenlijk altijd dus :wink:

en ik hoop de GsA woensdag terug te krijgen. godmiljaar jeuk is erger dan pijn :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SchalkseruiterĀ®

Heb je jeuk dwars? liever een stijve plasser dan ene die jeukt,heb gelijk compassie met jouw......jonge toch    :cum:
SchalkseĀ®