Camera -wagen

Gestart door Desmo-devil, 23 september, 2005, 12:33:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Vanmorgen even een rondje Vijlen. Mooi weer , niemand op de weg en even alle stress van me af rijden.
Rustig warm gereden tot Noorbeek en toen langzaam het gas erop.
Rustig door Slenaken daarna flink bochten genomen. Goed opgewarmt het Vijlenerbos in en stevig bochten gepakt. Een chopper ontweken die rechtdoor ging in een bocht.
Op dat moment kreeg ik in de gaten dat er een auto enorm zijn best aan het doen was om me bij te houden in de bochten. Ik voel nattigheid en rij
met 80 door het bos richting Vaals, daar waar je normaal gesproken even lekker doortrekt.
En jawel hoor bij Kasteel Vaalsbroek haalt de auto me in.
POLITIE VOLGEN !!!!
Even later zit ik te zweten naast een " overigens zeer correcte" oom agent en bekijk op video mijn bochten techniek .
Hij had het over rijbewijs innemen wegens roekeloos rijden, ik moet zeggen toen kneep ik hem wel even.
Ze hebben me vanaf Heyenrath gefilmd en ik wist dat ik  me wat betreft de snelheid redelijk netjes had gedragen. Uiteindelijk was dat mijn geluk waardoor ik hun ervan kon overtuigen dat ik geen hardrijder was maar dat ik ervan houdt lekker bochten te pakken.
Ik durfde zelfs weer een grapje te maken over die Chopper (stond ook op film) en over het verder verbeteren van mijn bochten techniek.
Ik kreeg een enorme waarschuwing en een boete van 45 euro omdat ik 67 km/h had gereden waar je 50 mag. (pfffft)
Dus let op mannen en vrouwen.
DONKER BLAUWE CITROEN XSARA IS WATCHING YOU.

AngelInMe

Damn :shock: had het al ergens anders gelezen, maar wist dus niet wie het was. Je hebt dan echt wel geluk gehad met die enorme waarschuwing en een boete van 45 euro...


Heb je niet een kopietje gevraagd van de tape??? :lol:

WhomBom

wat n eikels... dat ze boeven gaan vangen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Pfffff,

tering zeg, wat een flikkers.
Ik vind die camera wagens zó achterbaks.........
Ze blijven je gewoon achtervolgen om maar zo veel mogelijk "overtredingen" vast te leggen.

Alsof de pliesie zo braaf is, NIET DUS!
Iedereen kent ondertussen wel de inmiddels beroemde programma's van Peter R. de Vries hierover.

STELLETJE HYPOCRIETEN!

Maar om op jouw verhaal terug te komen:
Dat is dus wel de reden waarom ik mijn spiegels zoveel mogelijk in de gaten houdt en zelfs 25mm verbreed heb voor een beter zicht.

Maar ik vrees voor het moment dat ik het eens ff vergeet en toch te grazen genomen wordt, omdat ik enkele minuten NIET achteruit gekeken heb ...........  :evil:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

zeiden ze nix vd open uitlaten?? :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"zeiden ze nix vd open uitlaten?? :twisted:

Nee gelukkig niet en ook niet over mijn Gamma inbouwspotje aan de voorkant. Wel keken ze naar de banden die ik gelukkig pas nieuw heb.
Sta ik ook van te kijken dat ze niets over mijn uitlaten zeiden ik heb ze al die tijd toch behoorlijk in het gezicht gebruld ???

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Vanmiddag toch nog maar even gaan rijden. Nog nooit zoveel in mijn spiegels gekeken.
Wat ik achteraf toch nog wil opmerken dat een paar dingen echt geholpen hebben om de schade beperkt te houden n.l. :

de motor afzetten
je helm afdoen
afstappen
je netjes voorstellen
bedrukt kijken
altijd gelijkgeven
de papieren bij je hebben
de agent complimenteren met zijn rijstijl in de bochten
vragen of je een sigaret mag roken
spreken zoals "de mam" je heeft opgevoed.

Ik weet  het, ik weet het, dat gaat ook allemaal tegen mijn principes in dat geslijm maar ik ben ervan overtuigd dat het geholpen heeft.

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"Vanmiddag toch nog maar even gaan rijden. Nog nooit zoveel in mijn spiegels gekeken.
Wat ik achteraf toch nog wil opmerken dat een paar dingen echt geholpen hebben om de schade beperkt te houden n.l. :

de motor afzetten
je helm afdoen
afstappen
je netjes voorstellen
bedrukt kijken
altijd gelijkgeven
de papieren bij je hebben
de agent complimenteren met zijn rijstijl in de bochten
vragen of je een sigaret mag roken
spreken zoals "de mam" je heeft opgevoed.

Ik weet  het, ik weet het, dat gaat ook allemaal tegen mijn principes in dat geslijm maar ik ben ervan overtuigd dat het geholpen heeft.

Yesaaaah, slijmen helpt !!! Is imo ook idd zo.

Ja meneer agent, oke meneer agent, u heeft gelijk meneer agent, ik zal het nooit meer doen meneer agent, dag meneer agent.
En dan op het achterwiel weg :mrgreen:

Hakinnen

Citaat van: "karz"Een duc mag dat.

Opmerking van de week!

Ga ter ere van jouw wijze woorden deze in mijn onderschrift plakken.

En dat uit de mond van een Tillerdude...

:wink:

Rookie

Met alleen een kleine prent heb je iig veel geluk gehad. Op veel van die stukjes kun je makkelijk de dubbele snelheid halen, en dan kun je echt naar je roze papiertje fluiten.

Beetje slijmen werkt altijd maar de snelheid die op de film staat lul je je niet onderuit.