Hoofdmenu

Acties

Gestart door Youp, 31 maart, 2007, 17:27:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Youp

Hey allemaal,

Vandaag en morgen is er een 30 jarige jubileums actie bij motoport echt. Ik ben even wezen kijken en het was wel grappig, veel motoren en veel korting.

Iemand een idee wanneer en waar er nog meer van deze acties zijn?  :P
opeloos benzine verslaafd...

Joepie1958

Ik heb een adresje waar ze morgen tot 75 procent korting geven op nieuwe Honda's, Kawasaki's, KTM's,, tot 50 procent korting op Suzuki, Harley, BMW en Ducati.
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "Joepie1958"Ik heb een adresje waar ze morgen tot 75 procent korting geven op nieuwe Honda's, Kawasaki's, KTM's,, tot 50 procent korting op Suzuki, Harley, BMW en Ducati.

ja duh...morgen was het toch 1 April :?:  :?:  :?:  :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Morgen blijft morgen, het komt nooit dichterbij en is nooit verder weg dan één dag. :roll:

Dus 1 april of niet het wordt nooit morgen en morgen nooit vandaag. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Vanmorgen ook ff in Echt geweest kijken, was redelijk druk daar
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Youp

Citaat van: "Toledo"Vanmorgen ook ff in Echt geweest kijken, was redelijk druk daar

ik ben er vandaag ook nog even geweest, heb de knoop doorgehakt en leer gekocht :)
opeloos benzine verslaafd...

Menke

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Toledo"Vanmorgen ook ff in Echt geweest kijken, was redelijk druk daar

ik ben er vandaag ook nog even geweest, heb de knoop doorgehakt en leer gekocht :)

Was vanmorgen ook even in Echt, en vanmiddag nog, maar moet zeggen vanmiddag was heel druk.