motor op de trein?

Gestart door Jodokus, 09 april, 2007, 15:51:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jodokus

Ik wil eigenlijk eens een rit van een weekje door Spanje maken, maar ik heb geen zin om een paar dagen nodig te hebben om er te komen. Dacht dus aan de motor op de slaaptrein. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan er weinig tot niets over vinden, niet eens bij de NS
alvast bedankt

Rob

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

wij, mij vrouw en ikke dus, hebben eens de slaaptrein van Luik naar Narbonne genomen in '94: weet niet of dat nog mogelijk is :roll: Maar de ervaring op zich was perfect: je kon toen kiezen uit een couchette met max 6 personen (s avonds ff de bedje omhoog/omlaag klappen) wat wij dus hadden of nog luxer een couchette voor je eigen (max 2 pers).

Wij vertrokken toen rond 18.00uur en na prima (toen niet inbegrepen) diner in de aparte restauratiewagen, nog lekker een boek nemen. Tegen uur of 23 lekker pitten en smorgen tegen 7 uur ontbijtje (a la vliegreis zeg maar) bek schrobben en ff wat water door je ogen spetteren tegen 8uur op de station van Narbonne moto van de trein af en richting Pyreneeen. Via Andorra (zeer mooi, echter niet als je smokkelen wil; je ondergoed en sokken werden nog door de douane onderzocht :? was wel de tijd dat de ETA errug actief was en in Andorra kon je toen gewoon wapens kopen)

via binnenland van Spanje ( errug verlaten, arme wel zeer mooie streek, toen waande je je In the middle of fucking nowhere) richting Barcelona en toen heel langzaam de kustweg gevolgd en in Empuria brava (ut venetie van spanje) hadden we de laatste week nog een appartement gehuurd via een kennis)

na onze 3 weekse vakantie ook weer met de trein terug van Narbonne naar Luik (bresoux). zeer geslaagd, goed verzorgd, wel prijzig. Grote voordeel je hoeft de autoweg niet af te raggen en je kan uitgerust aan je reis beginnen!! bijkomend voordeel je hoeft je niet al te lang met die klote Fransozen te vregelen (wat vin ik dat toch een K*Tvolk bij the way)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jodokus

dankuwel voor de tips, die trip vanaf Luik ....via welke spoorwegorganisatie was dat/ Zoals je dat beschrijft , zo zie ik het precies voor mij! en het zal wel niet goedkoop zijn maar je bespaart een overnachting, benzine en tol.....

DeWitte

Citaat van: "Jodokus"dankuwel voor de tips, die trip vanaf Luik ....via welke spoorwegorganisatie was dat/ Zoals je dat beschrijft , zo zie ik het precies voor mij! en het zal wel niet goedkoop zijn maar je bespaart een overnachting, benzine en tol.....

ik had dat toendertijd (ik had toen nog geen internet) gewoon op het station in Maastricht geboekt (daar was toen een NS reisburo oid). Zal nu wel via internet, wellicht de link die Suzuki-girl beschreef, prima lukken :wink:

veel suc6
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Citeerklote Fransozen te vregelen (wat vin ik dat toch een K*Tvolk bij the way)
:stupid:  :stupid:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

WhomBom

Citaat van: "Joepie1958"
Citeerklote Fransozen te vregelen (wat vin ik dat toch een K*Tvolk bij the way)
:stupid:  :stupid:

geen problemen mee....  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."