Hoofdmenu

GSR upgrade

Gestart door suzuki-girl, 12 april, 2007, 21:42:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Tsja het Pimping Virus heeft hier hard toegeslagen,
De achterkant van de GSR kon mij niet zo bevallen, vond het erg goedkoop uitzien, te veel plastic, en dat is leuk voor Barbie, maar Soes Girl wordt daar niet vrolijk van.
Dus wat onderdelen van Italiaanse makelij besteld, en door Mr.Kawa laten opbouwen:

orgineel vutje (saai):



Er vanaf gesloopt:



Enkele nieuwe onderdelen:



Werkzaamheden vorderen gestaag:





Yeah 8)







GAAAAAF!!!!!



Volgende verbouwingen zijn alweer uitgedacht, komt nog op:
Radiatorcover, ander (matzwart) stuurke, en in de toekomst: gepolijste velgen 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Lelijke Soes wordt steeds mooier  :mrgreen:
Maar gepolijste velgen  :?:  poets werk  :banghead4rv:  bling bling Made In USA
:?
Proud on the South  

B-Witch

Tis een mooie Soes :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"Maar gepolijste velgen  :?:  poets werk  :banghead4rv:  bling bling Made In USA
:?

Jazeker... héél veel poetswerk  :yes6rs:

Mooie Soes, Girl  :lol:  :worship-cool:

Bianca

De soes mit ut lekker vutje :mrgreen:

Het blijft echt zo een mooie fiets hè :worship-cool:

Desmo-devil

Afgezien van de leds vind ik het niet echt een verandering wat betreft achteraanzicht. Mocht voor mij veel extremer. En wat betreft gepolijste velgen ........begin er niet aan !

Dutch FZ6

Hallo Soezie...


wilde ik vandaag komen helpen en nu is 't al klaar  :wink:

maar 't is mooi gedaan door die Mr. K van jou !!

Ziet er, ook volgens mij, een stuk beter uit dan met die plastic taartschep aan de achterkant  :!:

En wat mij betreft kun je die wielen mooi laten polijsten; mijn ervaring is dat wanneer het goed gedaan is je er veel plezier van hebt!


8)
Never be afraid to slow down....... 8)

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"Afgezien van de leds vind ik het niet echt een verandering wat betreft achteraanzicht. Mocht voor mij veel extremer. En wat betreft gepolijste velgen ........begin er niet aan !

Nou het verschil is toch echt wel te zien hoor, en over extremer, daar hoort ook een extremer prijskaartje aan, heel mss in de toekomst in de vorm van Remus uitlaten, als het dan nog niet bruut uitziet, nou dan weet ik het niet meer.
Maar voorlopig ga ik weer ff sparen, stukje bij beetje en rustig aan de motor naar mijn smaak maken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Desmo-devil"Afgezien van de leds vind ik het niet echt een verandering wat betreft achteraanzicht. Mocht voor mij veel extremer. En wat betreft gepolijste velgen ........begin er niet aan !

Nou het verschil is toch echt wel te zien hoor, en over extremer, daar hoort ook een extremer prijskaartje aan, heel mss in de toekomst in de vorm van Remusuitlaten, als het dan nog niet bruut uitziet, nou dan weet ik het niet meer.
Maar voorlopig ga ik weer ff sparen, stukje bij beetje en rustig aan de motor naar mijn smaak maken :wink:


:shock:  :shock:

Rem...

alez..Yoshimura !  das een soes toch..mogen er ook een paar echte uitlaten onder he

leuk fitske suzuki girl..

ik persoonlijk zou die gepolijste velgen achterwege laten..heb je veel poetswerk aan,..en ...het is niet mooi..vindt ik.

have fun

:wink:

B-Witch

Yoshimura...kan ook, is ook heeeel mooi, maar zo is de soes ook al leverbaar vanuit de fabriek, en ik wil niks wat anderen standaard gekocht hebben, moet weer wat aparts hebben natuurlijk..... :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Dutch FZ6

Citaat van: "suzuki-girl".... ik wil niks wat anderen standaard gekocht hebben, moet weer wat aparts hebben natuurlijk..... :oops:


een mevrouw naar mijn hart  :!:  :!:


8)
Never be afraid to slow down....... 8)

WhomBom

twee kleine toshi tri ovals  :cum:

maar dat kost ook serieus $$$  :?

ziet er een stuk beter uit nu btw  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Vandaag in Brunssum gekocht:




nuuj affentittengeile speegelkes 8)

Straks als Jolanda ze brengt (ik was met de motor daar) dan gelijk zelf ff proberen erop te zetten  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

Een strak design  8)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Citaat van: "Toledo"Een strak design  8)

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.