Hoofdmenu

Kawasaki ZZR 1400

Gestart door DeWitte, 24 september, 2005, 20:28:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

concurentie voor de door sommigen aanbeden Hayabusa.?? :?  2006 ZZR1400

Vlgs. Kawasaki's de sterkste produduktiemotor ooit gebouwd; vermogen nnb.

Bron: MotorCycleNews

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Dus Hayabusa is niet meer de lelijkste motor  :?
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

heeft veel weg van een ......... :?:    :oops:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

192pk 200nm  8) Nie verkeerd, nog een paar piccie's waarop ie beter uitziet imo





Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"192pk 200nm

200 Nm uit een 1400cc benzinemotor ............ ech nie!
Het koppel zal naar schatting max. 150 Nm zijn.
Als ze dat halen mogen ze blij zijn !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Als je die lichtunit doortrekt dan lijkt het net de kop van een TLR



TLR is die rechts trouwens..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

heb m vrijdag live gezien en moet zeggen, gave bak hoor maarja tis geen busa he :mrgreen: maar idd hij is even lelijk zo niet lelijker!!

mocht helaas geen proefrit maken dus het bleef bij erop zitten en aant gas draaien terwijl ik met mn hoofd plat op de tank wheee, wheee, wheeeeee riep...... weinig sensatie dus  :?
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Bakkertjedeeg

In het kader van discussies, ben ik benieuwd wat iemand beweegt zulke motoren te kopen. Sturen (gummen) kan je er niet mee. Om te toeren lijkt het me qua zitpositie ook niet geschikt. Wie o wie brengt mij het verlossende antwoord??

Speedtwin

Moet je er mee?
Zoveel vermogen is toch alleen maar interessant op de Duitse autosnelweg. Geen koffers, hoog verbruik, kleine tank, matige windbescherming, hoge verzekeringspremie en je moet
NOG STEEDS JE KETTING SMEREN>>>>>>>>>>>>> :lol:  :lol:  :lol:


Overbodige motor dus en alleen geschikt voor mannen met een kleine p..... die indruk denken te moeten maken met een dikke motor :lol:  :lol:

t_rex1970

Citaat van: "Speedtwin"Moet je er mee?
Zoveel vermogen is toch alleen maar interessant op de Duitse autosnelweg. Geen koffers, hoog verbruik, kleine tank, matige windbescherming, hoge verzekeringspremie en je moet
NOG STEEDS JE KETTING SMEREN>>>>>>>>>>>>> :lol:  :lol:  :lol:


Overbodige motor dus en alleen geschikt voor mannen met een kleine p..... die indruk denken te moeten maken met een dikke motor :lol:  :lol:

Laat mij dan maar een kleine p.... hebben, mooier dan de Busa is tie al. Ik zou er geen willen hebben daar in dit k*t land er toch niet mee te rijden is, maar anders...

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Speedtwin"Moet je er mee?
Zoveel vermogen is toch alleen maar interessant op de Duitse autosnelweg. Geen koffers, hoog verbruik, kleine tank, matige windbescherming, hoge verzekeringspremie en je moet
NOG STEEDS JE KETTING SMEREN>>>>>>>>>>>>> :lol:  :lol:  :lol:


Overbodige motor dus en alleen geschikt voor mannen met een kleine p..... die indruk denken te moeten maken met een dikke motor :lol:  :lol:

Koffers??? Moet ik daar mee?? Ga toch niet op vakantie...

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"In het kader van discussies, ben ik benieuwd wat iemand beweegt zulke motoren te kopen. Sturen (gummen) kan je er niet mee. Om te toeren lijkt het me qua zitpositie ook niet geschikt. Wie o wie brengt mij het verlossende antwoord??


Citaat van: "Hakinnen"En dan...de foute Big Bad Busa Brigade.

Kent u die niet,..?
175 echte overpotente paardenkrachten onder de vetlerenbroek bij stilstand, waarschijnlijk een bruinachtige substantie in de vetleren broek bij volacceleratie! .....

need i say more  :shock:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

waarom zou je met n busa/zzr niet kunnen gummen????
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."