Koninginnedag rit met kinderen Wijnandsrade

Gestart door suzuki-girl, 26 april, 2007, 07:56:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Deze mail kreeg ik van een vriend van ons, ook een zeer fanatiek motorrijder.
Mss dat hier iemand zin heeft om mee te doen :wink:


CiteerBeste Motorvrienden.

Wie heeft er zin in om in Wijnandsrade (bij Nuth) op Konininnedag s'middag vanaf 13.00 uur met de motorongeveer 80 kinderen mee rond te rijden afwisselend.De bezine wordt vergoed en eten en drinken krijgen we ook. ik zoek paar motorrijders die met me willen mee doen voor een onvergetelijke middag te bezorgen.Laar het me even weten via de Mail.


                                       Groetjes Rene Geilen

mailadres:  renegeilen@home.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Deze mail kreeg ik van een vriend van ons, ook een zeer fanatiek motorrijder.
Mss dat hier iemand zin heeft om mee te doen :wink:


CiteerBeste Motorvrienden.

Wie heeft er zin in om in Wijnandsrade (bij Nuth) op Konininnedag s'middag vanaf 13.00 uur met de motorongeveer 80 kinderen mee rond te rijden afwisselend.De bezine wordt vergoed en eten en drinken krijgen we ook. ik zoek paar motorrijders die met me willen mee doen voor een onvergetelijke middag te bezorgen.Laar het me even weten via de Mail.


                                       Groetjes Rene Geilen

mailadres:  renegeilen@home.nl

Is wel leuk, maar ik neem niet zomaar andermans kids achterop.....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ron, deze discussie is hier al eens gevoerd, toen ging het om buitenlandse kids, met de vraag hoe oud ed (verantwoordelijkheid ect)
Er zal geen organisatie zo gek zijn om te kleine kinderen achter op een motor plaats te laten nemen.
Zoals ik het begrijp is dit goed georganiseerd en dan mag je toch aannemen dat er geen dingen gedaan worden of toegestaan worden die echt niet kunnen.
Ik til er niet zo zwaar aan, als je gewoon voorzichtig rijdt, rustig aan, en de kinderen zegt hoe ze zich moeten vasthouden ed, is er voor mij geen reden om hier niet aan mee te werken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

voor mij wel... kheb nog steeds geen duo zitje gevonden  :?  dus bij deze, als iemand iets heeft liggen van n rgv hoor ik dat graag  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Ron, deze discussie is hier al eens gevoerd, toen ging het om buitenlandse kids, met de vraag hoe oud ed (verantwoordelijkheid ect)
Er zal geen organisatie zo gek zijn om te kleine kinderen achter op een motor plaats te laten nemen.
Zoals ik het begrijp is dit goed georganiseerd en dan mag je toch aannemen dat er geen dingen gedaan worden of toegestaan worden die echt niet kunnen.
Ik til er niet zo zwaar aan, als je gewoon voorzichtig rijdt, rustig aan, en de kinderen zegt hoe ze zich moeten vasthouden ed, is er voor mij geen reden om hier niet aan mee te werken :wink:

i know...gelukkig is iedereen vrij om er wel of niet aan deel te nemen..ik neem mij eigen jongste (10) nog niet mee achterop..de oudste (bijna 13) wel...niet dat de grens bij 11 of 12 jaar ligt maar meer met het idee dat de jongste zich niet goed weet vast te houden (slappe spier spanning probleempje) Van "vreemde" kids weet ik helemaal niets en dus ook niet of ze zich wel of niet goed weten vast te houden.Ik mag aannemen dat de organisatie weet wat ze ograniseren en dat ook wel met voorzorg omgeggaan word......maar nogmaals, leuk initatief voor die kiddo's....er zullen toch wel genoeg motorrijders zijn die er wel aan mee willen werken.... Ikzelf "durf" het niet aan.. :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Wat jij aandurft of niet, dat is aan je eigen...maar aan de andere kant, als je overal over gaat filosoferen, dan kan je beter thuis achter de geraniums gaan zitten. :?
Nogmaals aan dit soort intiatieven ben ik (indien ik tijd heb) bereid mijn medewerking te verlenen, net op dezelfde manier als wanneer ik kids van anderen in mijn auto laat stappen, ik zou dan ook mss wel eens een ongeluk met een vrachtwagen kunnen krijgen....
Aan alles wat je doet kleeft een risico', zelfs wanneer je uit je bed stapt zou je bijv kunnen vallen over het kleedje dat op de vloer ligt, of over een knikker die bij het beneden komen op de  trap rondslingert...
Dus: niet te ver nadenken bij sommige dingen, maar gewoon doen en positief blijven denken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Wat jij aandurft of niet, dat is aan je eigen...maar aan de andere kant, als je overal over gaat filosoferen, dan kan je beter thuis achter de geraniums gaan zitten. :?
Nogmaals aan dit soort intiatieven ben ik (indien ik tijd heb) bereid mijn medewerking te verlenen, net op dezelfde manier als wanneer ik kids van anderen in mijn auto laat stappen, ik zou dan ook mss wel eens een ongeluk met een vrachtwagen kunnen krijgen....
Aan alles wat je doet kleeft een risico', zelfs wanneer je uit je bed stapt zou je bijv kunnen vallen over het kleedje dat op de vloer ligt, of over een knikker die bij het beneden komen op de  trap rondslingert...
Dus: niet te ver nadenken bij sommige dingen, maar gewoon doen en positief blijven denken :wink:

Ik zeg altijd 'n kind is je kostbaarste bezit al zijn er die ik 't liefst 3 hoog door de ruit naar buiten gooi :roll:

Maar goed ik sta volledig achter de gedachte van FZ ron  :wink:
het is me het risico allemaal niet waard  :!:

ik vind zelf dat je zoiets niet moet organiseren  :shock: maar goed tis m'n persoonlijke kijk hé.

Wat anderen doen moeten ze zelf weten  :wink: als mijn kind er maar niet op zit  :!: .

Mounty

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat jij aandurft of niet, dat is aan je eigen...maar aan de andere kant, als je overal over gaat filosoferen, dan kan je beter thuis achter de geraniums gaan zitten. :?
Nogmaals aan dit soort intiatieven ben ik (indien ik tijd heb) bereid mijn medewerking te verlenen, net op dezelfde manier als wanneer ik kids van anderen in mijn auto laat stappen, ik zou dan ook mss wel eens een ongeluk met een vrachtwagen kunnen krijgen....
Aan alles wat je doet kleeft een risico', zelfs wanneer je uit je bed stapt zou je bijv kunnen vallen over het kleedje dat op de vloer ligt, of over een knikker die bij het beneden komen op de  trap rondslingert...
Dus: niet te ver nadenken bij sommige dingen, maar gewoon doen en positief blijven denken :wink:

Ik zeg altijd 'n kind is je kostbaarste bezit al zijn er die ik 't liefst 3 hoog door de ruit naar buiten gooi :roll:

Maar goed ik sta volledig achter de gedachte van FZ ron  :wink:
het is me het risico allemaal niet waard  :!:

ik vind zelf dat je zoiets niet moet organiseren  :shock: maar goed tis m'n persoonlijke kijk hé.

Wat anderen doen moeten ze zelf weten  :wink: als mijn kind er maar niet op zit  :!: .

:wink: @ BoxerQ


't is erg kort door de bocht als je zelfs geen kids in je auto meer neemt..
Bedoelt wordt dat de motor toch een flink stuk onveiliger is....minder om je heen dus minder bescherm.... maar ach..ik ga er niet verder op in, tis te lekker weer om te lang achter de pc te zitten..Maar heel veel risico's hoeven niet eens genomen te worden..alles ontwijken kan echt niet en soms moet je een risico nemen..i know..maar niet met andermans kids..die weten niet beter..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Ben ik even blij dat ik een monoposto zitje heb gemaakt. Hoef ik tenminste hier niet te verantwoorden dat ik geen kinderen van anderen achterop neem. Ieder zijn ding maar het zal je net gebeuren, ik moet er niet aan denken. :?

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Ben ik even blij dat ik een monoposto zitje heb gemaakt. Hoef ik tenminste hier niet te verantwoorden dat ik geen kinderen van anderen achterop neem. Ieder zijn ding maar het zal je net gebeuren, ik moet er niet aan denken. :?

:stupid:

Ik heb geen voetsteuntjes achter en de mijne is gelukkig nog niet weg waardig (zonder alle tupperware) :wink:
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"Ben ik even blij dat ik een monoposto zitje heb gemaakt. Hoef ik tenminste hier niet te verantwoorden dat ik geen kinderen van anderen achterop neem. Ieder zijn ding maar het zal je net gebeuren, ik moet er niet aan denken. :?

HIER hoeft niemand zich te verantwoorden waarom wel of waarom juist niet.
Trouwens het topic heb ik alleen gestart om mensen de kans te geven om mee te werken als ze daar zin/ tijd in hebben, en omdat de mail van een goede vriend afkomstig was, die ik graag wil helpen.
Dat mensen dan gaan reageren waarom ze niet mee willen werken, daar kan ik  niks aan doen.  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Natuurlijk hoef ik mij hier niet te verantwoorden, was maar een grapje.
En dat ik die hele rit niet zo'n slim idee vind is mijn persoonlijke mening.
Ik hoop dat iedereen en vooral die kinderen maandag een fijne dag heeft, want dat is uiteindelijk de bedoeling !
:thumbsup:

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"Ik hoop dat iedereen en vooral die kinderen maandag een fijne dag heeft, want dat is uiteindelijk de bedoeling !
:thumbsup:

Volledig met je eens..

Verantwoording..nee...die leg ik nergens af en al helemaal niet hier..wilde wel ff zeggen waarom ik er niet aan mee wil werken, maar dat zeker niet als verantwoording.

iig iedereen een fijne dag en de kids in Wijnandsrade:
Gezellige ritjes en zonder scheuren..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009