na cullinaire woensdag nu ook de cullinaire zaterdagrit?

Gestart door DeWitte, 02 mei, 2007, 21:41:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Jor"Hey Dwars,

Ik ben bang dat ik slecht nieuws heb....
Ik moet de olie en filter nog vernieuwen en alle kappen er weer
opschroeven!!!

De olie en zo ga ik zometeen bij louis in Aken halen ma ik weet dus niet of ik dat ga halen voor 16.30....  :oops:  :oops:
Dus als ik niet op die tijd bij het tankstation ben weten jullie dat ik niet mee kan   :cry:  :cry:

DUs je gaat naar louis in aken , dan weer terug naar huis,en dan weer naar aken voor de rit ?   :shock:    Stop anders even bij dwars in Eys , doe je de oil change daar  8)  .

Het ziet er naar uit dat ik ook mee kan. Dus ..regel het maar :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Het ziet er naar uit dat ik ook mee kan. Dus ..regel het maar :cool:

idd :stupid: los joa.

BusaBearke is ook nog snel z'n zaterdaglijstje aan ut afwerken: die gaat wss ook mee :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Misschien moeten we ietsjes later gaan, dan hoeft niemand zich in de stress te werken ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Net was Hakki hier, stevig aan het balen dat ie neet mee kan..

Anyway Jor en ik stappen zo op, rond 16:45 zijn we bij de grensovergang waar we nog moeten tanken dan.

Tot zo  :thumbsup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Heb het toch niet gered, motor is wel helemaal klaar, zie poser topic !

DeWitte

sjun getoerd :twisted: was nog wat voor de Haki-man gewea.

MFL-Joe Bar team bestond vandaag uit Jor, Rookie, Karz, BusaBearke en ondergetekende. Een waar genoegen heren, voor herhaling vatbaar 8)

edit: en op elk terras waar we aankwamen mooie blondjes, vooral die met dat decollete tot aan haar navel die die DR aan het aantrappen was :mrgreen: mijn god kon die aan dat ijsje zuigen.  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Het jb team van 5-5-2007 :cool:

rides :
van links naar rechts, de yammi van rookie, de busa van bear , de gs van dwars, de monster van karz en de TLR van Jor.


De rijders:
van links naar rechts, busabear,rookie,dwars,jor en de schaduw is karz


En hier het moment net voordat we met zijn allen dwars inelkaar gingen knuppelen :lol:


FF lekker de Duc kunnen losrijden , boh wat heb ik dat ding moeten uitknijpen om die mannen bij te houden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

in elkaar knuppelen??  :shock: had je me eerst moeten vangen enne Face It, die ouwe is (nog) te schnell voor jullie jonkies :mrgreen:
Beemert Rules nog Immer und uberall 8)

trouwens met alle onderdelen van die Duc thuis aangekomen??? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
trouwens met alle onderdelen van die Duc thuis aangekomen??? :rofl:

Wat een stereotiepering weer, dat ducrijders voor ongeplande rookpauzes zorgen.  :x :mrgreen:

Dempers zijn keurig blijven zitten de rest van de rit  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Ziet er weer leuk uit, volgende keer mss met een langzamer groepje ook naar de Ruhrsee rijden, om dan samen een Pommes mit Mayo te nuttigen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Hmmm en misschien iemand om die witte gezelschap te houden :twisted: Maar niet meer terug rijden over de autobahn :banghead4rv:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

:shock: Die tweede en derde foto is volgens mij toch op de brak van Michelle maar ziet er toch goed uit. :shock:

:twisted: Alweer een mooie naam verkracht.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Hmmm en misschien iemand om die witte gezelschap te houden :twisted: Maar niet meer terug rijden over de autobahn :banghead4rv:

we zijn nou mooi via belgie en ut circuitje teruggekoetscht. Nog een leuke afkorting :rofl: voor de mannen gevonden.
Ik zeg alleen maar Loc-tite :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Enne, diegene die zeiden dat m'n monster zeker 80 pk had..

nuh-euh

65 hp  @ 7000 rpm

:yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Maare de rit was super, ben wel blij met al die extra power tov Kars had ik wel nodig om ze bij te houden!!!
Meeste van de route was dan ook wel nieuw voor mij ma toch!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten