na cullinaire woensdag nu ook de cullinaire zaterdagrit?

Gestart door DeWitte, 02 mei, 2007, 21:41:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Kan ik nog iemand verleiden met Niet toeren en currywurst mit pommes als avondeten ??? zaterdag rondje eifel doen. Echt NIET toeren maar stevig doorkachelen zeg maar 8)  zo rond 16:30 uur vertrekken, trefpunt grensovergang Bocholtz?? (parkeerplaats achter het tankstation of zo?)

CiteerDus Ma ff zeggen als je thuiskomt van ut werk dat je niet blijft voor de erwten met de blindevink, Motorpakkie aantrekken, gewoon ff rebeleren (heb je nog jaren plezier van) :mrgreen: 1e en enige stopplaats Ruhrsee voor die Currywurst mit pommes und mayo afgevuld met een verse cola 8) zeg maar gerust een echte culinaire rit dus :wink:

rond die tijd zitten de meeste duitsers ook achter de bradkartoffelen mit schweinebraten 8) dus het zal lekker rustig op de weg zijn. Up-tempo kunnen we zo rond 20.30-21:00 weer thuis zijn  :twisted: tijd zat om weer netjes op de bank samen met moeders "spoorloos" oid te kieken :mrgreen:

deelnemers tot nu toe
-Jor
-Dwars
-????? Na und???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

na woensdag moet ik ook zaterdag werken  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Jammer, ik heb geen geschikte bike voor over de grens rijden  :angel:
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"Jammer, ik heb geen geschikte bike voor over de grens rijden  :angel:

Ach Motzi wat geeft het, moet er toch ook iemand zijn die ik kan tegenkomen op ut circuitje

Enne heren: veel plezier!!!!!!!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

NrGiZeR

Als die kawasaki van mij fatsoenlijk liep had ik daar wel oren na.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Mounty

Edit op 3 mei 2007:

Gaat voor mij niet lukken...have fun enne smakelijk eten.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "NrGiZeR"Als die kawasaki van mij fatsoenlijk liep had ik daar wel oren na.

:? doet ie nog steeds "raar" ? niet mee te rijden??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Jammer, ik heb geen geschikte bike voor over de grens rijden  :angel:

zou de 1e oostenrijker zijn die niet in Duitsland herrie mag maken :rofl:

komop Motz 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy"Jammer, ik heb geen geschikte bike voor over de grens rijden  :angel:

zou de 1e oostenrijker zijn die niet in Duitsland herrie mag maken :rofl:

komop Motz 8)


Nu zaterdag kan ik in ieder geval niet, moet naar Nijmegen met familie maar volgende week zaterdag misschien wel  :?
Proud on the South  

Desmo-devil

Heb mijn motor nog niet terug en moet 'm daarna ook nog helemaal opbouwen, dus gaat niet lukken.

Rookie


Desmo-devil

Kan de motor morgenvroeg ophalen,  ik doe mijn best om alles in elkaar te draaien. Dus misschien toch.

DeWitte

Citaat van: "Rookie"Count me in.

8) kwist ut wel :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Kan de motor morgenvroeg ophalen,  ik doe mijn best om alles in elkaar te draaien. Dus misschien toch.

regel ut maar 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Hey Dwars,

Ik ben bang dat ik slecht nieuws heb....
Ik moet de olie en filter nog vernieuwen en alle kappen er weer
opschroeven!!!

De olie en zo ga ik zometeen bij louis in Aken halen ma ik weet dus niet of ik dat ga halen voor 16.30....  :oops:  :oops:
Dus als ik niet op die tijd bij het tankstation ben weten jullie dat ik niet mee kan   :cry:  :cry:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten