Albert Verlinden is een motor nazi!

Gestart door turbo, 08 mei, 2007, 22:18:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

turbo

Hallo,

Ik kom net thuis van mijn werk en zie dat vieze mannetje van een Albert Verlinden op Rtl Boulevard keihard beweren dat hij in de file BEWUST  :shock: zijn auto graag klem zet tegen de middenlijn van de rijbaan om motorrijders opzettelijk te hinderen.

:twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Openbare uitspraken als deze zetten alleen maar aan tot gevaarlijke situaties jegens motorrijders.

Hoop dat dit vieze mannetje zelf eens goed "klemgereden" wordt als hij op zijn fiets "door het park" naar huis fietst 's avonds laat.

...maar dat mag ik zeker dan weer niet zeggen. Jammer dan.  :D

Moest effe frustratie kwijt, dat lucht op.
f you are in a fair fight...your tactics suck!

enne... oeverloos gezwets op een motorforum euver topics die neet euver motors gaon, sucks nog veul mjer.

WhomBom

bij die ezel zitten wel meer draadjes verkeerd aangesloten in de kop  :guns:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"bij die ezel zitten wel meer draadjes verkeerd aangesloten in de kop  :guns:

als hij al draadjes heeft :(->
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Die kotskop, bah, gewoon jaloezie, en vooral te mieterig om zelf op een motor te stappen.
Kan ik echt knoken van kotsen van zoiets.
:evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

je kan hier reageren op Alberts uitspraak

http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/nieuws/contact_tv.xml


:mrgreen:
CiteerIk hoop Albert Verlinden nog een keer life te mogen ontmoeten in de file als hij zijn koekblik voor mijn motor zet. Denk dat zijn eigen moeder (heeft ie er trouwens wel een? of is hij uit een ei gekropen) hem dan in elk geval niet meer herkent. Wat een ongeloofelijke stomme sukkel die man. zo van "Ik kan niet verder, dan ga ik maar wat motorrijders pesten". Dat die ruftnek uberhaubt nog op tv mag.

Albert ik zie je dan ook graag terug in de file. Tot gauw
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

speciaal voor dat lekker wijf van n' Albert



WhomBom

Jenssen krijgt toch weer gelijk.... Kwalbert  :x
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

HD4ever

Citaat van: "turbo"Hallo,

Ik kom net thuis van mijn werk en zie dat vieze mannetje van een Albert Verlinden op Rtl Boulevard keihard beweren dat hij in de file BEWUST  :shock: zijn auto graag klem zet tegen de middenlijn van de rijbaan om motorrijders opzettelijk te hinderen.

Ik kan me toch nog de RTL 'heren' Barend en Van Dorp herinneren, die ook in de studio even bezoek kregen na een live uitzending met domme uitspraken over motorvolk. :rofl:  Ze leren geloof ik erg langzaam daar bij RTL.  :twisted:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Generaal

Wat een agressie!

Die man vindt het gewoon lekker als er iemand achterop kruipt

B-Witch

Citaat van: "De Generaal"Wat een agressie!

Die man vindt het gewoon lekker als er iemand achterop kruipt

:shock:  dan hoop ik dat hij een keer achteropgekropen wordt door een hele grote trucker :twisted:  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Hij mag rustig een keer bij mij achterop de KTM, plaats ik ook nog een hagel nieuwe achterband....  8)  8)

Schroef ik wel eerst ff het achterspadbordje eraf, mag ie zo op het achterwiel plaats nemen zonder probleem!!!!!

Rijden we weg met een klein beetje HEEL ERG VEEL weel spin!!
Teer ik hem uns dat terekontje van hem dicht,   :twisted:  :twisted:

of is dat nou wat teveel van het goeie en te grof????
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"Hij mag rustig een keer bij mij achterop de KTM, plaats ik ook nog een hagel nieuwe achterband....  8)  8)

Schroef ik wel eerst ff het achterspadbordje eraf, mag ie zo op het achterwiel plaats nemen zonder probleem!!!!!

Rijden we weg met een klein beetje HEEL ERG VEEL weel spin!!
Teer ik hem uns dat terekontje van hem dicht,   :twisted:  :twisted:

of is dat nou wat teveel van het goeie en te grof????


en dan ff de kanaaldijk pakke :rofl:  :)}
Smells like rubber