De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

nou, na jaren door het leven te zijn gegaan hiero als "Dwars" heb ik vandaag mijn "nick" aangepast naar "De Witte>

-ben al lang niet meer zo dwars, ja ik word soft (oud? nee zie je nog niks van :mrgreen:)
-"de Witte" is altijd al mijn bijnaam geweest :yawn:
-mijn nieuwste brommert is ook een "Witte" :cool:

gruss De Witte

ow ja, een van mijn favo boeken ooit is "de Witte" van Ernest Claes.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Welkom De Witte  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Welkom ja...stel je eens voor :mrgreen:

Sjunne neuje brommer haste doa.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

nog familie van - der Weisse Riese - ? :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

Witte, welkom @ MFL     (dat is ook mijn bijnaam)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

Welkom De witte  :mrgreen:
Smells like rubber

Joker

Moeten we dan niet eens een ritje plannen naar  zichem
Daar komt de Witte toch vandaan  :lol:
Je hoeft maar een doel te hebben he  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Steefke™

Niemand De Witte in de gezet zien staan. Ik schrok me te barsten toen ik vrijdag op de laatste pagina kwam.  :mrgreen:
Smells like rubber

crazy j

oohjewal dem hub ig gezeen :P
ik wist niet dat ie zo een grote voetbalfan was :P
living the life the way it comes

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 20 augustus, 2011, 19:10:58
Niemand De Witte in de gezet zien staan.

Om niet van zo'n schrik te hoeven bekomen, lees ik dus al jaren geen krant of gezet meer.
En ik kijk er ook niet in om plaatjes te kijken.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

ff update, heb een paar dagen niet kunnen typen vanwege een operatie aan mijn pols en nu met links het 1 vinger typesysteem hanterende maak ik dit bericht (langzaam lezen dus, want ik schrijf ook langzaam :schater:)

IIg afgelopen week nog een rondje willen draaien met de KTM, komt er een gerinkel uit het blok van de distributieketting (denk ik) waar je bang van wordt. de lc8's lopen standaard koud heel erg rauw en onder de 3-4000 t/m alsof ze kapot zijn met een hoop geratel en gerinkel. Dat ben je dan gewend, maar als ie warm en op toeren is en het geluid weg. Nu bleef het geluid aanhouden. Roger Thewissen die met een rijles bezig was in Wittem hoorde het nog in het voorbij rijden. De brommert loopt zoals het hoort maar het geeft je weinig vertrouwen met zoveel mechanische geluiden, dus naar huus. Olie peil warm was zoals het moet, oliedruk lijkt me ook ok want het lampje gaat meteen uit bij de start. Ik vermoed dat een distributieketting spanner de geest heeft gegeven. Deze schijnen op oliedruk te werken??? Weet iemand hoe het precies werkt? Ze (venlo) komen um donderdag halen, ik wil er niet meer mee rijden, bang dat ie ontploft of zoiets. Er zit gelukkig nog dik 1 jaar garantie op. Hoop dat ie klaar is met een paar weken als ik mijn handje ook weer kan gebruiken (en niet alleen om te masturberen :lol:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Pfffffff dat is klo..  gelukkig heb je nog garantie.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Timeeh

Wat hubse mit t polske gedoan dan? Slijtage of?  :mrgreen:
Balen van de KTM gelukkig de garantie nog!

Beatersjap ooch dan de misses! ;)

m@rtijn

sterkte met beide...wel fijn die garantie!!

ik las nu ook dat je voorheen altijd GS reed...

waarom ben je eigenlijk geswitcht?
off-line

DeWitte

#344
Citaat van: m@rtijn op 26 augustus, 2012, 16:50:53
sterkte met beide...wel fijn die garantie!!

ik las nu ook dat je voorheen altijd GS reed...

waarom ben je eigenlijk geswitcht?

Die gingen nog veel vaker en sneller (maar vooral veel duurder) kaduk. En, sorry dat het zeg, een GS en zeker een adventure was toen een uitzondering. Nu lopen er meer dan golfjes. Wat kwaliteit betreft zijn Jappen en dan vooral Honda imo nog gewoon het beste wat er te krijgen is. Mja qua emotie is dat dan weer minder. Mijn 1e ktm nooit wat aan gehad en deze van dat klein geneuzel, wel met garantie dat scheelt nogal wa? Mijn volgende zal of weer een KTM (smR) worden, ducati hypermotard (dat is echt de goden verzoeken) of toch weer een Hondi?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away