De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

m@rtijn

Als je zoveel gedonder hebt gehad met een motor is de fun inderdaad snel over.

Mijn eerste motor was een honda. Inderdaad nooit iets aan gehad. De Deauville die ik jaartje heb gehad was ook super betrouwbaar...
Maar inderdaad het oog en vooral het hart wil ook wat. Een GS is zeker geen bijzondere verschijning. Je wordt er letterlijk mee platgereden.

Ik wil naast de GS een 'speelmotor' voor off the road. Eenvoudige goedkope motor. Die makkelijker offroad kan, waarbij een keertje vallen geen probleem is. Ik ga eens rustig op zoek en dan hebben we in de wintermaanden ook een leuke reden om de weg weer eens op te gaan of beter nog van de weg te gaan!!
off-line

HD4ever

Wordt langzaam tijd voor een HD Witte!! Niet snel, maar zo'n tractor loopt wel nooit stuk.  :schater:
Beterschap met je pols !  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

succes met je pols, en wat betreft rijden met een tractor......... je kunt bij mij een afspraak met m'n jongste dochter maken, dan kun je eens proefrijden op een echte John Deere, en voor de beginners heeft ze ook nog een 6x4 John Deere Gator in de schuur, en als het helemaal moet staat er ook nog een Mustang (voorlader) :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

Citaat van: Joepie1958 op 27 augustus, 2012, 20:16:08
succes met je pols, en wat betreft rijden met een tractor......... je kunt bij mij een afspraak met m'n jongste dochter maken, dan kun je eens proefrijden op een echte John Deere, en voor de beginners heeft ze ook nog een 6x4 John Deere Gator in de schuur, en als het helemaal moet staat er ook nog een Mustang (voorlader) :yes6rs:
kiek dat is materiaal :P vooral met die 6x4 gator kun je fijn spelen :P hahaha

@ de witte je hebt je pols toch niet verekt met het boren van die gaten he :P haha, nej wiets  beterschap en sucses voor de dames die nu de hele dag met jou in huis zitten  :-X
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Ik wist niet dat die operatie al zo snel gepland was, dacht dat je wel zo schlau geweest was om dat na het seizoen te doen...in december of zo. Je mag blij zijn dat je nog garantie hebt op die ketel, want als ze dat blok uit elkaar moeten gaan halen op jouw kosten dan stel je je mening over KTM snel bij denk ik.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: SuzukiLimburg op 28 augustus, 2012, 11:41:58
Ik wist niet dat die operatie al zo snel gepland was, dacht dat je wel zo schlau geweest was om dat na het seizoen te doen...in december of zo. Je mag blij zijn dat je nog garantie hebt op die ketel, want als ze dat blok uit elkaar moeten gaan halen op jouw kosten dan stel je je mening over KTM snel bij denk ik.

de operatie moest / kon sneller omdat ik mijn vingers van mijn rechterhand bijna niet meer kon bewegen doordat zich allemaal onstekingsweefsel om de pezen in de pols had gevormd. Ze bang waren dat ik mijn pezen zou afscheuren. Vandaag ging het verband eraf, ik lijk wel monstro van Frankenstein die een nieuwe hand kreeg aangezet. Mja de vingers doen het weer enigzins, het heelt goed. Dus operatie geslaagd zeg maar.



Als kaatje nu ook tijdig klaar is kan ik half/eind september weer koetschen. Ik vermoed dat een veer van de oliepomp het heeft begeven, schijnt een kwaaltje te zijn.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Wat is een kwaaltje ? je hand of die veer ?  :lol: beterschap man  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

Ik ben wat dagen weg geweest ( mit dur vlieejer noa de zon ) is er nog geen update over de reparatie ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Jawel, ik heb het gezien, die pols is goed gerepareerd en doet het weer redelijk.  :mrgreen: (mits ik er niet in knijp.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Klopt, ik ben weer voorzichtig aan ut brommeren. Kan wel nog niet veel kracht zetten, maar als Frits me knijpt kan ik um wel schoppen.  ;) daar heb ik hand niet voor nodig.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Hahaha enne? Gekocht??

Gefeliciteerd met je nieuwe brommert dan. Ben heel benieuwd hoe die
real life uitziet, lijkt me een heel vette Bike!! geniet ervan  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

crazy j

Citaat van: DeWitte op 20 april, 2013, 17:31:13
:yes6rs: :mrgreen:



proficiat witte.

Heb uit betrouwbare bron begrepen dat de witte nog vrijwilligers zoekt om zijn nieuwe brommer in te rijden als hij op vakantie is  :mrgreen:
Desmo en ikzelf hebben ons al aangeboden om een dag voor rekening te nemen.
living the life the way it comes

thedutchrockstar

Volgens mij heeft hij hem nog niet hoor...
En anders bied ik me ook wel aan als vrijwilliger XD
2 wheel madness