De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

#287
wat hier allemaal zo komt aanwaaien :mrgreen:

tadaa, met een beetje huisvlijt en voetsteuntjes van de Gamma (dat zeg ik :lol:)  ook nog maar een paar extra gaatjes geboort,
want ik verwacht dat de motormuis nog wat zal groeien :yes6rs: en dan kunnen die stepjes nog wat lager.
Iig kan ze zich zo ook nooit branden aan de uitlaat met de broek, schoenen of erger. of tussen/tegen de ketting komen.





bron: BoxerQ :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Ik zou wel ketting smeren  :mrgreen: en randen op tranenplaat beetje rond maken  :shock:
Proud on the South  

BMWhub

vroeger!
ja vroeger gebruikte houte blokjes :worship-cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Citaat van: Motzippaldy op 01 april, 2008, 21:08:14
en randen op tranenplaat beetje rond maken  :shock:

:stupid:  :shock:

Opzich goed opgelost,  :worship-cool: maar die hoekjes zou ik wel ff bewerken :yes6rs:
Smells like rubber

Desmo-devil

Ben het eens met de rest over die hoeken die zou ik ook rond maken en waarom heb je die plaaten zo breed gemaakt ?
Optisch zou het veel mooier zijn als het in een lijn zou lopen met de bestaande beugels.
Nu valt het heel erg op . Mooi is het niet imo, maar het werkt wel.

DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 02 april, 2008, 08:17:19
Optisch zou het veel mooier zijn als het in een lijn zou lopen met de bestaande beugels.

kan toch niet desmo, dan komen die nieuwe steps te veel naar achteren :roll:. terwijl dat ze hoger moeten. die hoeken idd, die schuin ik nog wat af. De breedte had ik al uitgelegd wrom :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

zit d'r leuk op  ;)

maarre.... tikt de achterkant van je aluplaat nu tegen je Hondatroep tupperware  :shock:

anders kan ik 'm ff zetten zodat je plaat iets naar voren komt

DeWitte

neeuh is nie nodig, dankjewel voor het aanbod. Ik heb de hoeken wat afgerond en nu raakt het de tupperware niet meer.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

naa, alles good gegange op ut belsh.
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Steefke™ op 06 juni, 2008, 11:47:33
naa, alles good gegange op ut belsh.

Deurne ligt weliswaar in Brabant, wel in Nederlands Brabant :mrgreen:  maar yep alles prima gegaan, dankjewel  ;)
ik mag weer alles zien  :twisted: en drinken  :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 06 juni, 2008, 18:38:02
Citaat van: Steefke™ op 06 juni, 2008, 11:47:33
naa, alles good gegange op ut belsh.

Deurne ligt weliswaar in Brabant, wel in Nederlands Brabant :mrgreen:  maar yep alles prima gegaan, dankjewel  ;)
ik mag weer alles zien  :twisted: en drinken  :D

Haha :D ik dacht echt dat je naar het belsch moest. :oops:
Smells like rubber

Steefke™

Wie is ut mit ut henneke ;) of ja de henenekes :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

ga van de week weer eens proberen te brommeren; de kracht komt terug (heel langzaam en ik ben nogal ongeduldig zoals bekend).
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away