De Witte (voorheen Dwars)

Gestart door DeWitte, 06 september, 2005, 23:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

nou vandaag sinds 6 juni weer de 1e keer gebrommert: toch wel weer ff wennen :?: nog nie veel kracht in mijn li-hand, gewoon 1 uurke getuft en ff 200km/h aangetikt op de bergse weg ri Voerendaal  :mrgreen:(ff afreageren zeg maar).  Langzaam opbouwen is het devies.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 26 juni, 2008, 18:33:22
nou vandaag sinds 6 juni weer de 1e keer gebrommert: toch wel weer ff wennen :?: nog nie veel kracht in mijn li-hand, gewoon 1 uurke getuft en ff 200km/h aangetikt op de bergse weg ri Voerendaal  :mrgreen:(ff afreageren zeg maar).  Langzaam opbouwen is het devies.

ow was jij dat... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: Dwars® op 26 juni, 2008, 18:33:22
nou vandaag sinds 6 juni weer de 1e keer gebrommert: toch wel weer ff wennen :?: nog nie veel kracht in mijn li-hand, gewoon 1 uurke getuft en ff 200km/h aangetikt op de bergse weg ri Voerendaal  :mrgreen:(ff afreageren zeg maar).  Langzaam opbouwen is het devies.

Ben der ff niet geweest, maar wat is er gebeurd met je hand??

DeWitte

Citaat van: Bakkertjedeeg op 29 juni, 2008, 12:55:40
Citaat van: Dwars® op 26 juni, 2008, 18:33:22
nou vandaag sinds 6 juni weer de 1e keer gebrommert: toch wel weer ff wennen :?: nog nie veel kracht in mijn li-hand, gewoon 1 uurke getuft en ff 200km/h aangetikt op de bergse weg ri Voerendaal  :mrgreen:(ff afreageren zeg maar).  Langzaam opbouwen is het devies.

Ben der ff niet geweest, maar wat is er gebeurd met je hand??

eey Kerel, long time no see. Iig ben aan beide handen ben nu geopereerd: de hoofdzenuw (nervus medianus: ja ik verzin ut niet) zat klem tussen de pezen die naar je hand lopen: effect is gelijk aan een nek-hernia (of die zenuw nu in je nek, elleboog of hand klem zit, de symptomen zijn gelijk) en echt ut huilen stond me nader dan het lachu, vooral s nachts. de term: CTS Carpaal Tunnel Syndroom. maar ut gaat wel weer, welis waar (te-) langzaam.

Maar vandaag toch alweer 120 km gekoetscht (wel om ut half uur pauze nemen, mja) met m'n dochter achterop moest ik toch rustig aan doen (alhoewel die geeft geen krimp bij 100km en vrij plat door de bocht :mrgreen: Maar voor kids van die leeftijd, 8 word het snel saai achterop; ze zien weinig en het geluid van wind en brommert is ook vrij monotoom. 

Danke fur die nachfrage ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Dwars kan het niet laten :mrgreen: is in onderhandeling voor zo ene :cool:



ik hou jullie op de hoogte ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ja echt wel!!! Kun je eindelijk eens met fatsoenlijke banden rijden :yes6rs: en harder gaan dan 210 :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 03 oktober, 2008, 15:40:24Kun je eindelijk eens met fatsoenlijke banden rijden
nou als ik al met noppenbanden niet mezelf onderuit stuur, wat moet dat niet worden met wegbanden wa? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Succes met onderhandelen  ;)
Proud on the South  

Joep

In ongerhanjeling mit waem? De deelert of moodersdevrouw  :mrgreen:

Mèr det is ein sjiek apaart, sjnap eigelik neet good worom dae zo sjlech verkoch is  :?

Succes mit alles en ich haaj 't in de gaten  :twisted:

Mounty

Vanaf de zadel naar voren vind ik m wel ruig...voor een BMW zeker :mrgreen: Achterkant is erg iel vind ik en de uitlaat uitermate lelijk, meteen een corbonlook boss of dergelijke erop maakt het al beter..

iig suc6 met je onderhandelen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Joep op 03 oktober, 2008, 23:50:07
In ongerhanjeling mit waem? De deelert of moodersdevrouw  :mrgreen:

Moodersdevrouw is al um, ich bin toch zoe inge charmeur :schater: noe de deelert nog
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

En niet vergeten 4 cilinder rijd je boven 7000  :worship-cool: en niet tot 7000 toeren  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

och motzy, ik rij toch nooit zo hard; ik wor oud :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

eey dwars toch maar terug naar de beemers  :P
living the life the way it comes