Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

en maar klagen over Essent he :mrgreen: hier functioneerd internet perfect :!:  heb het wel helaas een stuk drukker sinds we vanaf 2 jan " sjengenland " hebben ingelijfd :?  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Weet jij gelijk ook waar je voor betaald wordt :!:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

TTigertje

Bron: nieuwsnieuws.nl

Man doodgeschoten na aanrijding.

In de Spaanse stad Sevilla is een 64-jarige man doodgeschoten nadat hij een meisje had aangereden. De aanrijdert stapte uit zijn auto om zich over het meisje te ontfermen en werd plotseling vol lood gepompt. De pliesie heeft vier familieleden aangehouden maar de hoofdverdachte, de vader, is spoorloos. Het aangereden meisje mankeerde op wat kneuzingen na niets.

Zo, dat lucht op.........................................?
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

WhomBom

GVD!! (^^%()*))

net, toen ik terug kwam van aken weer bijna n peugeot erin geknald, stomme eierkop dat t was... maar ik vertel de rest morge ofzo wel ff... kga slaapjes doen  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Pfff mn 6 weken zomervakantie gaat niet door :cry: in plaats daarvan mag ik lekker naar Utrecht naar sjool...

Ben blij als het 17u is pfffff

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Pfff mn 6 weken zomervakantie gaat niet door :cry: in plaats daarvan mag ik lekker naar Utrecht naar sjool...

zou het niet tijd worre dat ze je wat bijbrengen ? :mrgreen:

geintje :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "AngelInMe"Pfff mn 6 weken zomervakantie gaat niet door :cry: in plaats daarvan mag ik lekker naar Utrecht naar sjool...

Ben blij als het 17u is pfffff

gelukkig .......... :mrgreen:

6 weken zomervakantie .................
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

En bedankt jonges :? Ik ga dus niet 3 weken naar Kroatië :cry: maar wel 3 weken de toko voor mezelf :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"wel 3 weken de toko voor mezelf :mrgreen:

Feestje?  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Sirkwietjuh

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"wel 3 weken de toko voor mezelf :mrgreen:

Feestje?  :twisted:

Mijn gedacht  :idea:  :?:
Fuck the system !!!

Busaberke

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"wel 3 weken de toko voor mezelf :mrgreen:

Feestje?  :twisted:

Mijn gedacht  :idea:  :?:

waar ?
wanneer ?  :D
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"waar ?
wanneer ?  :D

Geleen @ Anja's place (sturmfreie bude :wink: )
in haar vakantie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Goed idee, maarre Anja, geen koffie en vlaai dan graag :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

maar ondertussen baal ik als een stekker; ut mooiste "brommertweer" en zit ik hier wat te nixsen (slappe boel, sloop eens wat  :twisted: ) en kan niet weg :? die frustraties vanaaf maar wegpoetsen met 1 a 2 sjoeskes 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Ik was mn hart aan het luchten, dat was geen uitnodiging :rofl:

Alleen privé feestjes :mrgreen:

En morgen en zondag zou het ook "goed" weer worden :D