Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Nee Tonnie ik heb zelf gelukkig helemaal niks, alleen een enorme deuk in mijn ego, en doorgaan doe ik toch.
Schade aan de motor is zo gering dat ik het nog niet eens aan de verzekering opgeef (all risk verzekerd).
van de week even een nieuw remhandeltje halen en een dopje voor de engine guard, dan is alles weer oke op wat kleine krasjes na dan ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

eey wat lees ik nou :shock:, Soepzoekiewiefke op de snufferd  :cry:. Zolang jezelf niks hebt (behalve dat deukje in je ego) wat kan die brommert schelen :yes6rs:
Wel tof van die hulp van die gast in die beemer :cool:

Zo'n plastic remhendeltje haal je zo bij de brommertwinkel, krasjes met commandant door mr kawa laten doen en klaar is keesje :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

angel

pfff,

met de schrik vrij gekomen
das al heel fijn om te horen
mss morgen nog wat spierpijn
en dan toch weer zo snel mogelijk
erop klimmen.

het kan ons allemaal gebeuren!!

sterkte

De Generaal

Hee Suzuki girl

Gelukkig goed afgelopen en bedenk je maar, over een tijdje kan dit bij de afdeling sterke verhalen die je (gelukkig zelf)vertelt aan je kleinkinderen

B-Witch

Citaat van: De Generaal op 14 oktober, 2007, 19:19:42
Hee Suzuki girl

Gelukkig goed afgelopen en bedenk je maar, over een tijdje kan dit bij de afdeling sterke verhalen die je (gelukkig zelf)vertelt aan je kleinkinderen

:shock: :shock:

IK OMA??? dat duurt hopelijk nog heeeeeel lang ;)

enne wat die valpartij betreft, gewoon opstaan, peuk roken, naar huis rijden en niet te lang over nadenken ;)
(autoweg 170 km/u, zo was ik snel terug in de troostende armen van manlief) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Generaal

IK OMA??? dat duurt hopelijk nog heeeeeel lang ;)

Het leven kan vol verassingen zitten :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: Dwars op 14 oktober, 2007, 19:03:00
eey wat lees ik nou :shock:, Soepzoekiewiefke op de snufferd  :cry:. Zolang jezelf niks hebt (behalve dat deukje in je ego) wat kan die brommert schelen :yes6rs:
Wel tof van die hulp van die gast in die beemer :cool:

Zo'n plastic remhendeltje haal je zo bij de brommertwinkel, krasjes met commandant door mr kawa laten doen en klaar is keesje :yes6rs:

:stupid:
Smells like rubber

Joepie1958

Dat was schrikken tijdens het lezen, veel sterkte met de krasjes op de motor en je ziel :oops:
Gelukkig dat je door kon rijden, dan ben je het snelst over de schrik heen :yes6rs:
IK OMA??? dat duurt hopelijk nog heeeeeel lang
Dat dacht m´n vrouw 1,5 jaar geleden ook nog, nu is ze al twee keer oma (en pas 43) :lol: :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

nakeds rulen :headbang:   stel je voor dat je kuipwerk had gehad :shutup: .
Gelukkig goed afgelopen. Vijlenerbos is een beetje tricky met die bladeren en de wegen blijven lang vochtig op sommige plekken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 15 oktober, 2007, 08:19:31
nakeds rulen :headbang:   stel je voor dat je kuipwerk had gehad :shutup: .
Gelukkig goed afgelopen. Vijlenerbos is een beetje tricky met die bladeren en de wegen blijven lang vochtig op sommige plekken.

Dat dacht ik gisteren ook al direkt: gelukkig dat ik geen kuip heb, anders had het er anders voor gestaan.
trouwens nog een kleinigheidje gevonden: mijn voetrem is ietsje verbogen, maar ook dat zal Mr.Kawa wel weer voor me fixen... no problemo... :lol:
Motor is dus op de remhendel engine guard en voetsteun neergekomen
You may own the bike, but the bike possesses you.

Menke

Citaat van: suzuki-girl op 15 oktober, 2007, 11:04:03
Citaat van: karz op 15 oktober, 2007, 08:19:31
nakeds rulen :headbang:   stel je voor dat je kuipwerk had gehad :shutup: .
Gelukkig goed afgelopen. Vijlenerbos is een beetje tricky met die bladeren en de wegen blijven lang vochtig op sommige plekken.

Dat dacht ik gisteren ook al direkt: gelukkig dat ik geen kuip heb, anders had het er anders voor gestaan.
trouwens nog een kleinigheidje gevonden: mijn voetrem is ietsje verbogen, maar ook dat zal Mr.Kawa wel weer voor me fixen... no problemo... :lol:
Motor is dus op de remhendel engine guard en voetsteun neergekomen

Jij zelf bent er gelukkig goed van afgekomen, en dat is het belangrijkste :thumbsup:

EEN GELUK BIJ EEN ONGELUK  ;)

Schmetzke

Hey Nicole, klote om te horen  :cry: Kan natuurlijk altijd gebeuren he...

Suc6 met het herstel van je (nu iets minder-) mooie GSR, en niet het vertrouwen in je motor en rijkunsten  verliezen! Het is ook best wel een k#t bocht daar  :evil:

B-Witch

Citaat van: Schmetzke op 15 oktober, 2007, 19:41:58
Hey Nicole, klote om te horen  :cry: Kan natuurlijk altijd gebeuren he...

Suc6 met het herstel van je (nu iets minder-) mooie GSR, en niet het vertrouwen in je motor en rijkunsten  verliezen! Het is ook best wel een k#t bocht daar  :evil:

Thanx Guido,

Nee mijn vertrouwen raak ik niet kwijt, enne mijn GSR is nog altijd de mooiste van allemaal  :yes6rs:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

was toch die Roze he?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

#734
Bah wat een &*$ weer buiten, pfff, ben blij dat ik weer thuis ben.
Net 5 uur route gereden, nat, koud brrrrrr, en dan niet een van die ouwtjes wat de koffie klaar heeft :?
(ja ik zou zelfs medelijden met mezelf krijgen)

Denk toch maar dat ik moet emigreren, want hier krijg ik slechte zin van :?

Ik wil rijden... :evil: :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.