Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Suzuki-Babe

Flink sporten! En anders zo'n stressballetje
Dan heb je wel wat in je handen!!!

Maar je bent goed op weg!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 30 november, 2007, 11:37:23
nee ik rook nu 5 jaar niet meer en zelfs een sigaar kan me niet bekoren ik ben blij dat ik van die zeik af ben :yes6rs:

Idem en helemaal mee eens.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

jah, na een jaar op 20 gerookt te hebben was ik ook blij ervanaf te zijn...zondr moeite eigenlijk, maar een beetje hulp van mijn eigen lichaam gehad...mij is nu al 4 jaar clean dacht ik..
Wat ik mis is af en toe een sigaartje bij een goed glas wijn...zelfs die rook ik niet meer, drink wel een glaasje extra.. En nu ben ik af aan het kicken van de kauwgum na een paar keer op mijn tong gebeten te hebben en een paar stukjes mis :oops: al 3 dagen kauwgum-loos..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Vrouwen en auto's, kan niet goed gaan he, lekker cliche :yes6rs:
En om dat cliche maar in leven te houden, beken ik dat ik ook weer lekker blonT geweest ben.
Vanmorgen met de auto naar de kapper, rij weg, zet hem van  :yes6rs: de handrem... (auto staat buiten)
Ik denk: jee wat gaat die handrem makkelijk.
nou ja rijden dan maar, auto trekt voor geen meter, en de voetrem hoef ik niet te gebruiken....
denk nog: vreemd... tot er toch wat begint te stinken... juist ja, de handrem bevroren :?
Gewoon eergister toen ik thuis kwam auto geparkeerd en de handrem aangetrokken, niet bij nagedacht dus. :roll:
Echt BLONT zoiets ik weet het :oops: :oops: :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

 :-X wij zeggen niks hoor :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Nee zeg ook maar niks nee :?

iig staat in de garage, met de straalkachel eronder... briljant idee van mijn zoon :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

lekt ie benzine?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 18 december, 2007, 11:00:13
lekt ie benzine?? :mrgreen:

Nee hij lekt geen benzine  :roll:

en probleem is opgelost, alleen nu niet weer laten gebeuren... :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

vandaar dat ik nooit een handrem gebruik of hij vriest vast of hij roest vast een van de 2
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

QuattroFrits

Citaat van: diddl TL-R op 18 december, 2007, 17:19:59
vandaar dat ik nooit een handrem gebruik of hij vriest vast of hij roest vast een van de 2

:shock: Een handrem ?? Wat is dat ?? ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: QuattroFrits op 18 december, 2007, 17:45:08
Citaat van: diddl TL-R op 18 december, 2007, 17:19:59
vandaar dat ik nooit een handrem gebruik of hij vriest vast of hij roest vast een van de 2

:shock: Een handrem ?? Wat is dat ?? ;)

Das dat ding wat bij mij bevriest... en ja hoor, kom toennet weer thuis en wat denk je ????
:oops: :oops: :oops: just, trek ik weer dat ding omhoog... :-X
Maar goed mijn autoke staat vanaf nu 's nachts binnen.. past net in de garage, 2 moto's en 2 blikken :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 18 december, 2007, 17:59:51
Citaat van: QuattroFrits op 18 december, 2007, 17:45:08
Citaat van: diddl TL-R op 18 december, 2007, 17:19:59
vandaar dat ik nooit een handrem gebruik of hij vriest vast of hij roest vast een van de 2

:shock: Een handrem ?? Wat is dat ?? ;)

Das dat ding wat bij mij bevriest... en ja hoor, kom toennet weer thuis en wat denk je ????
:oops: :oops: :oops: just, trek ik weer dat ding omhoog... :-X
Maar goed mijn autoke staat vanaf nu 's nachts binnen.. past net in de garage, 2 moto's en 2 blikken :cool:

:shock:  Daar had ik alleen bij mijn allereerste opel kadett last van ?  Even een stukje rijden en dan sprong hij wel los.
Mijn auto's hebben altijd buiten gestaan met handrem en op die kadett na heb ik er nooit last van gehad ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

je zou inderdaad denken dat die rem vanzelf wel warm word en ontdooit ?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

die rem (blokken worden idd wel warm) tis de kabel en/of het hefsysteem dat bevriest.
Ik gebruik trouwes never nooit een handrem, zou niet weten waarom???  :dunno:

laatste keer geloof ik tijdens het rij-examen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

tsja ik gebruik dat ding dus wel, met parkeren (weet het volledig overbodig)
en bijv als ik op een helling voor een stoplicht sta...macht der gewoonte ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.