Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 12:17:52
die rem (blokken worden idd wel warm) tis de kabel en/of het hefsysteem dat bevriest.
Ik gebruik trouwes never nooit een handrem, zou niet weten waarom???  :dunno:

laatste keer geloof ik tijdens het rij-examen :mrgreen:

Hmm.. als hij op een helling staat, en je zet hem gewoon in de versnelling zonder handrem, dan staan er dus constand krachten op al je lagers in het blok.. Zal niet echt heel slecht zijn, maar of het goed is vraag ik me wel af???

DeWitte

Doe je met een motor toch ook? of gooi je daar een anker uit ? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: Dwars® op 19 december, 2007, 13:35:28
Doe je met een motor toch ook? of gooi je daar een anker uit ? :mrgreen:

Euh niet echt, tenminste, ik heb de mijne nog nooit (vrijwillig) op een helling geparkeerd  :shock:

Herr Tod

Owkee.... ik ben er achter gekomen bij welk toerental een Bandit 400 het niet meer geregeld krijgt :roll: Ik schakelde vanmiddag op maar hij pakte de versnelling niet en daarna stond de toerenteller ergens rond de 19000, 4000 toeren na de begrenzer :shock: Nu heeft die een tik :-X Maar als die het nog 2 dagen vol houdt ben ik tevreden, dan krijgt die zijn originele motorblokje weer terug.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: Herr Tod op 19 december, 2007, 20:50:37
Owkee.... ik ben er achter gekomen bij welk toerental een Bandit 400 het niet meer geregeld krijgt :roll: Ik schakelde vanmiddag op maar hij pakte de versnelling niet en daarna stond de toerenteller ergens rond de 19000, 4000 toeren na de begrenzer :shock: Nu heeft die een tik :-X Maar als die het nog 2 dagen vol houdt ben ik tevreden, dan krijgt die zijn originele motorblokje weer terug.

Moordenaar!!!!! :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ridden by a twat  :mrgreen: geintje wah  ;) zuigt echt...
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Citaat van: Herr Tod op 19 december, 2007, 20:50:37
Owkee.... ik ben er achter gekomen bij welk toerental een Bandit 400 het niet meer geregeld krijgt :roll: Ik schakelde vanmiddag op maar hij pakte de versnelling niet en daarna stond de toerenteller ergens rond de 19000, 4000 toeren na de begrenzer :shock: Nu heeft die een tik :-X Maar als die het nog 2 dagen vol houdt ben ik tevreden, dan krijgt die zijn originele motorblokje weer terug.


Welke toeren begrenzer? :guns:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 19 december, 2007, 20:50:37
Owkee.... ik ben er achter gekomen bij welk toerental een Bandit 400 het niet meer geregeld krijgt :roll: Ik schakelde vanmiddag op maar hij pakte de versnelling niet en daarna stond de toerenteller ergens rond de 19000, 4000 toeren na de begrenzer :shock: Nu heeft die een tik :-X Maar als die het nog 2 dagen vol houdt ben ik tevreden, dan krijgt die zijn originele motorblokje weer terug.

bruut :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

een tik in de begrenzer is niet zo erg :-X
maar zo'n blokske moet toch wel 19.000 rpm kunnen hebben, anders kom je toch nooit fatsoenlijk op snelheid :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Kan die ook hebben... min of meer. 200 haalt die nog :worship-cool: Hey... is dat niet harder dan een BMW GS gaat? Miljaar en dat met een gare klep en 10 bar compressie in plaats van de 12 die het ding zou moeten hebben. Tot zover op snelheid komen, don't mess with the Bandit :twisted: ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

kwas vandaag met de brommer naar motoshop Margraten

ben onderweg geen brommer tegen gekomen  :roll:

op de zaak wel 2 en ja hoor  :roll: 't waren weer BMW's n'GS en n'RT :mrgreen:


en ja twas glad  :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 22 december, 2007, 15:15:49
kwas vandaag met de brommer naar motoshop Margraten

ben onderweg geen brommer tegen gekomen  :roll:

op de zaak wel 2 en ja hoor  :roll: 't waren weer BMW's n'GS en n'RT :mrgreen:


en ja twas glad  :yes6rs:

En dat wil zeggen?  :roll: :-X

dat alle normale mensen met de auto onderweg waren (of lekker warm thuis aan de kachel :mrgreen:)
omdat je bij gladheid nu eenmaal flink op je muil kan gaan ? :mrgreen: :yes6rs:

of wou jij die tractor rechthouden als ie begint te schuiven op een stukje vers opgevroren wegdek ??  :naughty: :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 22 december, 2007, 16:08:25
Citaat van: BoxerQ op 22 december, 2007, 15:15:49
kwas vandaag met de brommer naar motoshop Margraten

ben onderweg geen brommer tegen gekomen  :roll:

op de zaak wel 2 en ja hoor  :roll: 't waren weer BMW's n'GS en n'RT :mrgreen:


en ja twas glad  :yes6rs:

En dat wil zeggen?  :roll: :-X

dat alle normale mensen met de auto onderweg waren (of lekker warm thuis aan de kachel :mrgreen:)
omdat je bij gladheid nu eenmaal flink op je muil kan gaan ? :mrgreen: :yes6rs:

of wou jij die tractor rechthouden als ie begint te schuiven op een stukje vers opgevroren wegdek ??  :naughty: :schater:

Je weet ik heb geen koekblik  :evil: dus als ik m'n vrienden wil zien dan moet ik toch echt de deur uit  ;).
gewoon op de gladde plekken met je klauwen van de rem blijven en zonodig mijden (anticiperen) gewoon met je verstand rijden en niet niet je kloten  :mrgreen:.
Trouwens tis veel leuker om te rijden zonder constant je poot op te steken  :mrgreen:
en mocht ik op m'n plaat gaan  :roll: jammer dan  :dunno: geen reden om thuis te blijven