Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citeergewoon met je verstand rijden en niet niet je kloten
:schater: :schater:

siert je wel  :yes6rs: maar dat het link is weet jij zeker ook wel. Bedoel je kan meer dan schade aan je brommert rijden?
mss toch tijd voor een oldtimer koekblik voor erbij? kost alleen pieken als je ermee rijdt :yes6rs:

Ja ook jij wordt niet alleen knapper....... (ook ouwer :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Damn het is zo mistig dat je net de weg onder je kunt zien :shock: Maar ik moest even er op uit om het nieuwe oude blokje van de Bandit te testen, loopt als een zonnetje in de mist :mrgreen: Ik denk ook te weten wat de tik van het oude blok veroorzaakt, ik zag dat een moertje weg was van de schroef van een tuimelaar, die schroef drukt op de klep en dat moertje is om deze te borgen. De schroef had zichzelf naar buiten gedraaid dus ik denk dat deze op de klep slaat en de tik veroorzaakt. Als dat het zou zijn ga ik de toerenbegrenzer omzeilen zodat die pas bij 18000 komt, kan die makkelijk hebben :schater:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Sow nu ene in de catogorie : hoe lomp kun je zijn :oops: :roll:

Rij vanmiddag met mijn cinq op de meinweg in Roermond, schiet in ene een kat voor mijn auto
ik schrik, en heb dus in een verwoede poging om Poesie nog niet naar de eeuwige jachtvelden te sturen (zag al rouwende kids voor me die niet snapten waar hun lieve Tom Poes was gebleven), aan het stuur getrokken, naar rechts...alleen oeps... :oops: stoeprandjes...ai ai ai...!!!!!
een knal en en nog ene.... stuiter stuiter... gelukkig niet nog net niet de andere kant de stoeprandjes op gecatapulteerd...
en gelijk merkte ik: shit, band naar de Kl&%.
Aan de kant met het gebakje, net bij de Scania Garage voor (ach je kan je ergere plekken bedenken).
Eenmaal uitgestapt: es ff kijken... :? ow ja, reserve wiel, krik (alles nog nieuw in de plastic) dopsleutel en schroevendraaier.... :yes6rs:
Dan maar zelf proberen. (eens kijken of wat ik van mijn Pa 25 jaar geleden heb geleerd dan nu in de praktijk gebracht kan worden). :-X
heb ik bijna zelf door hoe die krik werkt, komt een van de monteurs van de Scania garaasj mij helpen... en in no time weer op weg.. :thumbsup:
Mja met een thuiskomer rechtsvoor en een band die al maar leger wordt rechtsachter niet echt een leuk ritje :?

En dan: ach wat, kan niet duur zijn tis maar een cinq... :roll:
ff nieuwe velgen scoren bij mijn neef (heeft een autorecyclings bedrijf), en that's it...
Jep..dacht ik....dus niet he pfff
Heel Echt en omstreken aftestruind voor velgen voor een cinq... staal, alu, maakt niet uit.
Wat wil je tis een Italiaan...  :banghead4rv:
Waar alle andere auto's een steek van 100 hebben hebben die idiote spaghetti vreters zich bedacht om daar een steek van 98 van te maken. :evil:
Ga dan maar op internet zoeken naar een maatje 13 inch 4x98 en 145 tot max 155, das net hetzelfde als zoeken naar een maatje 70E in een lingerie zaak, het is er wel, maar je moet wel zoeken.
iig na een tijd zoeken en rond bellen dan toch de velgjes gevonden, wel met bandjes een maatje breder (zal ie nog soepeler sturen :?), maar iig weer opgelost ;)

Pff wat een dag. :roll: :oops: :-X




You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

de volgende keer maar gewoon platrijden  :roll:

tis goedkoper  :mrgreen:

althans heb ik me voor genomen  :oops: alles wat lager is dan m'n claxon gaat eraan  :-X

DeWitte

idd, platrijden :roll:. Mijn pa schold vroeger toen ik die platgereden haas had laten liggen :shock:, moest ik terug ut lijk halen  :shock: :yes6rs:  je raad wel wat 2 dagen daarna op ut menu stond :-X :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch


Ik kan dat gewoon niet.
Maar was in dit geval meer een schrikreaktie, poezie was er ineens... dus ik schrok. :oops:

En nu heb ik 4 andere velgen op de auto, en is het weer vergeten.
schade: 30 euro :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Ik ben eens heel lang geleden uitgeweken voor een hond en toen met mijn achterwiel tegen zo'n hoge witte opstaande rand geknald (bocht in Aalbeek).Gevolg achteras naar de kl... en hond de kl... op.
Eigenaar nergens te vinden.
Sindsdien rem ik nooit meer voor dieren kleiner dan een koe. Als ik in het koekblik zit) :?

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 19 januari, 2008, 18:37:25
Ik ben eens heel lang geleden uitgeweken voor een hond en toen met mijn achterwiel tegen zo'n hoge witte opstaande rand geknald (bocht in Aalbeek).Gevolg achteras naar de kl... en hond de kl... op.
Eigenaar nergens te vinden.
Sindsdien rem ik nooit meer voor dieren kleiner dan een koe. Als ik in het koekblik zit) :?

Op een redelijke hond kun je het koekblik ook total loss rijden, dus ik weet niet wat de beste oplossing is.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 19 januari, 2008, 18:50:08
Citaat van: Desmo-devil op 19 januari, 2008, 18:37:25
Ik ben eens heel lang geleden uitgeweken voor een hond en toen met mijn achterwiel tegen zo'n hoge witte opstaande rand geknald (bocht in Aalbeek).Gevolg achteras naar de kl... en hond de kl... op.
Eigenaar nergens te vinden.
Sindsdien rem ik nooit meer voor dieren kleiner dan een koe. Als ik in het koekblik zit) :?

Op een redelijke hond kun je het koekblik ook total loss rijden, dus ik weet niet wat de beste oplossing is.

Die zoek ik ook niet  ;)


ik zie 't zo, je een dwarslesie rijden op n' keuter is "bad luck" :oops:
je een rijden om n' keuter te sparen is "stommiteit"  :-X

met 't eerste kan ik leven, de tweede niet


Steefke™

Citaat van: QuattroFrits op 19 januari, 2008, 18:50:08
Op een redelijke hond kun je het koekblik ook total loss rijden, dus ik weet niet wat de beste oplossing is.

ik heb een jaar of 12 als schadehersteller gewerkt je wil niet weten wat een hond, hert of een volwassen haas aan schade kan aanrichten :shock: :shock: :shock: ik heb menig koekblik die zo'n aanrijding gehad had op de richtbank gezet.
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: Steefke™ op 20 januari, 2008, 08:18:46

ik heb een jaar of 12 als schadehersteller gewerkt je wil niet weten wat een hond, hert of een volwassen haas aan schade kan aanrichten :shock: :shock: :shock: ik heb menig koekblik die zo'n aanrijding gehad had op de richtbank gezet.

Helemaal mee eens ! Ik heb een BMW uit de 5 serie met circa 80 km/hr op een geit zien rijden en die auto was tot aan z'n vooruit zwaar beschadigd. Je kunt dus maar beter remmen voor alles groter dan een konijn  :yes6rs:

Zelf heb ik ergens rond 1980 op de Rijksweg bij Roermond een herdershond voor mijn auto gehad bij 90 km per uur. Ik reed toen wel een dikke Amerikaanse Pontiac, dus van die hond had ik verder weinig last. Wel was de complete uitlaat onder de auto uitgereten en fikkie was natuurlijk plat. De eigenaar stond erbij, dus de schade kreeg ik na veel ellende met de verzekering uiteindelijk wel vergoed.

( een V8 zonder uitlaten klinkt trouwens niet slecht  :mrgreen: )

groet HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Ow yeah!!!! Dit stukje wordt weer met 2 handen getypt :cool: Mn arm is vrijgegeven... maar ik mag nog niet motor rijden, lulverhaal van het is zwaar en je kunt vallen en blablabla... kunnen me wat, wie houdt me tegen? ze houden me toch niet bij :nana9oi: ik heb al eens bewezen dat ik sneller ben dan een ambulance met sirene aan :mrgreen: vanmiddag gaat ikke rijden :yes6rs: :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

kijk uit met die arm :shock:
kun je maar beter op je kop vallen :oops:
lege vaten stuiteren toch wel weer terug :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.