Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

 :guns:  billige stale bouten gebruiken ze bij BMW , dat in combinatie met een of andere druiloor die even de imbusbouten van mijn remschijven heeft uitgehold heeft er voor gezorgd dat ik alle 12 bouten heb kunnen uitboren !!  :banghead4rv:  ff hele middag remschijven loshalen :guns:    Die bouten kan ik allemaal weggooien, en die krijg je natuurlijk alleen bij de dealer :yes6rs:  een die is nu dicht !!
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Dat is wel vaker, die bouten worden altijd met (te) sterke borglijm vastgezet, na een tijdje gaat het aluminium nog eens werken en dan zitten ze vast. Een slagmoersleutel is een goed wapen om ze los te krijgen. Echt super zo'n dingetje, zelfs Philips schroeven krijg je er goed mee los.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

hamer en beitel werkt beter
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Motzippaldy

Haar droogtrommel toet wonderen  :-X
Proud on the South  

@Nippon

Citaat van: karz op 15 februari, 2008, 17:55:37
:guns:  billige stale bouten gebruiken ze bij BMW , dat in combinatie met een of andere druiloor die even de imbusbouten van mijn remschijven heeft uitgehold heeft er voor gezorgd dat ik alle 12 bouten heb kunnen uitboren !!  :banghead4rv:  ff hele middag remschijven loshalen :guns:    Die bouten kan ik allemaal weggooien, en die krijg je natuurlijk alleen bij de dealer :yes6rs:  een die is nu dicht !!

hoezo  :shock: staat er BMW op  :roll:

bouten kun je overal krijgen Fabory b.v  :mrgreen:

karz

Citaat van: BoxerQ op 15 februari, 2008, 18:44:57
Citaat van: karz op 15 februari, 2008, 17:55:37
:guns:  billige stale bouten gebruiken ze bij BMW , dat in combinatie met een of andere druiloor die even de imbusbouten van mijn remschijven heeft uitgehold heeft er voor gezorgd dat ik alle 12 bouten heb kunnen uitboren !!  :banghead4rv:  ff hele middag remschijven loshalen :guns:    Die bouten kan ik allemaal weggooien, en die krijg je natuurlijk alleen bij de dealer :yes6rs:  een die is nu dicht !!

hoezo  :shock: staat er BMW op  :roll:

bouten kun je overal krijgen Fabory b.v  :mrgreen:

Tot nu toe vang ik bot anders, ik wil wel stalen bouten met dezelfde kop. En bij fabory heb ik geen mannetje (meer) :mrgreen:

En voor de bouten los te krijgen heb ik een fijne linkse tap, works like a charm :thumbsup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

#831
Citaat van: karz op 15 februari, 2008, 20:44:01
Citaat van: BoxerQ op 15 februari, 2008, 18:44:57
Citaat van: karz op 15 februari, 2008, 17:55:37
:guns:  billige stale bouten gebruiken ze bij BMW , dat in combinatie met een of andere druiloor die even de imbusbouten van mijn remschijven heeft uitgehold heeft er voor gezorgd dat ik alle 12 bouten heb kunnen uitboren !!  :banghead4rv:  ff hele middag remschijven loshalen :guns:    Die bouten kan ik allemaal weggooien, en die krijg je natuurlijk alleen bij de dealer :yes6rs:  een die is nu dicht !!

hoezo  :shock: staat er BMW op  :roll:

bouten kun je overal krijgen Fabory b.v  :mrgreen:

Tot nu toe vang ik bot anders, ik wil wel stalen bouten met dezelfde kop. En bij fabory heb ik geen mannetje (meer) :mrgreen:

En voor de bouten los te krijgen heb ik een fijne linkse tap, works like a charm :thumbsup:

mocht het niet lukken ik heb die in een paar verschillende maten voor die kun je wel ff lenen.
Smells like rubber

karz

O.k. 20,- voor 12 bouten en 4 kleine schroefjes (voor het remreservoir).. :banghead4rv:


Wat anders.

102 mm = 102 mm toch ?  Als ik iets koop waar op staat dat het 102 mm is , dan kom ik thuis, zet de lat er naast en jewel hoor 102 mm.
Als dit niet zo zou zijn dan zou ik het door de raam flikkeren waar ik het gekocht had, toch ?


Waarom, waaaaaarom kan dit niet zo werken bij bijv.   broekmaten, schoenmaten en andere confectie maten.

Waarom kan ik niet een spijkerbroek kopen volgens dezelfde maten die ik in de oude heb ?  Waarom past de ene 36/34 wel ende andere 36/34 niet ?

Waarom doen die confectie knuppels zo interessant met een of andere submaat  die blijkbaar veel tolerantie heeft ?

Waarom niet gewoon metrische maten ?   Die broek is zo lang, zo'n omtrek op batshoogte etc.

Nee , je moet altijd passen... wat is dat voor een middeleeuwse achterhaalde zooi ?

:guns:

Dit is niet alleen een zeurverhaaltje, als iemand de reden weet dan hoor ik het graag ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Citaat van: karz op 16 februari, 2008, 17:01:16
O.k. 20,- voor 12 bouten en 4 kleine schroefjes (voor het remreservoir).. :banghead4rv:


Wat anders.

102 mm = 102 mm toch ?  Als ik iets koop waar op staat dat het 102 mm is , dan kom ik thuis, zet de lat er naast en jewel hoor 102 mm.
Als dit niet zo zou zijn dan zou ik het door de raam flikkeren waar ik het gekocht had, toch ?


Waarom, waaaaaarom kan dit niet zo werken bij bijv.   broekmaten, schoenmaten en andere confectie maten.

Waarom kan ik niet een spijkerbroek kopen volgens dezelfde maten die ik in de oude heb ?  Waarom past de ene 36/34 wel ende andere 36/34 niet ?

Waarom doen die confectie knuppels zo interessant met een of andere submaat  die blijkbaar veel tolerantie heeft ?

Waarom niet gewoon metrische maten ?   Die broek is zo lang, zo'n omtrek op batshoogte etc.

Nee , je moet altijd passen... wat is dat voor een middeleeuwse achterhaalde zooi ?

:guns:

Dit is niet alleen een zeurverhaaltje, als iemand de reden weet dan hoor ik het graag ;)

:shock: nou daar mot je maar 's een fotoke van maken  :roll:

die wil ik wel eens zien  :evil:

DeWitte

Citaat van: karz op 16 februari, 2008, 17:01:16

Waarom, waaaaaarom kan dit niet zo werken bij bijv.   broekmaten, schoenmaten en andere confectie maten.

Waarom kan ik niet een spijkerbroek kopen volgens dezelfde maten die ik in de oude heb ?  Waarom past de ene 36/34 wel ende andere 36/34 niet ?

Waarom doen die confectie knuppels zo interessant met een of andere submaat  die blijkbaar veel tolerantie heeft ?

Waarom niet gewoon metrische maten ?   Die broek is zo lang, zo'n omtrek op batshoogte etc.

Nee , je moet altijd passen... wat is dat voor een middeleeuwse achterhaalde zooi ?

:guns:

Dit is niet alleen een zeurverhaaltje, als iemand de reden weet dan hoor ik het graag ;)

-schnit? smal/breed
-ontwerp? heup/hoog model
-gebruikte materialen? stretch/curduroy of denim

de ene broek in een bep maat is/kan dus niet gelijk zijn aan de andere, vanwege o.a. deze argumenten: de ene schoen (is daarmee pcies utzelfde) van maat 42 kan dus nooit gelijk zijn aan de andere, die schoen is weer breder,hoger,smaller en van een andere fabrikant en materiaal etc. Daarbij is het land van herkomst ook van belang: damesmaat 36 in Italie (broeken) is hiero (ongeveer) maat 34. terwijl er gewoon 36 in staat :yes6rs: heeft dus ook met je eigen "vutje" (stiepe vutje, plat vutje of vette arsch) te maken, want die ene broek komt uit Italie voor kleine stiepe vutjes en de andere uit de USA is gemaakt voor die mac-drek-arschen daaro? Dan, die ene broek zit wel lekker en de andere niet. en je buur heeft dat net andersom? Dan nog eens de prijs: 50 pleuro vinden wij mannen geld zat voor een jeans, terwijl vrouwen daar een veelvoud van kunnen spenderen voor 1 broekie. Waarom? je zou dit de dames eens moeten vragen die daarmee hele dagen kunnen vullen om dat te onderzoeken, want die schijnen te bestaan  :yes6rs:  aanwezige dames uitgesloten uiteraard :mrgreen:
 

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 17 februari, 2008, 02:31:08
Citaat van: karz op 16 februari, 2008, 17:01:16

Waarom, waaaaaarom kan dit niet zo werken bij bijv.   broekmaten, schoenmaten en andere confectie maten.

Waarom kan ik niet een spijkerbroek kopen volgens dezelfde maten die ik in de oude heb ?  Waarom past de ene 36/34 wel ende andere 36/34 niet ?

Waarom doen die confectie knuppels zo interessant met een of andere submaat  die blijkbaar veel tolerantie heeft ?

Waarom niet gewoon metrische maten ?   Die broek is zo lang, zo'n omtrek op batshoogte etc.

Nee , je moet altijd passen... wat is dat voor een middeleeuwse achterhaalde zooi ?

:guns:

Dit is niet alleen een zeurverhaaltje, als iemand de reden weet dan hoor ik het graag ;)

-schnit? smal/breed
-ontwerp? heup/hoog model
-gebruikte materialen? stretch/curduroy of denim


de ene broek in een bep maat is/kan dus niet gelijk zijn aan de andere, vanwege o.a. deze argumenten: de ene schoen (is daarmee pcies utzelfde) van maat 42 kan dus nooit gelijk zijn aan de andere, die schoen is weer breder,hoger,smaller en van een andere fabrikant en materiaal etc. Daarbij is het land van herkomst ook van belang: damesmaat 36 in Italie (broeken) is hiero (ongeveer) maat 34. terwijl er gewoon 36 in staat :yes6rs: heeft dus ook met je eigen "vutje" (stiepe vutje, plat vutje of vette arsch) te maken, want die ene broek komt uit Italie voor kleine stiepe vutjes en de andere uit de USA is gemaakt voor die mac-drek-arschen daaro? Dan, die ene broek zit wel lekker en de andere niet. en je buur heeft dat net andersom? Dan nog eens de prijs: 50 pleuro vinden wij mannen geld zat voor een jeans, terwijl vrouwen daar een veelvoud van kunnen spenderen voor 1 broekie. Waarom? je zou dit de dames eens moeten vragen die daarmee hele dagen kunnen vullen om dat te onderzoeken, want die schijnen te bestaan  :yes6rs:  aanwezige dames uitgesloten uiteraard :mrgreen:
 



Dit zou je allemaal in metrische waarden kunnen uitdrukken , en 34 of 36 is een kwestie van standaardiseren imo, doen ze met bijna alles tegenwoordig.  Je zou dan wel een uitgebreidere maatvoerig krijgen als 34/36 op een broek (dus idd ook aanduidingen voor de schnit etc), maar je zou wel 1 kunnen passen en dan met je uitgebreide maatvoering die je dan hebt , makkelijk een ander model kunnen zoeken dat zo goed mogelijk matched.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

vandaag moest ik in maastricht zijn dus rij ik op de snelweg zie ik op de snelweg iets liggen  :roll:

ik denk WTF is dat  :shock:






unne gummiehamer de grootste die imo kunt kopen

je zult er met de motor alla 120km/u opknallen  :?

B-Witch

 :shock: dat zal je maar gebeuren  :shock:
Wil er niet aan denken  :?

Maarre stel, je gaat onderuit, die koekwaus wat die hamer verloren is zal zich dan echt niet melden...
Waar verhaal je de schade dan (als je het geluk hebt het na te vertellen)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 10 maart, 2008, 16:18:56
vandaag moest ik in maastricht zijn dus rij ik op de snelweg zie ik op de snelweg iets liggen  :roll:

ik denk WTF is dat  :shock:






unne gummiehamer de grootste die imo kunt kopen

je zult er met de motor alla 120km/u opknallen  :?

heb jij hem wel opgeraapt? of ligt ie er nog??

:-X


:mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 10 maart, 2008, 16:48:53
Citaat van: BoxerQ op 10 maart, 2008, 16:18:56
vandaag moest ik in maastricht zijn dus rij ik op de snelweg zie ik op de snelweg iets liggen  :roll:

ik denk WTF is dat  :shock:






unne gummiehamer de grootste die imo kunt kopen

je zult er met de motor alla 120km/u opknallen  :?

heb jij hem wel opgeraapt? of ligt ie er nog??

:-X


:mrgreen:



waarom  :shock: kep al een in de sevicewagen  :mrgreen: